Kapitola 2 - Nakupování a soutěž

311 22 0
                                    

Konečně druhý den. Krásně jsme se tu vyspaly. A obě jsme byly připravený jít se projít po Koreji a hlavně po těch odchodech.

Vstaly jsme s postelí a šly jsme na snídani. Bylo tam spoustu jídla k vybrání. Vybraly jsme si něco co nám chutná. Pak jsme šly zpět na pokoj, vzaly si peníze, telefony a věci co jsme potřebovaly a vyrazily jsme z hotelu pryč. Prohlédly jsme si spoustu věcí. A prošly hrozně moc obchodů. Nakoupily jsme si nějaké sladkosti a korejské oblečení. Hlavně na koncert. Abychom se líbily. No to už je zas moc. U pokladen to bylo trošku složitější. Ani jedna jsme moc neuměly korejsky a oni zas moc dobře anglicky. Ale zvládly jsme to. Ehm.. Google překladač ehm.. Shh.

Na hotelu jsme ochutnaly spoustu vážně spooooustu sladkostí. Většina z nich byla fakt dobrých. Nějaký byly obyčejný a nějaký nám moc nechutnaly. Ale co, každej má jiné chutě. Po sladkostích jsme poslouchaly písničky. Například Stray Kiss - Rock. Ach, no prostě většinu né-li všechny Stray Kids písničky. A nesmím zapomenout na 3RACHA :3.

No stejně jako včerejšek ten den byl úplně úžasnej. Večer jako vždy jsme lehly do postelí ale tentokrát to spaní bylo těžší. Totiž vzhledem k tomu, že jsme obě věděly, že zítra se koná koncert, tak jsme nemohly usnout. A najednou mi cinknul telefon. Koukla jsem se a bylo tam něco od Stray Kids na Instagramu. No, myslela jsem si, že to je jen něco koncertu. Snad ho neruší. Celá jsem ztuhla ... Dala jsem si to do překladače. Ach už zas ten Google. Přeložilo mi to něco takovýho.

"Pod tento příspěvek napište jakýkoliv pěkný komentář se zelenými srdíčky, potom na koncertě do krabičky vhodíte kartičku s vaším jménem, vylosujeme jméno a najdeme v komentářích co jste napsali a přečteme to. Ti kteří budou vylosování s námi stráví zbytek týdne. Tak do toho ^^."

"heeeeeeej!!!" Zakřičím a přečtu jí to nahlas. "Děláš si prdel?! Napiš tam něco!!!!" Hned co mi to řekla, jsem tam napsala takovou dlouhou slohovku. "Myslím, že jsem to psala zbytečně, bude tam hodně lidí, je 0% šance, že si nás vylosují" řekla jsem smutně. "Hele i tak, aspoň je uvidíme na živo, to stačí, ne?😅" Snažila se mě povzbudit. "Jsou lidi, kteří je nikdy neviděli a neuvidí, my ano 😊" dodala. "jo, vždyť jo 😊" pousmála jsem se. Sice nám pořád nešlo usnout, ale nakonec se nám to podařilo.

____________________________________

"Friends" with Stray KidsKde žijí příběhy. Začni objevovat