"Ειμαστε έτοιμες κορίτσια?!"
Ειπε η Σία.....
"Ναι πάμε!!"
Είπε η Fotini
"Fotini που μας μωρη τρελή!! Πρέπει να βάλεις την μάσκα!"
"Καλά μωρέ μην βαράς οχου και μετά σου λένε η αδερφή είναι το στήριγμα σου!"
"Κορίτσια σταματήστε ο Baekhyun μου ...εμ Σου έννοω βασανίζεται αυτήν την στιγμή !"
"Εδώ άντεξε χωρίς εμένα για τόσο καιρό και μια χαρά βαστηξε δεν νομίζω να πάθει τίποτα τώρα!"
Είπα και τίναξα τα μαλλιά μου με το χέρι μου σε στυλ ντίβας.
"Αη μαρή ψωνάρα!!"
"Φωτεινή θα τις φας!"
"Αχου φοβήθηκα τώρα!"
"Ρε μην με κοροϊδεύεις !!"
Είπα και καλά στεναχωριμενη.
"😭😭😭😭"
"Οχι μην κλαίς μαρή θα κλάψω και εγώ ...γαμωτο γιατί είμαστε δίδυμες 😭"
Είπε και με πείρε αγκαλιά.
"Ιιιιι...γιατί δεν θες να είμαστε!!??😱😱"
"Θα προτιμούσα με την Σία!!🙄🙄"
"ΑΑΑΑ😭😭😭😭"
"Σκάσε μωρη αμάν😂😂😂πλάκα κάνω!! "
"Αα είπα και εγώ😂😂😂!"
"Αλλά και τις δύο σας αγαπάω!!"
"Αχου και εμείς σε αγαπαμε!"
Είπε η Σία...
"Πάμε μια ομαδική αγκαλιά κορίτσια!!"
Είπα και αγκαλιάστηκαμε και είπαμε ένα ....
"FIGHTINGGGG!!"
"😂😂😂AHAHA"
"😂😂😂"
"Ρε τρελές σταματηστε πρέπει να πάω παστίτσιο στον Channie μου θα πεινάει το μωράκι μου..."
"😂😂😂Αχου το κάψε...."
"Μην μου μιλάς εμένα έτσι πορδοκλανια άντε!!😒😒"
"Καλα......😂😂😂"
"Αη μαρή πάμε θα κρυώσει το παστίτσιο και μετά ο Channie μου θα φάει τον αφράτο bacon σου😂😂!!"
"Τι έκανε λέει BAEKHYUNIEE ερχόμαστε!!"
Είπε η Σία.....
"Αυτό ακούστηκε κάπως Φωτεινή μαζεψου😂😂😂!"
"Καλα χαχα .....😂😂"
Είπε και η Σία μας άρπαξε και μας οδήγησε προς το αμάξι μπηκαμε μέσα και κάναμε 2 ώρες να φτάσουμε στην διαδρομή η Σία άκουγε Exo (το Wolf) και έρειχνε εναν πολύ έξαλλο χώρο ενώ η άλλη η τρελή( but i love her!) φύσαγε το παστίτσιο για να μην κρυώσει. Οσπου φτάσαμε.....Κατβασαμε τις μάσκες και πήγαμε περίμετρικα της περιοχής δεν μπήκαμε κατεύθειαν από την είσοδο γιατί είμουν σίγουρη ότι θα μας έχει παγίδα αλλά μετά απο πολύ ψάξιμο δεν βρήκαμε κανένα άλλο πέρασμα για να μπούμε κρυφά μεσα.
Τότε είπα στα κορίτσια...."Θα πάω να ντυθώ κανονικά για να μην με καταλάβει και θα χτυπήσω το κουδούνι δεν γίνετε άλλο ψάχνουμε πολλές ώρες!"
"Ρε κάτσε να ψάξουμε λίγο ακόμη!"
Είπε η Φωτεινή.
"Ναι καλά σου λεει βρε μην το διακυνδυνευεις!"
"Δεν μπορώ κορίτσια χάσαμε πολύ χρόνο και πρέπει να βιαστούμε αυτή την στιγμή μπορεί να είναι ακόμη και νεκροι. Ο Τζανγοοκ κοιμενετε στα όρια ψυχασθενείας ικανός είναι να τους έχει σκοτώσει! Πρέπει να λάβουμε δραστικά μέτρα!"
"Αχ καλά....αλλά να προσέχεις!!"
Μου είπαν και περικυκλωσαν το κτήριο για να δράσουν άμα συμβεί κάτι. Εγώ ντύθηκα και έβαλα ένα βραχιόλι βοήθειας σε περίπτωση που γίνει τίποτα!
Πήγα στην εξοπορτα και χτύπησα το κουδούνι και τότε η πόρτα άνοιξε.....
fotini_ta
a8anasia_ for u girls😍😍💞😊
YOU ARE READING
°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √
Short StoryΤα τελευταία χρόνια της ζωής μου από τότε που έγινε αυτός ο γάμος περνάω δυστυχισμενα! Έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του εγώ τον αγαπάω τόσο μα αυτός........δεν μου δίνει καμία σημασία ούτε καν ξέρει πως βρίσκομαι μπροστά του.Μονο για τον εαυτό...