Přeskočila jsem včerejšek večer, nic zajímavého se tam nedělo, jenom jsme spali.
Ráno jsme se zase vzbudili a všichni už víte co se stalo dál.
Po všem tomhletom jsme se zase bavili co dneska budeme dělat a vzhledem k tomu, že Hyunjin říkal, že se někdy uvidíme i s ostatními, tak prý dnes je příležitost. Všichni půjdeme do jedné místnosti a budeme hrát hry. Zní to dobře. Snad to tak i dopadne.
Měli jsme se sejít po obědě. Takže jsme mezitím byli na pokoji a povídali si.
Oběd byl taky dobrej, ale víc jsme se těšili na to setkání. Takže jsme hned po obědě vyrazili do té místnosti. Dorazili jsme poslední. No to nevadí. Bylo tam 11 židlí. Zbyly tam tedy 4 pro nás, z jedné strany jsem měla Changbina a z druhé strany jsem měla Hyunjina. F/N měla z jedné strany Jeongina a z druhé Felixe.
Ze začátku jsme se já s F/N představovali, jak se jmenujeme, co jsou naše koníčky a tady tyto věci. Pak jsme si ze všemu musely potřást rukou, což nám taky nevadilo. Takže zatím to bylo nevinný.
Kluky napadlo, že bychom si zahráli flašku. Obyčejnou flašku. Pravda nebo úkol. To už mi začalo být trochu nepříjemný, ale co už, třeba jsou to jen předsudky.
Sedli jsme si všichni na zem. A Seungmin donesl flašku. Dal si doprostřed a šlo se postupně, když už tam byl Seungmin, tak rovnou zatočil. Padlo to na Hana.... a takhle to bylo. Dávali si úkoly nebo pravdu. Ale řeknu vám jen ty zajímavý chvíle.
Jednou točil Felix, už jenom to, že točil on je pohroma a ještě větší byla to, když to padlo na mě. A já řekla že chci úkol, hned potom co jsem to dořekla, jsem věděla, že to nebyl dobrej nápad. "No Y/N víš co? Dej si s Hyunjinem pusu" Řekl Felix. Hele co bych mohla od něho čekat, že? Mě by nevadilo mu dát pusu, ale před všema ze Stray Kids, to nee. Bohužel jsem to musela udělat. Hyunjinovi jsem dala pusu, byla vzájemná. Všichni zatleskali. Bylo mi celkem trapně.
A pak už tam nic zajímavýho nebylo. Tato hra nám zabrala tak hoďku a půl.
Kluky napadla další hra. Ne prosím už ne.
Paper Kissing Game. Achjo. Už zas velice zábávná hra. Hra spočívá o tom, že se vezme čtverec papíru a lidi si to předávají pomocí nasátí pusou. Super.. z jedné strany Hyunjin, ten mi vážně ale vážně nevadí. Ale z druhé strany Changbin! Jestli mi to u něj spadne.. tak.. Achjo.. Y/N nemysli na to. Fakt ne!
Začínalo to od nejmladšího. Takže u Jeongina a jelo to přes Chana, Woojina a tak dál. Pak už byli pomíchaní různě. Blížil se papírek ke mě ze strany Hyunjina. Měla to teď F/N, předávala Felixovi, Felix Hyunjinovi a on mě. Do teď to bylo v pohodě. Dostala jsem ho já a šla ho předat Changbinovi. Jenže mi těsně před tím než si ho měl Changbin vzít, tak mi spadl na zem a já s s Changbinem dala menší pusu. Hyunjin z toho nebyl zrovna dvakrát nadšenej, ale byla to hra. Tak klid Hyunjine.
Pak už si to jen Changbin vzal zpátky a poslat to dál, takto jsme dělali asi 5 kol, naštěstí mě už to nespadlo, ostatním občas jo, ale nedali si pusu. Zase jen já, že? Achjo.
Skončil náš program asi okolo šesté byli jsme tam od dvou do šesti. Čtyři hodiny to je v pohodě, ale zase to uteklo hrozně rychle. Achjo. Začínám v sobě utlačovat smutek, ale nedávám to naštěstí najevo. Snažím se být veselá a plná energie.
Odtama jsme šli rovnou na večeři a pak zpět na pokoj.
Na pokoji bylo většinou ticho. Ale Felix zas provokoval Hyunjina, u toho jsme se všichni celkem zasmáli.
Před spaním jsme zase šli udělat naši každovečerní rutinu a šli jsme spát. Usnula jsem v obejmutí Hyunjina. Usínalo se mi tímpádem hezky.
V noci kolem třetí hodiny ráno jsem se probudila. Měla jsem hnusnej sen. Spíš se mi zdálo o tom loučení s Hyunjinem. Prožívám toho teď s Hyunjinem tolik a nechci o to v žádným případě přijít. Začala jsem brečet. Hyunjina jsem tím samozřejmě vzbudila. "Y/N? Co se stalo?" Posadil se taky. "Nic.. to je jedno" Odpověděla jsem mu. Pohladil mě po zádech. "Kdybych to bylo nic, tak tu nebrečíš, řekni mi to, co se děje?" Ptal se mě. "Prostě... já sama nevím, jsme tu s vámi na týden, vlastně teď už jen na dva dny, hrozně to uteklo, zažili jsme toho hrozně moc a mě prostě mrzí to, že za dva dny už tě nikdy neuvidím.." Řeknu mu se slzami v očích. Obejme mě. "Y/N.. bohužel to bylo na týden.. kdyby to šlo prodloužit, tak to rád udělám, ale máte určený letenky domů a my taky nemáme nekonečný volno.." Furt mě drží v objetí. "Hmm" nic jiného ze sebe nevydám. "Y/N běž spát, ty poslední dva dny ti slibuju, že si je užiješ a nebudeš toho litovat, hlavně už neplač" Dá mi menši pusu. "Fajn, dobře, děkuju.." Odpovím mu a pousměju se. On mi vždycky dokáže zlepšit náladu. Šla jsem dál spát a Hyunjin totéž.
____________________________________
ČTEŠ
"Friends" with Stray Kids
FanfictionPříběh o tom, jak dvě nejlepší kamarádky letěly do Koreji na koncert Stray Kids. Stalo se toho ale mnohem víc...