My pov
Είχε φτάσει βράδυ και εγώ είχα εξαντληθεί από τις τόσες φορές που το είχα κάνει με τον Τζανγοοκ. Τότε άκουσα κάποιος να μπαίνει μέσα στο σπίτι ήταν ο Ταε. Άρχισα να φωνάζω αλλά τζάμπα κόπος δεν με ακουγε.
Αχ......τι θα κάνω Θεέ μου με παράτησε ο Baekhyuniee μου τι θα απογεινω χωρίς αυτόν τον θέλω πίσω αλλά από την άλλη με παράτησε. Δεν ξέρω τι να νιώσω. Μάλλον θα πρέπει να αγαπήσω τον Τζανγοοκ. Ο Baekhyun είναι ένας ΠΡΟΔΟΤΗΣ. Τόσα χρόνια με εκμεταλλευόταν και τον συγχώρεσα και τώρα με παρατάει έτσι απλά σαν να είμουν ένα ασήμαντο πιόνι στο παιχνίδακι του. Οχι δεν θα του κανω την χαρη θα μείνω με τον Τζανγοοκ μάλλον είναι ο μόνος που με αγαπάει πραγματικά. Ο Τζανγκοοκ τοτε μπηκε και μου ειπε......"Βγες εξω ε-εισαι ε-ελευθερη!"
"Τι εγινε Τζανγκοοκ εισαι καλα αγ-α.π.η μου....??"
"Τι με είπες για ξανά επαναλάβετω!"
(Εγώ ξεροκαταπια!)
"Α.γ-α-......αγαπη μου!"
"Με είπες έτσι όντως!!?"
"Ναι γ-ι-ιατι?!"
Baekhyun's pov
Το βράδυ έφτασε και έπρεπε να πάμε στο σπίτι του Τζανγκοοκ για να σώσουμε την Ella. Είχα απίστευτο άγχος.
¶=(σκέψεις)Πως θα την ξανά αντικρίσω πως ,πως...πως!? Δεν ξέρω αν μετα από όλα αυτά που έκαναν με τον Τζανγοοκ την αγαπάω πια!!
Τότε φτασαμε στο σπίτι του Τζανγκοοκ. Η Fotini είπε....
"Λοιπόν παιδιά εγώ λέω να φτιαξουμε με τα εργαλεία μια είσοδο από το πίσω μέρος του σπιτιού που δεν έρχονται και πόλοι εκεί γιατί από μέσα είναι η αίθουσα μουσικής αν και θα μας πάρει αρκετή ωρα."
"Τότε ας ρίξουμε μια μικρή βομβα για να μην αργησουμε!"
Είπε η Sia και κοίταξε την Fotini.
" Eμ δεν ξέρω δεν θα ακουστούμε?!"
"Όχι βρε αγαπη μου!"
Της είπε ο Chanyeol και την κοίταξε γλυκά.
"Καλά τότε!"
Η Sia και η Fotini ετοίμαζαν την βοβμα(μην φανταστείτε τίποτα ουα ίσα ίσα να σπάσει τον τοίχο δεν θα έκανε θόρυβο!)
Τότε ο Chanyeol με κοίταξε.
"Τι έχεις ρε?!"
Δεν τον πρόσεξα είχα βυθιστεί στις σκέψεις μου.
"Ρε Baekhyun τι έπαθες?!"
"Πως θα την δω ρε Chanyeol? Νομίζω πως.....δεν την αγαπάω πια!"
YOU ARE READING
°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √
Short StoryΤα τελευταία χρόνια της ζωής μου από τότε που έγινε αυτός ο γάμος περνάω δυστυχισμενα! Έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του εγώ τον αγαπάω τόσο μα αυτός........δεν μου δίνει καμία σημασία ούτε καν ξέρει πως βρίσκομαι μπροστά του.Μονο για τον εαυτό...