*Zvonění budíku*
Hned jsem se probudila a otevřela oči, vypnula budík a s kámoškou to ani nehlo. "Hej vstávej!" Pokřikla jsem na ni. Začala se trochu probouzet a pak si sedla. "Jo, vždyť já jsem vzhůru" Řekla rozespalým hlasem.
Rychle jsme si sbalily všechny věci, oblečení, plavky, hygienické potřeby atd...
Upravily jsme se, abychom vypadaly pěkně. Udělaly si nějaký pěkný účes a oblékly jsme si naše nejoblíbenější oblečení. Pak už jsme jen čekaly až bude čas vyrazit.
v 9:30 takže o hodinu později, jsme vyrazily z našeho hotelu. Radši přijdem dřív než později.
Bylo 9:53 a my stály před jejich hotelem. Hrozně se nám klepaly nohy a celé jsme se třásly. Bály jsme se fakt hodně. Pak jsem se odhodlala konečně zazvonit.
Ze zvonku s ozvalo: "Halo?" Nevědely jsme kdo to je, nešlo to moc poznat, takže jsme radši mluvily anglicky. "Uhm, Hello.. We are Y/N and F/N."
"Oh, good, come in" Řekl neznámý hlas a odzvonil nám.Samozřejmě jsme šly hned dovnitř, do třetího patra úplně dozadu. Tam už byly otevřené dveře a v nichž čekal Felix.
Zase jsme se začaly třást a bušilo nám srdce o stošest. Došly jsme k nim a Felix ihned řekl : "Ahoj holky, pojďte dál." Pozval nás dovnitř a my hned vešly. Na posteli seděl Hyunjin. Jak nás uviděl postavil se a potřásl si s námi rukou. "Posaďte se" Řekl Hyunjin a my si sedly na nejspíš jeho postel. Posadil se na protější postel společně s Felixem, takže jsme na sebe hezky viděli.
"Dneska se nic dít nebude, zítra se zajdeme podívat do města a další dny se rozhodneme podle počasí" Řekl Felix a pousmál se. Kámoška se z jeho úsměvu mohla zbláznit. Ale obě dvě jsme na to jen přikývly.
"Holky, co jste tak potichu? Něco klidně říkejte" Řekl Hyunjin. Já hned odpověděla, že nevíme co bychom měli říkat. "Tak třeba jak dlouho posloucháte Stray Kids?" Zeptal se Hyunjin. "Hyunjine, vždyť na tu stejnou otázku, ses jich ptal v hovoru" Řekl Felix. "No, je to možný, ale zapomněl jsem to" Pozasmál se Hyunjin. "Stray Kids posloucháme nějak od vašeho debutu" Odpověděla F/N. Já na to pouze přikývla. "Uff, to je celkem dost." Řekl Felix.
Takto jsme si povídali až skoro do oběda. Pak do pokoje vtrhl Jisung. "Hej všichni, je oběd pojďte dolů" Pak odešel. Ani jsme na to nic nestihli říct. "Fajn, holky tak pojďte, snad vám to bude chutnat" Řekl Felix a šlo se.
V jídelně jsme si vzaly jídlo a šly si sednout ke stolu. Kluci k nám mezitím přisli a sedli si vedle nás. Samozřejmě, že jsem vedle sebe měla Hyunjina.
"Y/N, chutná ti to?" Zeptal se s tím jeho roztomilým úsměvem. "Jo, je to moc dobrý" Odpověděla jsem mu a pokračovala v jezení.
Po necelé půl hodince, jsme všichni dojedli naše jídlo, odnesli tácky s talířem a šli zase zpátky na pokoj. Tam jsme si sedli zase na postel. "Holky, vy dvě asi budete spát tu na tý jedný a my na té druhé jo?" Zeptal se Felix. Ano, ty postele byly obě manželský. "Klidně" Odpověděla F/N. "Oooh ooh, mám nápad!" Vykřikl Hyunjin. "Panebože Hyunjine neřvi" Řekl Felix. Ale Hyunjin ho vůbec nevnímal. "Mohli bychom zajít na bowling dneska, ať se tu něco děje, chcete holky?" Zeptal se Hyunjin. "A já jsem jako co? Vzduch?" Zeptal se ze srandy uraženě Felix. "No tebe jsem se neptal 😂" Zasmál se Hyunjin. My dvě jsme se začaly nehorázně smát a pak jsme Hyunjinovi odpovědeli, že tam zajdeme rády.
Kluci se zvedli, řekli ať tu počkáme, že to musí nějak zamluvit pro nás čtyři a odešli. Vzali jsme si nějaký sportovní oblečení, peníze, kdybychom si chtěly koupit pití a počkaly na kluky, než to tam zařídí.
____________________________________
Lidi, moc se omlouvám, že straaaaašně dlouho nevyšel další díl. Odteď budou díly vycházet častěji a snad pravidelně. Ještě jednou se moc omlouvám. 😓❤️
ČTEŠ
"Friends" with Stray Kids
FanfictionPříběh o tom, jak dvě nejlepší kamarádky letěly do Koreji na koncert Stray Kids. Stalo se toho ale mnohem víc...