-21o κεφαλαιο

141 19 24
                                    

Baekhyun's pov

Η Εlla κοιμοταν και εγω τοτε πηγα κατω γιατι ειχε ερθει ο Chanyeol τοτε εξοπλιστικαμε με οπλα και πηγαμε στο σπιτι του Τζανγοοκ. Μολις φτασαμε εξω απο την εξοπορτα εγω σταματησα τον Chanyeol.

"Πρεπει να προσεχουμε πολυ !!"

"οκ παμε ομως τωρα μεσα"

"καλα αλλα θα πρεπει να προσεχουμε!!"

Τοτε μπηκαμε μεσα στην αυλη του σπιτιου αλλα που να ξεραμε τι θα μας περιμενει.

Ξαφνικα αρχισαν να βγαινουν κατι μεγαλοσωμοι αντρες μεσα απο το σπιτι και αρχισαν να μας κινηγανε. Δεν μπορουσαμε να κανουμε κατι αλλο και τελικα μας επιασαν και μας κατευθηναν μεσα σε μια καταπακτη  οπου ηταν σαν αυτοσχεδια φιλακη. Μας εκλεισαν εκει μεσα και μετα απο λιγη ωρα καποιος ηρθε. Ο ναι ο φανατικος μου εχθρος ο ........JUNGKOOK!!!!!!!

"ο στοχος σας ηταν να με σκοτωσετε??"

"ΝΑΙΙΙΙΙΙ......ΗΛΙΘΙΕ !!!ΤΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ"

"Τι σε νοιαζει τι της εκανα δεν ειναι καν γυναικα σου ! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ!!! ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ !!! ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΛΗΓΩΘΕΙ!!!ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣΣΣ!!!!"

"ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΣΕΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΩ ΤΗΣ !!!!ΗΛΙΘΙΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!ΤΗΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ!!!!"

...............................................................................................

"Τζανγκοοκ εισαι εδω ρε???"

"δεν θελω να βγαλετε ΑΧΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ Ο ΤΑΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΤΣ!!!"

"ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΒΛΑΚΑ ΕΕ ΒΛΑΚΑ......ΤΑΕ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ!!!"

Τοτε ενας απο τους αντρες του ηρθε και με φιλησε.

"ΙΟΥ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΑΝΩΜΑΛΕ......!!!!!!"

"Επειδη δεν καταλαβενεις με το ξυλο θα τον βαζω να σε φιλαει αμα κανεις βλακιες το ιδιο ισχυει και για εσενα Chanyeol!!!και την επομενη φορα που θα αντιδράσεις δεν θα σε φιλησει μόνο😏😏😂😂!!!ΑΧΑΧΑΧΑ"

Είπε και έφυγε.......

"Θα του σπάσω την μούρη του βλάκα!!"
Είπα στον Chanyeol ο οποίος είχε γίνει κατακόκκινος από τον θυμό του.

"Να το κάνουμε μαζί αν είναι γιατί εγώ θέλω να τον κόψω σε κομματάκια και να τον πετάξω στην θάλασσα!"

End Baekhyun's pov

My pov

Το πρωί ξύπνησα αλλά ο Baekhyun δεν ήταν στο κρεβάτι λογικά θα ήταν στην δουλειά αλλά τότε μου έστειλε μύνημα η αδερφή μου!

°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang