Kapitel 3

620 16 2
                                    

Jag lägger mina händer runt hans nacke och konstigt nog.. kysser jag tillbaka.

Jag känner hur han ler och bär nu upp mig mot väggen och drar sin tunga mot min underläpp och jag särar läpparna och låter hans tunga glida in i min mun.

*

Sexualkunskap.. Of course..

'Idag ska ni jobba två och två, ni får en lapp av mig nu, vad det än står på lappen så måste ni jobba med det, ni paras ihop två och två! Och jag bestämmer paren!' Säger läraren.

Han bollar en massa namn men säger inte mitt eller Felix namn än.. om jag hamnar med honom, jag svär mitt liv kommer förstöras!

'Felix och Bella' Fuck! Där kom det! Fucking skojar han eller!?!??!!

Jag suckar och Felix sätter sig med mig.

'Så, det ska vara klart till på Fredag nästa vecka! Jobba hemma med er partner!' säger han.

Och det är Måndag idag.

Han delade ut lappar och vi fick.. könssjukdomar..

'Jo men kan du något sånt då?' Flinar Felix.

Jag suckar åter igen och reser mig upp för att gå.

*

'Hej gumman, hur var skolan?' Frågar mamma när jag kommit innanför dörren.

'Bra..' säger jag.

'Jag ska ut på middag idag så jag kommer hem sent vid 12 men det finns mat i frysen.'

'Okej' säger jag kort och springer upp på mitt rum och tar fram andra kläder, gråa mjukis shorts och ett vitt linne.

'Hejdå!' ropar mamma från hallen.

'Ses!' skriker jag tillbaka och hör henne stänga igen dörren efter sig.

Jag sätter upp håret och tar ut en vanlig svart kofta och springer ner till vardagsrummet och sätter på TV:n.

Tills...

*KnackKnack*

Jag suckar men går ändå upp för att öppna..

Vad jobbigt folk det finns..

Jag öppnar och möts av personen jag hatar.. vad jag vet..

''Tja!' Säger Felix och kliver in.

'Vad vill du?' Frågar jag kallt.

'I want my drugs' Viskar han och blinkar med ena ögat.

'Ut! Nu!' säger jag och pekar mot dörren.

Han skrattar bara.

'Nä men allvarlig, vi ska göra en sexualkunskaps uppgift!' Ler han.

'Och? Inte idag..' säger jag.

'Jo idag, för alla andra dagar är jag upptagen' Ler han.

'Och? Inte mitt problem, idag är jag upptagen' säger jag.

'Ser det, mjukiskläder och en film igång'

'Juste!' säger jag och börjar putta ut honom men han lägger all sin tyngd mot mig när jag puttar och vi båda ramlar.

'Du har fucking problem! Kliv av!' säger jag.

'Jag tycker vi ligger bra här' ler han och vänder sig om och nu är våra ansikten bara millimeter från varandra.

'Inte jag' viskar jag och ler och försöker putta av honom, but fails.

Han håller i mina armar över mitt huvud och ler busigt.

'Du ska ha jävligt klart för dig Felix, att om du rör mig, kommer du ångra att du satte din fot utanför din dörr idag!' Säger jag med en menade blick men varför skulle han bry sig liksom..

'Coolt, det vill jag gärna se' ler han och lutar sig mot mitt ansikte för att kyssa mig men jag drar undan ansiktet.

'Vill du?' säger jag och vrider tillbaka ansiktet och nu snuddar våra näs tippar.

'Yes I Wanna do' ler han.

'Du fattar visst inte, Felix! Jag vill inte ha med dig att göra! Du är den personen som förstörde mitt liv! Sluta förvänta dig att jag ska förlåta dig! Bara glöm det!' skriker jag honom i ansiktet men innan jag vet ordet av det så är hans läppar mot mina..

Jag kämpar självklart emot men den är ingen idé eftersom han är typ 1000 gånger så mycket starkare än mig..

'Du gillar det' ler han mig mig.

'Inte det minsta gubben' flinar jag.

'Annars skulle du reagera MYCKET värre, du skulle slagit och sprakat, det gjorde du inte, you like it' ler han.

'Jag kan ju inte? Du håller liksom fast mig?'

'Du är fortfarande lugn?'

'Och? Jag gillar det inte! Och jag gillar inte dig!'

'Nej, det finns ett annat ord för gillar, du älskar' ler han.

Mer i nästa kapitel..

Changed! {The Fooo}Where stories live. Discover now