Îi zic lu Kai să iasă afară.Fupa mă uit la Noah,îl cunosc de când era de 15 ani,eu atunci aveam 12,e mai mare cu 3 ani...mă uit la ea atent...văd că are la pantaloni o mini camera...hm?ce drq?mă uit SI mai atent SI văd că are un cercel negru într-o singură ureche cu un mini microfon...atunci eu ies din casa...nu știu ce am...dar o sa îl spionez....mdah...mas rog....îl iau pe Kai SI plecam.ma lasă acasă....e seara...eu mă duc să îmi fac un dus,mă spăl la cap,mă îmbrac intr.o percheziții de pantaloni scurți ,lejeri,din un maiau până la buric,e vara...da...vara...ye....mă pun la somn.....
VIS:
Voce:Alan,nu știe ca te.ai intors...
Voce2:pleca....departe de ei....ei care îți fac rău !ai suferit destul!
Vace:dar Alan se fute acum,nu ii pasa de tine!ASA CA DUTE DEPARTE DE EI TOTI!IAO DE LA CAPAAT FETITO!VIS INCHEIAT!
Eu mă trezesc,e dimineață..
Mă duc îmi fac un dus ,mă usuc la par mă duc la șifonier ,exact așa arat eu:Exact asaaaaa!
Măa rog...mă plimb pe afara....începe un vânt...e ceva în fața mea...pe ciment...o foita...pe care scrie: dute in alta tara fato!
Ok....asta e ciudat ...rău....chiar mă gândesc să mă duc in alta tara...mă duc la sediu...intru,mă duc la mine in birou,SI după dinnbirau in locul meu secret,am un spion care mă spionează SI știe tot,dar tot ce fac,acolo îmi lasă el pozele cu toată viața mea de la 5 ani,mă uit la cele recente...văd violul,văd când mi-a dat cu piciorul în burta,când am fost împușcată...când Alan mă făcut curva de fata cu prietenii lui....in caz că vă întrebați unde sunt...sunt in alta tara...mă gândesc....sa...sa plec...?off...am suferit...rău...SI...si mult...nu mai pot,îl chem pe Ethan in birou
Eu-ethan...
Ethan-Kiki?ce ai...?
Eu-vreah sa scap de toate!am suferit!mult!SI doare al drq de tare sa ști!nu mai pot!o sa iau pastila π√| ! O sa vreau să mă duci in alta tara SI să uiți de mine!te rog!vreau sa o iau de la capat!de fapt vreau să mă nasc iar!intr.o alta familie!nu mai vreau...durere...durere peste durere trebuie sa indur!o sa îți las ție mafia...de tot...o sa fii șeful ei...cu Alan vezi tu ce faci,din cu toți...o să mă duci in alta tara!
Ethan-ok,te înțeleg...o...o sa te uit...chiar daca i sa fiq al draku de greu!
Eu-stiu...
Zic SI ies,mă duc jos,mă pun pe jos ceva de genul asta cu capul în jos:(Ok chestia aia arata sexy dar nu am găsit altceva,ideea nu a fost sa pară sexy Kiki,ci suparata,pt că era)
SI Deniz mă vede...vine la mine...mă vede SI Dark,vine SI el,SI Kai,vine SI el,SI Rareș,SI toți defapt....vin toți...la mn...
Dark-pitiko,ce ai?
Eu mă ridic dintr-o dată SI plec,nu știu unde,mă plimb puțin,ei fiind in spatele meu,cu întrebări gen:unde te duci?ce ai?
Ajung acasă,intra nepoftiți,mă duc în camera mea,mă trântesc in pat,SI îmi fac bagajele
Dark-hey...unde te duci ?
Eu-departe
Deniz-de ce?
Eu-pentru că nu mai pot.
Rares-ce nu mai poți?
Eu-sa îndur.
Kai-De sa înduri?
Eu-durere.
Toti-ce durere?
Eu-nu mai pot sa indur durere,am prea multe pe cap,am suferit cat pentru 3 vieți ,am doar 17 ani,nu cred că e normal să sufăr atât,așa că plec,departe,o sa uit tot!
Dark,cu lacrimi in ochi:
Dark-Fractu...e vina lui
Fix atunci intra pe ușă Alan,drogat...
Alan-FA !CINE-S ASTIA?!CHIAR ASA DE CURVA ESTI?!DEPRAVATO!AM CEA MAI CUTVA SORA!AI AJUNS SA TE FUTI IN...?1,2,3,4,5...începe el sa numere CU TOTI ASTIA AI AJUNS SA TE FUTI?!CURVO!DEPRAVATO!
Eu mă uit la el cu lacrimi in ochi....in care o lacrimă pe obraz...
Kai-Kiki,cine e asta?
Eu-Cine păcate,fratele meu...
Alan-CURVO!MASI SI FAMI DE MANCARE!
Mie încă o lacrimă îmi curge...SI după alta....fug în baie,mă închid,mă las în jos pe ușă SI incep sa plâng de-a binelea...sa...să mă descarc,aveam nevoie de asta,am ajuns să îmi plâng de milă...incerc sa fiu puternică,mereu,dar nu mai pot!Kai P.O.V
I tea in casa unu,începe să o înjure,doamne ce nenorocit!asta e ăla care a violat.o din câte știu!ei ii curge o lacrimă,după fuge în baie,îmi e mila de ea,îmi place de ea,mult,m.am îndrăgostit pe loc,sigur e buna in pat,tuturor din mafie ii place de ea SI o vrea in pat,bineînțeles înafara de Ethan...
Eu-BA NENOROCIT ,PEDOVIL CE ESTI !!!I DISTRUGI VIATA!CHIAR NU VEZI?!AI VIOALT.O,AI BATUT.O,AI FAVUTA DE CACAT SI TOT NU ITI AJUNGE MA?!FIN CAUZA TA VIATA EI E DISTRUSA!EA SUFERA!DIN VINA TA!CE FEL DE FRATE ESTI TU MA!?!
Băieții fac SI ei că mine,iese Kiki ...Kiki P.O.V
Îi aud cum urla,eu ies,se uită la mine,mi.am terminat bagajele,le iau,le urc intr.o mașina,mai normala nu de fite,ce tot zic e singură mai normala:
Urc bagajele,mă duc la casa lu Ethan,e acasă,trist,îl iau în brațe,băieții sunt SI ei aici
Eu-sunt gata...
Ethan-ESTI sigura?
Eu-Da...te iubesc mult,dar uită.ma!te rog!!mafia e a ta,mașinile sunt ale tale,tot ce am sunt ale tale!ok?!
Ethan-da.....
Îmi da pastila,o iau după negru...Ethan P.O.V
Nu îmi vine să cred că trebuie să o uit,dar nu o sa o fac,o sa trimit după ea un spion care sa i fie vecin!o duc,in Paris...SI.a luat o vila acolo...
Kiki P.O.V
Mă trezesc,intr.o casa:
Îmi dau seama că sunt in Paris ,se vede Turnul Eiffel!
CITEȘTI
O Luptatoare
Teen FictionUn suflet distrus. Singur. În întuneric. Chinuit. ---------------------- Durere. Suferință. Astea sunt cuvintele care o descriu pe ea.. Când nimeni nu te iubește.. Iar tu ești doar o mucoasa neștiutoare.. Trebuie să înveți ce e aia viața... În adevă...