Giriş:Başlangıçlar

242 54 93
                                    

Yeni bir sayfa yazıyoruz.Sesimizin çıkmadığı boş kırık kuyulardan birinde,peki ya kime soruyoruz?

Her insan yazar gerektiği kadar, her insan yaşar öğrenemediği geçmişi kadar, her şarkı bilir kendini anlatmayı peki ya sen?

"Bilmediğim bir hayat sormadığın" suskun yaraların şimdi gelen bir ışık..

"Hayat dediğim şey hep zordu" sadece beklemek kalmıştı yaşama..

#Yazar'ın Sözlerinden#

Başlama Tarihinizi Bırakın.

Önsöz:bir kader bir gün bir savaş bir giriş birbirinden farklı 6 hayat nasıl birleşir ya da neler olur? İşte şimdi bunu görücez. 

Keyifli güzel okumalar canlarım.

Yazar'ın anlatımı:büyük sayılmayan bir mahallede yaşayan küçük ama sevimli bir evde yaşayan güzel bir kız dost çevresi geniş doktor olan yardım sever hep gülen yüzlü sıcak kanlı bir kişiliğe sahip adı gibi bahar getiren bir insandı bahar işte onun hikayesi...

Bahar Kutlu'nun Anlatımı:ben bahar doktorum yaptığım bu mesleği çok seviyorum bir yandan hastalarla ilgilenmek bir yandan çocuklarla ilgilenmek oldukça keyifli hatta bazen onlar sayesinde gün içinde ne kadar yorgun olsam da unutuyorum.

Arkadaş çevrem pek ilginçtir.Dost dediğim hepi topu 5 insan vardır.

Aile hayatım ise karmaşık bir sorun babamla annem uzun süredir görüşmüyor hatta ayrılar bile ben küçükken babamı az görürdüm bana hiç beni sevdiğini hissettirmezdi.

Annem ise bana duygularını hiç anlatmazdı bilirdim hep bir şeyler olduğunu ama düşünmek istemiyordum.

Küçük bir kız çocuğu nasıl yalnızlıkla erken tanışırsa o kadar sorumlulukla yüzleşiyor bende o kızlardan biriyim.

Hayat dediğimiz şu kelime içinde o kadar çok anlam biriktirir ki biz bile bazen neye nasıl hazır olduğumuzu anlayamayız.

Ben hep küçükken doktor olmayı istedim ve bu hayalimden hiçbir zaman vazgeçmedim karşıma bir sürü zorluk çıktı ama ben yenilmedim zaman zaman düştüm belki ama asla pes etmedim.

Etrafımdaki insanlar bu yüzden güçlü olduğumu söylerler.

Bazen kendimize bile söyleyemediğimiz şeyler vardır.

Benimde var tıpkı her insan gibi bende yaralıyım kolay değil biliyor musunuz? herşeye rağmen savaşmak hiçbir yaran yokmuş gibi davranmak, ben seçmedim bu hayatı bu acılarımı gizemli bir yağmurun altında kimsenin bilmediği bir yerde saklı gibi sanki kaybolmuş sessiz karanlıklar gibi,geceleri dolaşan o soğuk rüzgarlar var ya onlar gibi ruhum,yalnızım aslında sadece itiraf edemiyorum kendime, ben hep o küçük kızın büyük hayallerini taşıyan birisi olucam belki de.

Kimse bilmese bile ben hep bilicem o yalnız gölgelerle yaşamayı sessiz olmayı ve hayatı zorluklarla yaşamayı.

Her kız babasını kahraman olarak görür ama ben öyle bir kız değilim babamla az görüşen hatta bazen hiç onu görmeyen biriyidim.

Babasızlık zordu tıpkı annemin benimle hiç ilgilenmemesi gibi annem vardı ama benimle çok ilgilenmeyen biriydi.

Hayat işte hep zordu kolay bi şey yoktu ki içinde benim hayatımda öyleydi işte savaşmak ve yılmamak gerekiyordu.

Seçmesi Zor HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin