Kapitola 9 - Budeme nemocní???

184 14 0
                                    

Šli jsme si zase sednout na naše postele jak je naším zvykem. Hyunjin ale jedinej ne, šel ještě pro fény na vlasy. Jeden dál Felixovi. Zapojil ho do zásuvky a sedl si za mě. Už mi tak nějak došlo o co jde. Začal mi sušit vlasy. Felix je sušil samozřejmě F/N.

Jak jsem měla suchý vlasy, tak Hyunjin šel pro kartáč na vlasy a začal mi je česat. Až mi je učesal, tak mě ze zadu objal. Chytla jsem mu jeho ruce a poděkovala jsem mu. Nic neřekl, jen mě ze zadu stáhl na sebe. Takže jsem na něm ležela. Felix s F/N si tam povídali a nás si naštěstí nevšímali, teda snad.

Pak si mě otočil abych na něm ležela směrem k němu. Byl to pěkny pocit. Jsem si položila na jeho rameno hlavu. Klidně bych tak usla, kdybychom ale neleželi napříč postele. Shodil mě ze sebe a lehl si normálně na postel, hlavou na polštáře. "Šup, pojď zas na mě" Řekl mi. Lehla jsem si zas zpátky na něj, chytl si mě a já si položila znovu hlavu na jeho rameno.

"Vy jdete spát? Takto?" Řekl Felix. "Problém? A asi jo, Y/N je určitě po dnešku unavená" Odpověděl. "Fajn, dobře, tak dobrou" Řekl Felix a F/N poté řekla taky dobrou. My s Hyunjinem totéž.

Já na Hyunjinovi usnula, Hyunjin ale ne, byl ještě chvíli na mobilu.

Sakra, já se F/N nezeptala jestli teda s Felixem chodí. Nevadí.

Mezitím Felix s F/N si potichu povídali. Felix si F/N posadil na sebe a chytl ji za boky. Ona se na něj jen usmívala. On ji znovu políbil. Ale nebyla to jen obyčejná pusa. Felix do toho přidal i líbání. FELIX S F/N SE LÍBALI! Musí spolu fakt chodit. No neříkejte mi, že ne.

Pak už jsem vážně tvrdě spala. A Hyunjin s Felixem a F/N spali taky.

Ráno jsem se zase probudila skoro poslední. Kluci byli už vzhůru. A nejspíš jsem celou noc spala na Hyunjinovi, protože jak jsem usla, tak jsem i vstávala. Chudák.

Pozdravili jsme se a udělali zase ranní hygienu. Mezitím se probudila i F/N takže udělala to co my. Zase ráno byla i snídaně. A na pokoji jsme přemýšleli kam půjdeme dnes. Když nad tím tak přemýšlím. Tři dny už uběhly. Už jen čtyři dny s nima. Já nechci odjet. Radši bych se teď ty čtyři dny nudila aby to pomalu utíkalo, než abychom toho prožívali tolik a ubíhalo to tak moc rychle. No nic, nesmím na to myslet, nebo budu mít blbou náladu. A to nikdo z těch tří nechce zažít.

Felixe napadlo to, že bychom mohli zajít do kina. Ale my dvě Korejsky neumíme, anglicky ještě trochu jo, ale to není ono. Takže kino se zavrhlo. Zábavný park byl ještě v nabídce. Horské dráhy a tak. Jako nemám nic proti, ale celkem se toho nemůžu říct, že úplně bojím, ale nerada chodím na aktrakce co jsou vzhůru nohama. Jsem ráda, že jsem v tom aqauparku zvládla tu prudkou sklůzavku. Natož ještě něco co se mnou pojede vzhůru nohama. Ale co už, byla bych jediná co by řekla, že ne, tak jsem souhlasila.

"Jupí, jede se do Zábavnýho parku!" Zajásal Felix. Zasmáli jsme se a zase se nachystali na cestu.

Cesta zase autobusem.

Dojeli jsme na určenou zástavku. A ještě šli chvíli pěšky.

