Ada P.O.V
ies din spital,mă duc acasă plângând,iau un cuțit,vreau să mă omori,l-am băgat în mine
Kiki P.O.V
Eu-AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Ce se...?
A...am visat...pfiu...stai...unde snt?
,,Uită.te pe geam" cine ești?
,,Conștiința ta drăguță" ok,deci ești eu
,,Da,dar sunt mai mare SI matura"câți ani ai?,,28"okk..mă duc să mă UIT.SUNT IN PARIS!
,,Da"ok...gata nu vreau sa mai vorbesc cu tine devine ciudat.
E 10:04.ok..sunt in una din casele mele din Paris...mă duc să îmi fac un dus,mă spăl pe cap SI pe corp.ma bag in cada .nu știu ce caut aici sau cum am ajuns...mă rog...stai mă...dar...dar țin minte...că...nimic...mă rog...ies din dus.ma duc să mă îmbrac in:Mă machiez:
Parul:
Îmi iau telefonul,ies în fața casei,mă uit în stânga,văd că r o casa mare SI frumoasă,SI în curte sunt mulți adolescenți,mdah,mă urc pe gardul din piatra,care se unește cu al meu.ma uit în telefon,vreau să mă înscriu la cel mai apropiat liceu...găsesc un liceu,destul de frumos. Îmi scot căștile SI mi le pun în urechi,ascult muzica de la Abi.
Ada P.O.V
Hey sunt Ada,așa arat eu:
Sunt optimistă,locuiesc cu multi prieteni In Paris ,mai multi îs băieți.nu sunt perverși,sunt popularii liceului,fetele mă invidiaza pe mine SI prietenele noastre,ei nu sunt curvari,ei ne apără SI stau cu noi.
Stau pe gardul din piatra,aseară a venit o mașină cu un băiat care a adus o fata.vad că din casa alăturată iese o fata îmbrăcată sexy si aranjata,sper sa nu fie vreo curva.ma uit la ea atent ea asculta muzica.
Darius-de,Ada,la ce te uiți?
Eu mă uit la el,vin toți la mine.se uită unde mă uit SI eu,băieții deja nu mai stăteau comod,ea își ia ochii din telefon,se uită la noi,ne zâmbește intr.un fel șmecherește,sare după gard,noi o urmarim cu privirea.intra in casa.
Azi e zi de liceu dar mai e o ora.ma duc să mă aranjez.ma inbracate in:(Fara poseta)mă machiez puțin.Parul îl prind in coada de cal.
Ies in curte,o văd iar pe fata aia.ma vede,îmi aruncă o privire gen °-°.Kiki P.O.V
Nu înțeleg de ce vecinii se tot uita la mine,frate știu cas urâtă,da nu e frumos sa te holbezi!!!
Mă duc în garaj,îmi iau cel mai mișto motor că sa mă dau mare!^-^
Mă urc pe el SI plec in viteza spre acel liceu,când ajung fac un drift de milioane.imi aprind o țigară SI ma dau jos dupa motor.toti băieții se uită la mn..pff ..
CITEȘTI
O Luptatoare
Teen FictionUn suflet distrus. Singur. În întuneric. Chinuit. ---------------------- Durere. Suferință. Astea sunt cuvintele care o descriu pe ea.. Când nimeni nu te iubește.. Iar tu ești doar o mucoasa neștiutoare.. Trebuie să înveți ce e aia viața... În adevă...