Clay-Sigur.
Mă duc înapoi în casa mea,unde Alan vorbea cu Crys,Seby SI gașca lor de netoți.
Alan-Ahh!Aaliah era sa moara pentru ăla!
Crys-da vezi ce-i-
Eu-Sa vezi că-ți fac eu ție daca te atingi de el!Lasa-tip în pace!Alan Tavci draku din gura!Ști SI tu că dacă erai tu in locul lui tot o făceam,chiar si după toate care mi-leai făcut!
Zic SI urc nervoasă în camera mea.
Mă pun in pat,SI adorm.A doua zi
Mă trezesc bla bla bla..stai ce...?
SUNT...IN ALTA CAMERĂ!
Eu din reflex mă ridic brusc în picioare,mă pun în poziție de atac,SI inspectez camera.
E doar un pat..
SI o ușă..pe care intra..cineva..e un băiat.
El-Buna!Cum ești?
Eu-esti prost sau prost?M-am trezit într-o cameră străină mie,pe ușă intra un străin din nush ce e cu mn aici,cum pot fii?
El-Ma refeream la rani.
Eu-Rani?
Mă uit pe corp SI văd că sunt plina de tăieturi,dar sunt făcute recent,nu de la chestia cu avionul.
Eu-Cine a făcut asta?!
El-Eu.
Eu-De ce,cine ești,nu mă enerva că ți-o iei!
El-Ca să mă distrez,sunt șeful tău de acum,tu sclava mea,SI daca i traznesti doar să încerci să dai in mn o sa plătești!
Eu-ce vrei de la mine omule?!
El-Sa fii sclava mea!
Eu-Dute draku!
El îmi dă o palmă.
Eu-Mars!
Încă una.
Eu-Dispari!
Încă una dar mă enervez SI ii dau un pumn.
El mă lovește cu piciorul în burta dar nu mă mișc,vrea sa îmi mai des unul dar când piciorul sau este aproape de burta mea îl prind SI îl ridic în sus acesta căzând in fund.
E nervos
Eu-Cum te numești ?
El-Spune-mi șefu.
Eu-So crezi tu!Eu nu am nici un sef,daca mai răpit nu înseamnă că voi face ce vrei tu!
El mă ia de mana,ieșim din camera,eu nu ripostez.
Coboram niște scări.
El-nu ripostezi?
Eu-nu,pentru că nu îmi poți face nimic nou,loveste-ma,violeaza-ma,toate,le am pățit!Deci nu îmi e frică de nimic ce îmi poți tu face.
Observ că în jur sunt niște băieți,se uită la mine confuzi.
El-cum adică?
Eu-Da ești greu de cap,daca mă povesti,am mai fost lovită de o mie SI una de ori,daca mă violezi,nu va fi prima dată,nu-s curva dar am primit câteva violuri.
El se uită uimit la mn.
El-Pai doar 16 ani?!
Eu-Aha..SI vezi că nu mai am chiar 16..
El-Cine,cum,când?
Eu-vrei să îți spun?
El-Da
Eu-E bine sa vrei,SI eu vreau multe,SI ăștia vor multe.
El încearcă să îmi de-a o palmă dar ii prind SI ii strâng foarte tare,el icnind,încearcă să îmi de-a un șut în burta dar cu cealaltă mana îl prind SI îl fac iar sa cada în fund.
El-Imi ce mafie ești?
Eu-Daca știu să lupt nu înseamnă că sunt într-o mafie.
Simt o prezenta în spatele meu,îmi pune ceva la gura,eu îmi opresc respirația SI mă las ușoară.
Simt cum sunt luata că pe o mireasa SI urcata pe niște scări.
Atunci deschid brusc ochii,sar din acele brațe SI îl împing cu piciorul pe cel ce mă ținea,era "el".
Eu-Pentru cine lucrați,serios acum,sunteți mai slabi decât o curva.
Pe ușă intra...Dante..
DANTE?!DANTEEEEEEE?!!!!!!
Dante-ba ce i-ați făcut?!am zis doar sa mi-o aduceți nu sa o răniți!
Eu-las' că mai rănit si tu destul
Dante-sti că îmi pare rau!
Eu-Aha...iar eu sunt Angelina Jolie
CITEȘTI
O Luptatoare
Teen FictionUn suflet distrus. Singur. În întuneric. Chinuit. ---------------------- Durere. Suferință. Astea sunt cuvintele care o descriu pe ea.. Când nimeni nu te iubește.. Iar tu ești doar o mucoasa neștiutoare.. Trebuie să înveți ce e aia viața... În adevă...