Το επόμενο πρωί ξύπνησα μέσα στην αγκαλιά ενός μαξιλαριού (ναι οκ αυτό ήταν κρύο😂τεσπά!). Ο Baekhyun δεν ήταν εκει σηκώθηκα και πήγα κάτω μπας και τον βρω......όμως πριν πάω κάτω άκουσα μέσα στην μπανιέρα ήχο και έτσι μπήκα μέσα και ακολούθησε αυτό.....
"ΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑ ELLA GO AWAY ....LEAVE ME AAAAA"
"Aχου το παραεκαψε αυτός.....γιατί λες και δεν σε έχω δει?!"
"Εγώ έχω μάτια μόνο για την Lisa!!"
"😨😠😠😠😠"
"Ναι δεν άκουσες άντε φύγε τώρα....άντε κουνήσου μην σου πω ΤΊΠΟΤΑ!!!"
Εγώ εκνευρηστηκα άπειρα ....είναι δυπροσωπη σκροφιτσα ο κύριος bacon.
Τότε πήγα να φύγω με νευρα αλλά μου κράτησε το χέρι και με εβαλε μεσα στην ντουζιέρα.
"Πας καλά άσε με λοποδιτη ΕΕ λοποδιτη..😠😠"
"Τι λες μωρέ κουτό μου εγώ μόνο εσένα αγαπάω βρε τρελό!! Πλάκα έκανα!"
"Αχ....άι στο καλό και με θυμώσες!!!"
"Χαχαχαχα πλάκα έκανα μωρέ!!"
"ΜΩΡΕ???"
"Εμ εννοώ αγάπη μου!!😂😂"
"Baekhyun ??Άντε μην τα πάρω τώρα!! Συν έχω γίνει λούτσα πάνε οι πιτζάμες μου!!"
"Οχ σορρυ τότε ας τις βγάλουμε για να στεγνώσουν !"
"Όχι μη-.....!"
Και με γρήγορες κινήσεις μου τις έβγαλε....
"Αχ θα σε σκοτώσω!!"
"Τώρα θα γίνει χαμός.....οι γείτονες θα φριξουν από τα ουρλιαχτά μας baby!!"
"Αχ Θεέ μου.....!"
Άρχισε να με φιλάει και κατευθύνθηκε προς τα κάτω και τότε είδε τις ποιπιλιες που μου είχε κάνει ο Τζανγοοκ στην περιοχή μου και είχαν γίνει κατάμαυρες!!
"Ell-Ella τι είναι αυτ-....βασικά άσε τίποτα!!!"
Ο Baekhyun συνέχισε και το κάναμε.
"Αχ σε λατρεύω !"
"Daddy άργησες στην δουλειά!!"
"Μην ανησυχείς μωράκι μου σήμερα πείρα αδια τι αδια αφού ο διευθυντής είμαι!!😂😂😊"
"Αχ είσαι γλυκούλης!!"
"Σου μοιάζω!"
"Όχι εγώ σου μοιάζω"
"Όχι εγώ σου μοιάζω!"
"Καλά το ξέρω ότι είμαι γλυκούλα ...χιχι!!"
Μετά από πολύ ανωμαλία στον εγκέφαλο βγήκαμε επιτέλους έξω και εγώ πήγα να φτιάξω πρωινο και ο Baekhyun ήταν πάνω και έβλεπε στο δωμάτιο μας τηλεοραση.
Baekhyun's pov.
Η Ella φέρετε πολύ παράξενα τώρα τελευταία και δεν ξέρω τι ακριβώς έχει. Αχ λες να τα έχει με άλλον??! Όχι Θεέ μου δεν θα το αντέξω.....έχω μια ιδέα που δεν είναι και πολύ καλή αλλά θα την κάνω.
Τότε πείρα το κινητό της που το είχε αφήσει πάνω στο κομοδινο της κρεβατοκάμαρας μας και πήγα στα μυνηματα.....
(Σκέψεις μου)=τι είναι αυτά αχχ την καημένη.....θα τον σφάξω τον Τζανγοοκ.....
Τότε πείρα τηλ τον Chanyeol...
"Έλα μωρέ!?"
"Να σου πω θέλω μια χάρη!!"
"Πες την!"
"Το βράδυ θέλω να πάμε να κάνουμε κάποιον μαύρο στο ξύλο!"
"Πας καλά μωρέ όχι εγώ δεν κάνω κάτι τέτοιο!"
"Είναι για την κολλητή σου!"
"Την ELLAA??"
"Ναι ρε βλάκα!!"
"ΤΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑΝ!?"
Eγω του του τα εξηγησε όλα...
"Δεν το συζητώ το βράδυ στις 12 θα είμαι κάτω από το σπίτι σου!!"
"Οκ έγινε....."
Το βράδυ ήρθε.....
YOU ARE READING
°•°{ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ}°•° | ғғ. ʙʙ √
Short StoryΤα τελευταία χρόνια της ζωής μου από τότε που έγινε αυτός ο γάμος περνάω δυστυχισμενα! Έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του εγώ τον αγαπάω τόσο μα αυτός........δεν μου δίνει καμία σημασία ούτε καν ξέρει πως βρίσκομαι μπροστά του.Μονο για τον εαυτό...