{Παρεπιπτόντως αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια}
Το νοσοκομείο αυτό είναι του Jin και επειδή είμαστε γνωστή από την δουλεια, μου είπε κατευθείαν που είναι ο αδερφός μου. Όταν έφτασα έξω από την πόρτα διστασα. Δεν ήξερα τι θα αντικρίσω.....
Βρήκα το θάρρος όμως και μπήκα. Τότε ξαφνικά ήταν ένας πίσω από την πόρτα και με νάρκωσε με μια ένεση.
Μεσα σε 10 δευτερόλεπτα όλα σκοτείνιασαν.........Time skip
Άνοιξα τα μάτια μου και ειμουν ακόμη στο νοσοκομείο. Τότε ένας άντρας με μάσκα εμφανίστηκε.(Σκέψεις μου)=που τον ξέρω εγώ αυτον ?? Κάτι μου θυμίζει!!
?"Λοιπόν μικρή ώστε τα έφτιαξες με τον Baekhyun??"
(Σκέψεις μου)=πως το ξέρει αυτός αυτό σε κανεναν δεν το έχω πει εκτός από .........
"JUNGKOOK??"
"Ώστε με κατάλαβες μικρό μου κοριτσάκι! Αγνό σαν το χιόνι μα ποτέ τόσο θαρραλέο για να αντέξει να μείνει μακριά από τον αγαπημένο της πρίγκιπα.... αχαχαχαχ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ"
Ειχα αρχίσει λίγο να φοβαμε. Τι έχει πάθει? γιατί μου φέρετε έτσι ? Το στήριγμα μου και αυτό άλλαξε!!??
Έσκυψα το κεφάλι και πήγα να δάκρυσω......
"Όχι μη......δεν το θέλω αυτό απλώς θέλω να νιώσεις τον πόνο που ένιωσα εγώ όταν άκουσα ότι τα ξανά βρήκες με τον Baekhyun, τον ηλίθιο!!"
Τότε με πλησίασε απειλητικά με ένα μαχαίρι και χαράξε ελαυθρως τον λαιμό μου....
"Αα-αααα...αδε-αδερφουλη μου μ-μην."
"Δεν είχα σκοπό να σε σκοτώσω βρε κουτο αφού σε αγαπώ!!"
Είπε και αυτή την φορα ήρθε με άγριο τρόπο και ξεζουμισε τα κόκκινα χείλη μου.
"Αδερφούλη τι κάνεις??!"
"Σου είπα πρέπει να πληρώσεις και να νιώσεις τον πόνο που μου εδωσες!"
Είπε και με εγδυσε. Έπειτα έβγαλε και το δικό του παντελόνι και μπήκε μέσα μου γρήγορα και βαθια........ Δεν μπορούσα να κάνω κάτι ήθελα να τον σταματήσω αλλά ήταν πολύ δυνατός.
Το κάναμε για περίπου 30 λεπτά και όμως ναι για 30 λεπτά......δεν άντεχα άλλο η δύναμη που ασκεισαι στην περιοχή μου έκανε τα πόδια μου να παραλιουν και να πονάνε αφάνταστα. Επιτέλους σταμτησαμε...
Εγώ είχα πεθάνει από τον πόνο ενώ ο Τζανγοοκ ήταν υπερευτυχισμενος.(Σκέψεις μου)=τι θα πω τώρα στον Baek??Αχχχ.....τι να κανει το αγοράκι μου??
Όμως κάτι με διέκοψε από τις σκέψεις μου....
"Είσαι έτοιμη για δεύτερο γυρω??"
"ΒΙΑΣΜΟΥ??"
"Ελα μωρέ δεν σε βιάζω....άντε ξάπλωσε αποκατώ μου και απολαύσετω!!!!"
Εγώ ειχα μείνει. Δεν το πιστεύω ο άνθρωπος που με στειρειζε τόσα χρόνια ο αδερφούλης μου τώρα μου κάνει όλα αυτά....αχ γιατί βρε αδερφούλη γιατί?!?
Όταν τελειώσαμε και τον δεύτερο γύρο με πείρε αγκαλιά και ύστερα μου είπε ότι θα πρέπει να παω στο σπίτι του άλλιως ο Baekhyun θα πάθει κάτι πολύ κακό.
(σκέψεις μου)=δεν το πιστεύω ότι μόλις τώρα με απείλησε!! Ποιος ο αδερφός μου!!
Εγώ ντύθηκα, έφυγα και τον άφησα μόνο και πήγα τρέχοντας στον Baekhyun.
"Γειά σου αγάπη μου!!"
"Γειά μωρό μου.....!? ELLA Φασωσες κάποιον???"
Τα χείλια μου ήταν κατακόκκινα
"Ο-ο-χιι μωρό μου λατρεία της καρδιάς μου......"
YOU ARE READING
°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √
Short StoryΤα τελευταία χρόνια της ζωής μου από τότε που έγινε αυτός ο γάμος περνάω δυστυχισμενα! Έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του εγώ τον αγαπάω τόσο μα αυτός........δεν μου δίνει καμία σημασία ούτε καν ξέρει πως βρίσκομαι μπροστά του.Μονο για τον εαυτό...