"Ba-Baekhyun.......???"
"Ella εσύ εδώ???....."
Πήγα κοντά του και έκατσα στην πολυθρόνα που είχε δίπλα από το κρεβάτι του.
"Γιατί το έκανες αυτό Baekhyun??"
Είπα και διστακτικά ένωσα τα χέρια μας."Τι ήταν αυτό....??? Δηλαδή με συγχωρείς??? Θα τα ξαναβρούμε??"
"Αχ Baekhyun δεν ξερω!! Τώρα τα έχω και....και με τον Taehyung !!"
Μόνο στο ότι ανήκω σε άλλον άντρα στεναχωρήθηκε αλλά προσπάθησε να κρατήσει τα δάκρυα του και αυτό φάνηκε. Αχ δεν ξέρω τι να κανω. Ο Baekhyun είναι αυτός που με πλήγωσε ενώ ο Taehyung είναι πολύ καλός και λίγο καιρό που τα έχουμε δεν έχει επιτρέψει ποτέ να φυγει το χαμόγελο από το πρόσωπο μου......τι θα κάνω???
"Baekhyun πρέπει να φύγω με περιμένει και ο Tae!!"
Είπα και έσκυψα το κεφάλι......αλλά σιγά μην στεναχωριέται δεν πιστεύω να έχει μετανιώσει είμαι σίγουρη.
"Αχ..... ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ......ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΛΕΣ! ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΕ Π#Δ%Ω ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΎΝΟΥ!! ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΠΕΘΕΝΩ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ.....ΠΟΝΑΩ ELLA ΠΟΝΑΩ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ!! ΝΙΩΘΩ ΑΔΙΟΣ! ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΑΝΗΚΕΙΣ ΑΛΛΟΥ"
"Μα......."
"Φυγε Ella....φύγε ΤΩΡΑΑ"
"Baek....."
" ΦΥΓΕ ΕΙΠΑ...... ΤΩΡΑ!!"
"αντίο......baekhyunie.....!"
Είπα και έφυγα γρήγορα αυτό το Baekhyuniee τον παραξένεψε και πήγε να μου μιλήσει αλλά δεν πρόλαβε είχα εξαφανιστεί.....
Όταν βγήκα έξω ο Chanyeol τα ήξερα όλα πράγμα όχι τόσο παράξενο αφού φιμηζεται για το κουτσομπολιό του...τα ξέρει όλα....όταν λέμε όλα, ολα όμως(εντάξει το παρακάνα😂)
"Έλα μην στεναχωριέσαι σε παρακαλώ!"
"Αχ δεν θέλω να τον ξανά δω....γιατί μου το κάνει αυτό.....γιατι??😭😭😭"
"Μην κλαις Ella μου σε παρακαλώ!"
"Πρέπει να φύγω τώρα Channie....αα και δώσε αυτό στον Baekhyun"
Του έδωσα έναν φάκελο και έφυγα με δάκρυα στα μάτια.....
ESTÁS LEYENDO
°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √
Historia CortaΤα τελευταία χρόνια της ζωής μου από τότε που έγινε αυτός ο γάμος περνάω δυστυχισμενα! Έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του εγώ τον αγαπάω τόσο μα αυτός........δεν μου δίνει καμία σημασία ούτε καν ξέρει πως βρίσκομαι μπροστά του.Μονο για τον εαυτό...