Adrien
,,Takže, mladý muž, boli ste vybraní organizáciou neznaní, aby ste nám pomohli odvrátiť očakávané následky projektu NEED."
Len som na ňu vyvalil oči.
,,Čo prosím? Ako to, že som bol vybraný?! A aký projekt?"
,,Len sa upokojte, mladý muž."
To je strašne otravné, ako mi vkuse hovorí mladý muž...
,,Pamätáte sa na naše stretnutie v tej odľahlej uličke?"
Akoby som mohol zabudnúť...
,,Skúmali sme terén a objavili sme tam nezvyčajné elektromagnetické žiarenie. Nedokážeme však zistiť, odkiaľ presne vychádza a preto musíme zohnať nových mladých ľudí a vyškoliť ich."
,,Prečo nemôžete použiť už vašich terajších agentov?"
,,No, nemáme veľa ľudí, čo by to chceli robiť... a tí, čo by sa na to aj podujali, sú pridelení k veľmi dôležitým vyšetrovaniam."
Hmmm... Neviem, čo si mám o tom myslieť. Pripadá mi to trochu pritiahnuté za vlasy. Prečo by sa na tú misiu nechceli podujať skúsení agenti ale nováčikovia áno? Ale vyzerá to ako skvelá príležitosť spraviť môj život zaujímavejší. Musia predsa vedieť, do čoho idú... Alebo?
,,A čo mám preto spraviť?" spýtam sa napokon.
,,Takže do toho idete?" je nedočkavá.
,,Najprv musím presne vedieť do čoho."
,,Skvelé, prešli ste prvou skúškou. Nikdy sa nepúšťajte do niečoho, o čom neviete detaily," povie žena s úsmevom.
,,Poďte za mnou," vyzve ma.
Vstaneme a žena vyjde jednými z dverí. Teraz stojíme v menšej chodbe s piatimi dverami. Žena vykročí vpred, priamo k dverám oproti. Asi vo výške pŕs je na nich malý čierny obdĺžnik. Keď naň priloží ruku, prebehne na ňom tenký biely pásik dole a zas hore. Ozve sa pípnutie a dvere sa otvoria. Za nimi je dosť tma, svieti tam len malá stropná lampa žltým svetlom. Žena vojde.
,,Poď," povie bez toho aby sa obzrela.
Tak vojdem. Miestnosť je dosť malá a všade po stenách sú polepené rôzne fotky a nákresy. Žena kráča k rohu miestnosti, kde je papier s veľkými písmenami NEED. Odzazu začujem, ako sa dvere do miestnsti zatvorili. Žena sa otočí ku mne s vážnym výrazom v tvári.
,,Nedávno sme našli stopy, ktoré potvrdzujú, že skupina vedcov a špeciálne vyškolených ľudí sa pokúša o získanie dipólového kryštálu," žena ukázala na fotografiu akéhosi bledozeleného kryštálu.
,,Náhodou som o týchto kryštáloch vedela už skôr. A niesom jediná. Niektorí vedci sa domnievajú, že tento zvláštny kameň by mohol byť ešte tvrdší ako diamant. Problém bol však v tom, že bol taký tvrdý, že ho nedokázali vyťažiť. Bolo by na to treba silu takmer ako malá atómová bomba. Počas výskumov kameňa však zistili, že vysiela elektromagnetické žiarenie, ktoré je však trochu odlišné od toho, aké teraz poznáme a používame. Kameň je sám o sebe obrovský dipól (vysvetlenie dole) , čiže by ho mohli používať v elektronike a značne si uľahčiť prácu. Tieto dôvody stačili na to, aby sa stal veľmi žiadaným. Napokon to však zavrhli, lebo jeho najväčšie zásobiská sa nachádzajú pod Parížom a Rio de Janeirom. Menšie zásobiská sú všetky pod mestami. Nemôžu len tak nechať vybuchnúť mesto. Organizácia NEED si však zrejme myslí niečo iné."
Na chvíľu sa odmlčala. Všimol som si, že v miestnosti je ešte mnoho spisov a jeden veľký, zamknutý kovový kufor. Čo v ňom asi je?
,,Tá trhlina a zelená žiara, to boli oni, však?" hlúpo som sa opýtal.
,,Áno."
,,A ja mám ako zabrániť, aby v tom pokračovali?"
,,Musíš zistiť, čo sa chystajú urobiť ako ďalšie. O jedenásť dní bude pamiatková oslava na počesť vedca Nicholasa Ditriusa. On predtým pracoval s dipólmi. Tam budú mať agenti NEED skvelú príležitosť získať zopár vecí, čo potrebujú. Ty a niekoľko dalších musíte zistiť čo najviac informácií. Pri najlepšom zabrániť, aby to zobrali."
,,Ale čo zoberú?"
,,To je ten problém, nevieme. Je len isté, že niečo určite."Elektrický dipól –dvojce elektrostatických nábojov opačného znamienka. Uplatňuje sa aj, v elektromagnetizme.
Magnetický dipól – základný element magnetizmu (severný a južný pól magnetu)Používajú sa v dipólovej anténe, na vysielanie elektromagnetických vĺn
A som tu zas! ak sa vám kapitola páčila, nezabudnite dať 🌟 alebo aj follow 😻 Ďakujem, vaša Amba_Creator 🐧
YOU ARE READING
N.E.E.D. (pozastavené)
Adventure,,Myslíte si, že svet je nádherný? Priateľský? O túto ilúziu ľahko prídete, len čo sa naň začnete pozerať bez ružových okuliarov. Dnešný svet totiž už dávno stratil toto kúzlo. Už neexistujú priatelia. Jediné, čo tu je, sú spojenci a protivníci. Nič...