Flashback
6:an
••Ingens perspektiv••
'Ey Bella, det blir pudding till lunchen! Ta det lugnt nu!' Ropar Felix när han ser Bella gå förbi.
(Bella är just nu tjock, ful och äcklig i alla andras ögon)
Bella sneglar mot honom och hans idioter till vänner..
'Höru!! Bella..!' Felix kommer springandes efter henne.
'Du har typ någon fläck på tröjan..' Säger han och tar armen runt hennes axlar och Bella kollar ner, sant en fläck på hennes tröja.
'Är det hallon glasyr från den senaste munken?' Skrattar han.
Bella kastar bort hans arm och springer där ifrån.
Next day.
Bella går till lektionen men krockar med någon.
'Vafan! Se dig för!' Säger en välbekant röst. Felix.
'Ursäkta..' mumlar hon.
'Fan, jag kunde ha gått sönder' säger han och går in i henne så hon tappar böckerna och går vidare till lektionen.
Bella går in i klassrummet och möts av ett grymtade gris ljud..
Hon ser ner i backen.
Hon sätter sig så långt bort som hon kan från The Fooo killarna.
'Akta så ni inte faller av stolarna bär hon sätter sig, hon hade nästan sönder mig' säger Felix och alla skrattar typ.
De kollar på en film om mobbning, passande, men ingen pallar bry sig..
Det visas precis en sån kallad tjock person på Filmen.
'Bella..' viskar Felix till Bella.
'Är det du?' Frågar han och pekar mot skärmen där en tjock tjej står och gråter med glasögon och allt, ganska lik Bella men man ser ändå att de inte är hon.
Bella reser sig och går snabbt ut från klassrummet, till toaletten, tar fram kniven från väskan, dra den mot armen ett par gånger, låter blodet rinna och gråter ut..
Så här ser Bellas liv ut nu..
Och Bella hatar det!
Bella är nu hemma, skriker, gråter och cuttar sig själv i hennes sovrum.
Kommer det alltid vara så här?
Kommer hennes liv bestå av att bli mobbad?
Kommer hon någonsin förändras?
Kommer hon någonsin att få må bra och få skratta?
Kommer hon bli av med all mobbning?
KortKortKortKortKort kapitel I Know men så här såg det ut i 6:an för Bella, hur ser det ut nu då? När hon kommer tillbaka till åttan?
YOU ARE READING
Changed! {The Fooo}
FanfictionBella Andersson var bästa vänn med Felix Sandman sedan länge tillbaka, men en dag bytte dom skola, Felix fick nya vänner, fel personer helt enkelt! Han började mobba Bella tillsammans med hans vänner och de förblev ovänner, men en dag tar Bella hemm...