Înainte să încep acest capitol vreau sa va urez un an nou fericit ,numai cu bucurii SI inspirație pentru cărți!Va pup SI va iubesc,bayyy!
Lectură plăcută :eu-BA da,este semnătura lui.
Ethan-ESTI nu mai înțeleg nimic!Aaliah!explica!
Alexandru-Ethan mai ușor...
Ethan-scuze...
Eu-nu pot explica aici...SI nici nu știu să explic,așa că vă arăt.
Jake-ce..?nu...ă..cum...?cum sa ne arăți. Te rog nu...
Eu-nu ce?!Tu ți.ai refăcut viața bine mersi dar eu?!urmatima va rog.
Ieșim din club,ne urcăm toți în mașina mea eu fiind plina de draci.Merg cu 300km/h.
Alexandru-Ethan,ea așa conduce de obicei?! Zice acesta speriat.
Eu-o hoo!asta nu e nimic!
Ethan-ă mers SI cu 800 km/h...
Jake&Alexandru-CEEEE?!NU AI MURIT?!
Eu-Daca muream mai eram aici?
Jake-domne...ești nebună ..
Eu-eu sunt aia care a violat o fată de 14 ani?
Ethan-STAI CE?!
Alexandru-NU MAI INTELEG NIMIC !CE SE INTAMPLA?!
Eu-veti vedea,am ajuns.
Am coborât din mașină în fața unei vile care e părăsită dar inca se tine bine.
Jake-sa e fosta mea casa...
Eu-adica aia unde m.ai violat.
Alexandru-AI VIOLAT.O?!?!
Ethan vine SI mă ia în brațe,eu îl împing mergând în curtea casei,ei vin după mn
Eu-bun....Jake,mai tii minte peretele asta?
Jake-...
Eu-nu?ei bine,mai tii minte ce mi.ai făcut aici?
Zic arătând spre peretele din bucătărie lângă care mi.a făcut,,tatuajul"cu numele său.
Eu-mdah...leneș ai fost...nici măcar petele de sânge nu ai putut să le cureți?
Ethan-explica Aaliah....
Eu-Ma răpit,in acest timp cat am fost aici tot incerca sa mă violeze,eu ziceam nu până când sa enervat,i.am zis că nu sunt a lui dar el a negat SI mă dus aici SI mi.a făcut mirificul tatuaj cu numele său care nu e un tatuaj pur SI simplu mă tăiat cu cutitul.,după mă dus în camera aia(arătată spre o camera)unde mi.a făcut semnătura lui ce ceafa,după mă torturat SI violat la doar 14 ani...
Alexandru-CEEEE?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?JAKE CUM AI PUTUT?!
Jake-e...u...
Ethan-TU NIMIC!
Zice sărind la el dand cu pumnii
Eu mă uit doar.
Alexandru-domne ferește!Îmi pare atât de rău pentru tine,săracă de tn,la doar 14 ani...?
Eu dau din cap în sus SI în josScz...capitol scurt...😞🙁😦 va pup SI un an nou fericit!
CITEȘTI
O Luptatoare
Teen FictionUn suflet distrus. Singur. În întuneric. Chinuit. ---------------------- Durere. Suferință. Astea sunt cuvintele care o descriu pe ea.. Când nimeni nu te iubește.. Iar tu ești doar o mucoasa neștiutoare.. Trebuie să înveți ce e aia viața... În adevă...