Stam pe holul aste de doua ore iar Aaliah e stresata.
Se plimba de colo colo.
Nu are stare.
Eu vorbesc cu băieții dar nu sunt prea atent la discuție,sunt atent la Aaliah sa nu o pierd din privire.
Doru-Frate?
Eu-A..da?
Doru-Os a o vedem vreodată pe sora ta?
Eu-Nu cred.
Atunci o văd pe Aaliah care se îndreaptă spre noi.
Îmi pun mana pe umar.
Eu mă întorc.
Aaliah-hai duc să mă plimb.
Eu-Bine sys.
O iau în brațe iar ea mă pupa pe obraz.
Iese din spital.Aaliah
Ies din spital SI mă urc pe motor.
Merg cu 70 la ora că nu am chef de adrenalina,mă simt nasol,nu vreau că frații IO să plătească ceva,vă întrebați de ce le zic frații IO?
Ei bine nu ele lor se termina în I si O așa că li se zice frații IO.
Merg pe o stradă libera.
Frate..deci am o viață stat de ciudata...
De când m-am născut am fost supusă ciudățeniei,îmi doresc o viață normală,serios..Când aveam 5 ani:
Stăteam pe canapea singura căci părinții mei nu erau acasă iar fratele meu era cu prietenii lui,el are 8 ani jumătate
Eu mai mare.
Eu cu prietenii lui de la școală iar mie îmi zice sa ii las in pace.
Mă duc cu păpușă mea in mana la el în camera.
Eu-Andlu..?
Andru-Ce-i?Palca ți-ar zis sla mă lasi in place!
Eu-Dla dlar..vloiam sa ne jlucam..niu îmi plae sua stau slingula..
Andru-Nlu!Iesi afala!Eu am prieteni mei care sunt tali!Nu că ține!
Eu ies de acolo
Nu mă iubește nimeni..
Mama SI tata ajung acasă.
Mă duc vesela la ei.
Eu-Mlama !Tlata!Nwe jlucam?
Mama-Nu,avem treabă.
Zic SI se duc în camera lor.
Mă pun iar pe canapea SI incep sa mă joc cu păpușă singura.
Afala se face noapte.
Îmi e foamne.
Mă duc în camera lu mama SI tati sa vad daca îmi fac cv de mâncare.
Când intru mama stătea deasupra lui tati dar ești nu mai purta hainele alea albastre(sacou SI pantaloni)cu cercuri la bruta(nasturi) iar mami nu mai purta bluza aia lungă până sub genunchi alba(Rochie )
SI nici chilotei nu purtau niciunul.
De ce oare..?
După tată se pune cu capul între picioarele mamei.
Ce tot fac?
Decid sa ies cred că au treabă.
Mă duc în bucătărie unde Andru SI prietenii lui mâncau.
Eu-Imi dlati SI mie?
Andru-Nu!
Eu-Bwine..
Mă duc în camera mea SI mă culc.La 10 ani.
Eu mă uitam pe geam plictisita,m-am maturizat,nu mai sunt proasta aia care sta SI îi cere lui Andru mâncare SI care se joaca singura,nu,nu am prieteni dar mă am pe mine,m-am maturizat căci familia a vrut asta,toți au fost rai cu mine,într-o lume in care nimeni nu te iubește trebuie sa devi dur,într-o lume dura trebuie sa fii rău!
Chiar daca am doar zece ani,Andru tot cu prietenii aia a lui a rămas,au 12 acum..La 13 ani
Ah!Urăsc viața!Nimeni nu tine la mine!Am inteles că trebuie să fii dur dar totuși!!!
La 14 ani a furat-o Jack,la 15 Andru SI familia erai tot așa,dar acum Andru îmi zicea că trebuie să stau ascunsa că sa nu știe prietenii lui că sunt sora sa căci le-a zis că mă calcat mașina.
Prezent.
Andru mă mai iubește cat de cat adică mna..viața mea e un dezastru total!O urăsc!De ce nu pot avea o viață normală?!De ce?!Nu e de ajuns copilăria mea care era SI a așa periculoasa căci uneori veneau mafioți SI mă furau pentru bani?!Ahhhh!!!
Îmi sună telefonul.
Eu Andru.
Eu-Ce-i?!
Andru-S-au trezit!
CITEȘTI
O Luptatoare
Teen FictionUn suflet distrus. Singur. În întuneric. Chinuit. ---------------------- Durere. Suferință. Astea sunt cuvintele care o descriu pe ea.. Când nimeni nu te iubește.. Iar tu ești doar o mucoasa neștiutoare.. Trebuie să înveți ce e aia viața... În adevă...