(Túto knihu som sem preložila z môjho bývalého účtu Lady1Chat1 )
Cover som si načrtla a nakreslila sama, ak by ste chceli aby som nakreslila aj vám, choďte na WattKingsAndQueens a objednajte si cover od Amba_Creator 😉
Marinette
,Tak, a je po tom. Už sa tam nemusím nikdy vrátiť. Nejak mi to ani neprekáža. S kamošmi sa stretávam mimo školy a tí ostatní mi nebudú chýbať.' pomyslela som si, keď som urobila prvý krok do skutočného života. Bez školy. Práve som totiž už nadobro skončila strednú. Zajtra to ideme spolu s Alyou, Ninom a Adrienom osláviť do kina. Bude to pecka! Mám už plány, stanem sa slávnou návrhárkou, začnem pracovať už dnes večer. Moje návrhy sa dostanú do módnych časopisov a čoskoro budú mať o ne záujem aj tí najslávnejší návrhári! Teda ak to nedokašlem... Ale nie ja si verím! Viem, že častokrát mám smolu, ale teraz to cítim v kostiach! Čo asi tak bude robiť Adrien? Ak by bol tiež návrhárom Mohli by sme spolupracovať! Zajtra do kina donesiem svoje nové návrhy. Uvidím, čo na ne povie. Dúfam, že sa mu budú páčiť! Lebo ak sa budú páčiť jemu, budú sa páčiť aj všetkým ostatným.
Adrien
Konečne som vypadol z toho nekonečného cyklu. Škola, domáce úlohy, spať. No, vlastne to nebolo až také strašné, veď som sa častokrát stretával s kamošmi. Ale aj tak to väčšinou bola nuda. Som rád, že sa to už skončilo. Teraz konečne môžem rozvíjať to, čo ma baví a ide mi. Dneska ešte dokončím pár návrhov a zajtra ich ukážem otcovi, určite sa mu budú páčiť. Veď ešte aj učiteľka hovorila že boli úžasné, a to už je čo povedať. Som zvedavý, čo bude robiť Marinette. Tie jej kolekcie boli absolútne skvelé, určite sa dostanú do módneho časopisu. Ak sa to podarí aj mne, budem najšťastnejší na svete. Už sa teším ako o tom Mari porozprávam!
Tak, toto boli sny našich hrdinov. ;-) Ak sa vám zatial kniha páči, nezabudnite ju ohodnotiť, alebo aj napísať koment :-) ďakujem.
YOU ARE READING
N.E.E.D. (pozastavené)
Adventure,,Myslíte si, že svet je nádherný? Priateľský? O túto ilúziu ľahko prídete, len čo sa naň začnete pozerať bez ružových okuliarov. Dnešný svet totiž už dávno stratil toto kúzlo. Už neexistujú priatelia. Jediné, čo tu je, sú spojenci a protivníci. Nič...