Já s F/N jsme vykulily oči, protože to samozřejmě bylo obrovský. Kluci to znali, takže pro ně žádná novinka. Zase nám zaplatili vstup. Dostali jsme na ruku pásek aby věděli, že máme zaplacený vstup. A šli jsme na celý den na různý atrakce. Po pravdě nejvíc mě zaujal obyčejný řetízkáč. Na který jsme nakonec ale šli taky.

Byl pro dva, takže jsem byla já s Hyunjinem. Šli jsme si sednout a Hyunjin mě chytl za ruku. Má oproti mě vážně velkou ruku. No jo, jsem prcek. Za námi seděl Felix s F/N. Kolotoč se rozjel a bylo to ne úplně rychlý ale ani ne moc pomalý, hlavně to bylo celkem romantický. Já s Hyunjinem na kolotoči, držení za ruce? Co víc si přát. U toho jeli nějaký pěkný písničky. Kazil to ale Felix kterej si do toho zpíval. Nevadí. Každej má jinou úchylku.

Zastavilo se to a my šli odtud pryč. Zase jsme se procházeli a on mě furt držel za ruku.

Narazili jsme na strašidelný hrad. Felixovi se do toho nechtělo, ale nakonec jsme ho všichni přemluvili. Šli jsme tam. Zase jsem seděla vedle Hyunjina nečekaně. Byl to strašidelný hrad, s tím, že sedíme ve vozíku a jedeme před různý strašidelný věcičky. No, před tím, jsem říkala, že se bát nebudu. Ale bála jsem se celkem hodně když jsem byla ve vnitř. Namáčknutá jsem byla na Hyunjina s připřevnýma očima. Felix za námi trochu ječel společně s F/N. Vypadalo jako kdyby se snažili řvát co nejvíc, Já se naopak snažila neřvát vůbec. Hyunjin mě držel abych se nebála.

Konečně jsme dojeli na konec a já nemusela poslouchat řev těch dvou za námi. Vyšli jsme z vozíku a šli se zase procházet a chodit na různý atrakce. Prošli jsme snad skoro všechno. Až na jednu věc. Horské Kolo.

Bylo to Horské Kolo zase pro dva, bez střechy, sedíš jsi připoutaná v takové 'sedačce' a jezdí to s tebou jak na Horském Kole. Navíc už zase začala být celkem tma. Tentokrát ne, že by mělo začít pršet, ale protože bylo pozdě. Ano vážně jsme tam vydrželi celý den. Co neudělat proto, být někde s Hyunjinem. Řekla bych i s Felixem, ale já s ním moc času netrávím.

Stouplo jsme si do fronty. Jak jsme byli na řadě prosadili jsme se, připoutali nás a čekali jsme než se to rozjede.

Po chvili se to rozjelo. Hyunjin mě znovu chytl za ruku. Koukali jsme se různě kolem, ale pak jsme navázali oční kontakt. Nebyl krátkej, byl celkem dlouhej. A pokračoval dál. "Y/N?" Řekl Hyunjin. "Ano?" Řekla jsem. "Jsi velmi milá a hezká holka. Mám tě moc rád" Řekl. Celá jsem ztuhla, začervenala se a vyšlo ze mě : "Jo.. děkuju, ty jsi taky moc milej a jsi i pěknej, taky tě mám rádá" Hyunjin se usmál a dal mi další krásný polibek. Byl vzájemný a pokračoval i v lehkém líbání. Vážně jsem nikdy nečekala, že moje první líbání bude v Koreji, na Horským Kole a ještě k tomu s Hyunjinem.

Přestal mě líbat a zase se na mě pousmál. Já na něj taky a začala jsem se koukat na okolí. Korea je pěkná. Klidně bych tu i bydlela. Ale budu muset domů za rodinou a tak.

Kolo se přestalo točit, my postupně všichni vystoupili a šlo se zase zpátky na hotel, jako vlastně každý den. Zase na pokoj, převlíct hygiena a tak dál.

Dnešek byl úžasnej. Jenže další den za mnou. Hrozně rychle to utíká. Nechci konec tohoto. Proč to musí skončit? 😓

____________________________________

"Friends" with Stray KidsKde žijí příběhy. Začni objevovat