"Εμ ναι οσο γι'αυτο, φυγε και πηγενε να κοιμηθεις διπλα δεν εχω ορεξη να σε ακουω το βραδυ να με ζαλιζεις με την πολυλογια σου."
"Τι πραγμα? ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΨΕΥΤΗΣ"
"δεν ξερω τι ειμαι παντως εσυ δεν εισαι τιποτα για εμενα, αντε σου εδωσα αυτο που ηθελες φυγε τωρα!"
"Εισαι ενα τερας, ΣΕ ΜΙΣΩ"
"ναι τωρα με ενοιαξε!ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!!!!!!ΦΥΓΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ"
και μου πεταξε ενα μαξιλαρι για να φυγω....
(Σκεψεις μου)=μα ποσο ηλιθια ειμαι, σιγα μην αλλαζε, απλως δεν θελει να φυγω γιατι δεν θα εχει να πει δικαιολογια στους γονεις μας, ο ΧΕΣΤΗΣ....Αχ Θεε μου που εμπλεξα
Πηγα στο διπλανο κρεβατι και κοιμηθηκα.....
Και σε καποια φαση ακουσα καποια γυναικια φωνη διπλα....(Σκεψεις)=ιιιι....εε οχι ειναι εδω η Λισα😣😣
Baekhyun's POV
"Γεια σου αγαπη μου"
"Γεια....αντε βιασου και γ@μ!σ#μ......πρεπει να φυγω σε λιγο, αντε ηλιθιε τι περιμενεις δεν μπορω να περιμενω να κουνησεις τον κωλο σου αντε....."
"Καλα Λισα....σε παρακαλω μην μου φωναζεις εγω σε αγαπαω"
"Πω...εδω θα ξημερωσουμε αντε βαλτο μεσα μου να φυγω.... καλα αστο...αντε γεια!"
Της επιασα το χερι....
"Γιατι μου φερεσε ετσι, που πηγε το <<αγαπη μου!!>> σε παρακαλω δειξε μου λιγη αγαπη! Σε εχω αναγκη"
"Αι παραταμε μ@λ@κ@ σε βαρεθηκα αντιο... επιτελους ΕΛΕΥΘΕΡΗ!"
Ειπε και εφυγε, εγω αρχισα να κλαιω κατι μεσα μου εσπασε δεν ειχα ξανανιωσει ετσι...αφου μου περασε η στεναχωρια ηρθε ο θυμος.....
"Αυτη δεν με αγαπησε ποτε, μονο για τα λεφτα με ηθελε η βλαμενη! Τελικα αλλως με αγαπαει πραγματικα και δεν το ειχα παρατηρησει τοσο καιρο" ειπα και γυρισα το κεφαλι μου προς το διπλανο δωματιο που ηταν η Ella.
(Σκεψεις)=ας κοιμηθω τωρα και το πρωι πρεπει να της ζητησω συγγμωμη! Αν και δεν θα με πιστεψει😔😖και θα εχει και δικιο η γλυκια μου!"
End Baekhyun's POV
(Σκεψεις)=αχ αυτο ηταν θα φυγω, θα φυγω μακρυα, θα παω σε αλλη πολη, δεν αντεχω αλλο.
Σηκωθηκα, μαζεψα τα ρουχα μου και αφησα πανω στο κωμοδινο την βερα μου με το κολιε που μου ειχε δωσει στην επετειο μας και εφυγα σιγα σιγα..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √
Kısa HikayeΤα τελευταία χρόνια της ζωής μου από τότε που έγινε αυτός ο γάμος περνάω δυστυχισμενα! Έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του εγώ τον αγαπάω τόσο μα αυτός........δεν μου δίνει καμία σημασία ούτε καν ξέρει πως βρίσκομαι μπροστά του.Μονο για τον εαυτό...