My pov
Είχα ανησυχήσει πολύ για τον Baekhyun και δεν ήξερα πως πάει η υγεία του! Εγώ εκλεγα δεν μπορούσα να σταματήσω. Τότε όμως βγήκε ο γιατρός από τα χειρουργεία και ........."Γειά σας! Ο κος Baekhyun είναι απολύτως καλά, αν θα θέλατε θα μπορούσατε να εισέλθετε στο δωμάτιο του γιατί συζήτησε να σας δει!"
Εγώ δεν έχασα λεπτό και μπήκα αμέσως στο δωμάτιο του και τον πείρα μια σφιχτή αγκαλιά αλλά αυτός με σταμάτησε.
(Σκέψεις μου)=όχι δεν το πιστεύω δεν έχει μετανιωσει, ΕΙΜΟΥΝ σιγουρη. Δεν με αγαπάει αληθινά.....αχ....πάλι τα ίδια θα περάσω.
Τότε όμως κάτι παράξενο συνεβει.
"Αστεράκι μου? Τι θα κάνουμε με τον Taehyung ?!"
(Σκέψεις μου)=αχου μωρέ τζάμπα τον κατηγορισα.....είναι τόσο κιουτ💞
"Μην ανησυχείς καρδιά μου απλώς το κάναμε επειτηδες, γιατι μου ειπε πως έτσι μπορεί να ζηλέψεις .....οπότε μην φοβάσαι δεν τρέχει κάτι μαζί του όλα ήταν ένα κόλπο!"
"Αχ ευτυχώς καρδούλα μου και τρόμαξα ότι θα σε χάσω!"
Τότε όμως με πείρε τηλέφωνο ο αδερφός μου.
"Έλα αδερφούλη?"
"Εμ...γειά σας δεν είμαι ο αδερφός σας....σας περνώ από το νοσοκομείο(ένα όνομα) για να σας πω πως ο αδερφός σας νοσηλευτικέ μετά απο ένα τροχαίο ατύχημα και δεν ξέρουμε αν θα τα καταφέρει! Ο ίδιος μας ζήτησε να έρθετε να τον δειτε!"
Τότε ράγισα .......
(Σκέψεις μου)= τι πραγμα? Το στήριγμα μου, η πηγή ενέργειας μου τώρα κυνδινευει να φύγει από την ζωή!?ΟΧΙ ...ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙΣ JUNGKOOK σε έχω ΑΝΑΓΚΗ.
Και τότε άρχισα να κλαίω.....
"Τι έγινε αγάπη μου!?"
Ο Baekhyan με άρπαξε με όση δύναμη είχε και με εχωσε στην αγκαλιά του .
"Αχ.......θα σου πω μετά που θα έρθω αγάπη μου τώρα πρ-πρεπ-ει να φυ-γω....."
Του είπα και του έδωσα ένα φιλί απαλό και τρυφερό στο στόμα.
"Θα έρθω το βράδυ να σε ξανά δω αγάπη μου!!!"
"Μωρό μου αν δεν μπορείς μην έρχεσε δεν θέλω να κουράζεσαι να πας αν είναι σπίτι μας !!"
Είπε και μου έδωσε τα κλειδιά του σπιτιού μαζί με την βέρα μου.
Κάποια δάκρυα ξέφυγαν από τα μάτια μου γιατί ξανά θυμήθηκα τι είχα περάσει αλλά μετά κοίταξα τον Baekhyun και κατάλαβα ότι έχω αρχίσει μια νέα ζωή που κάποιες φορές έχει και κακά σημεία.
"Όχι αγάπη μου δεν σε αφήνω μόνο σου........μπάι θα ξανά έρθω!!!"
"Οκ μωράκι μου θα σε περιμένω!!"
Είπε και μου έστειλε ένα φιλακι.
Εγώ μόλις βγήκα από το δωμάτιο του άρχισα να τρέχω για να πάω να βρω το δωμάτιο του Τζανγοοκ γιατί ήταν στο ίδιο νοσοκομείο. Όταν το βρήκα μπήκα μέσα και......
VOUS LISEZ
°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √
NouvellesΤα τελευταία χρόνια της ζωής μου από τότε που έγινε αυτός ο γάμος περνάω δυστυχισμενα! Έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του εγώ τον αγαπάω τόσο μα αυτός........δεν μου δίνει καμία σημασία ούτε καν ξέρει πως βρίσκομαι μπροστά του.Μονο για τον εαυτό...