Başlıyoruz

11 2 0
                                    

    -Mustafa amca inşaat ne alemde ,bak ahırın işini ne kadar çabuk bitirilerek ışe o kadar çabuk başlarız, paraya ihtiyaç varsa ben yardımcı olurum.
    -Yok be kızım, biz sponsor bulduk tüm masrafı karşılayacak,çizimler hazır haftasonu inşaat başlıyor.

   -Tamam, ben de gelirim.

   -Işte  o olmaz.
   -O niye?

   -Sana sürpriz olsun diye güzel kızım, herşey hazır olunca getir içine ne koyacaksan koy .

  -Bak o zaman ben Istanbul 'daki tasarımcıları ararım herşey dediğim gibi mi olacak?

  -Aynen istediğin gibi .

  -O zaman biz hazırlığa başlarız.

  -Onlar içini döşeğince hem size hem bize sürpriz olur..

-Anlaştık.

-Tabi ki anlaştık.

-O zaman bana müsaade, Yiğit 'e ugrayayim sonra kadınların elindeki işleri toplayıp istikamet Istanbul.

-Hergün mü gidip geleceksin kızım.

-Yok be Mustafa amca haftada bir yeter.

  Herşey yolundaydı, hayat güzel, köyüm güzel  evet herşey güzel olacak.

Perşembe sabahı gözlerimi telefonun calmasiyla açtım. Baktım saat daha 6 olmamış .Arayan Ayşe teyze açmamak olmazdı.

-Efendim, Ayşe teyze

-Yavrum yetiş!

-Ne oldu teyzem?

-Yigit çok kötü ateşini düşüremedim.

-Geliyorum hemen.

Koşarak evin kapısını çaldım güvenlik şaşkınlıkla bakıyordu.

Sesi duyan Ayşe teyze iç kapıyı ağlayarak baktı.

-Babası nerede?

-Yurt dışında.

-Samet?

-Istanbul 'da

-Anlamıyorum bunlar evde bir çocuk olduğunun farkında mı acaba.

  Hemen banyoya koştum, küveti doldurdum,Yigit'i hemen suyun icine bıraktım, sayikliyordu kuzum.Yavaş yavaş atesi düşüyordu, sudan cikardim ustune ince kiyafetler giydirdim.Incecik kollarıyla sarıldı boynuma birakma beni .dedi.

Bırakmam kuzum diyerek bende ona sarıldım, birlikte uyumusuz ,sabah kalktigimda hâlâ rengi yerine gelmemisti.Boyle olmayacak ortada ne baba var ne amca,ben Yigit 'i doktora götürüyorum.

-Doktoru var mi?

-Var ama ben bilmem ki,ararım babası götürür. Ama şimdi burada değil,Samet'i cagirayim mi?

-Akşam niye çağırmadı n?

-Aradım ama ulaşamadım.dedi utanarak.

-Sen utanma Ayşe teyze ben bir doktor bulurum.

  Yiğit 'i alarak Istanbul 'a doğru yola çıktım.Yolda Tekin Abi den doktor ismi aldim,onun torunları vardı. Doktor Arzu genç güler yüzlü biriydi. Yigit le öyle bir güzel ilgilendi ki çocuk anında dirildi.Küçük bir üsütmeydi  neyseki ilaçları alarak yola koyulduk.Ama benim emektar yarı yolda
etkiledi.Sende beni bırakacaksın dedim direksiyonu okşayarak.Tamirci Hasan ab iyi aradım. Hemen şirketten bir araba göndermelerini istedim ,neyse ki hava güzeldi. Yiğit le yola çıkmadan önce aldığımız yiyeceklerle güzel bir piknik yaptık arabamiz gelince de Yigit 'i eve bıraktım.Babası aramış yoldaymis bunu duyunca bende evime geçtim.

Artık yeni evimle ilgilenmeliyim diye düşündüm, kafamda evi yerlestirmistim ama son eşyalar bugün gelecekti.O yüzden doğru yeni evime gittim.Bugün temizlik günüydü. Eve girdiğimde şaşırdım kaldım ev pırıl pırıl dı.Mutfaktansa güzel kokular geliyordu.Canim arkadaşlarım yeni kocaman ailem Ayşen abla bütün kızları toplamış evi tertemiz yapmıştı. Üstüne üstlük eşyalar gelene kadarda aralarında gün düzenlemişler ilk günlerini de benim bahce de yapmaya karar vermişler. Ayşen albaya sarildim iyi ki buraya yerleşmeye karar vermişim.

.

Bir tanem ol(Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin