Adică să spăl toată podeaua...mă apuc sa caut toate cele ,adică mop,calea ta etc.
Le găsesc,mă apuc,fac asta de 6 ore,casa asta e imensa,sunt la parter SI fac,mă uit SI văd niște urme de noroi SI o fata mica
Eu-off...
Ea-scuze..
Eu-nu e nimic,cine ești?
Ea-Marisa!sunt sora lui Darvis,am 10 ani!
Eu-ok....eu sunt Kiki!
marisa-off,scuze,nu am vrut sa fac urme dar fugeam de Ana SI Darla
Eu-lasa,nu e nimic,
Mar-te ajut?
Eu-Da,ștergeți pantofii SI , daca vrei,să ștergi SI urmele cu cârpă asta?
Mar-VREAU!
Ea șterge urmele în genunchi iar eu mă uit la ea zâmbitoare...ce fetiță drăguță SI frumoasă,nici nu pare de 10 ani!
Pe ușă intra stăpânul,era abătut,când o vede pe Marisa,se inervează SI se uită la mn când mă vede stand se încruntă SI mai tare,se grăbește spre mine.
Stapanul-FA CURVO!CUM INDRASNESTI SA O PUI PE SORA MEA SA ITI FACA TRWABA MURDARA FA?EA E SIRA MEA,NU VA AJUNGR IN VECI CA TINE !!
zice SI mă trântește pe jos,mă lovește,tare,nu mai pot,dar nu plâng,mă uit la el fără vreo expresie facială,când observă da SI mai tare,nu reacționez,doar stau pe jos,plina de sânge SI mă uit intr.o parte...îl văd cum ia un cuțit,vine spre mine,eu mă sperii dar nu arata asta,doar inchit in sec,mă uit la Marisa,plânge SI e speriata.
Baga cuțitul în pieptul meu aproape de inima,simt cum se face tot negru,mă uit la el cu scârbă SI zic rece:
Eu-esti un bădăran ba,uitate la săracă Marisa,ai terifiat.o căcatule,ce?m.ai cumpărat că sa ce?că nu aveai bani de un sac de box?îmi provoci scârbă vieții mele,nici când mă violat fratele meu nu mă simțeam așa scârbită!
După negru...Marisa P.O.V
plâng,pentru Kiki,e drăguță SI frumoasă,îl iubesc pe Darvis dar uneori îmi e frica de el, SI mie îmi e uneori scarba!
Eu-AAAAAAAA!INCETEAZA MONSTRULE!STI SI TU CA TE IUBESC DAR INEORI MA FACI SA IMI FIE FRICA DE TINE,SCARBA SA TE URASC!!!!!!INTELEGI????DE CE FACI ASTA!!!!!
zic începând să fug SI sa plâng.Darvis P.O.V
Ahhh!!!SI Marisa asta...o iubesc mult e tot ce mi.a mai rămas!mă uit la Kiki,tot pe jos ,,NIRMAL FRAIERW CA DOAR NU A PLECAT LESINATA FIIND!!!"mda...ai dreptate...o iau o duc în camera mea SI plec după Lavy,doctorita casei...
Kiki P.O.V
Mă trezesc,dar nu în camera mea,mă dau jos din pat,tot cu rani...mdah...mă duc la dulap,dc?pt că de obicei oamenii mai bogați acolo țin cate o armă,in caz de un atac.Exact cum am zis!era un cuțit acolo!îl iau SI îl bag la brâul pantalonilor in așa fel încât să nu se vadă.o caut pe Marisa,nu o găsesc,ma duc la ușa casei sa ies in curte poate e acolo.cand sa deschid ușa,sunt trasa,după împinsă în ușă,eu scrancasc,pentru că la impactul cu așa,cuțitul sa mișcat, SI eu m.am tăiat,rău,mi.a intrat în corp,doare,doare al draku de tare!!!
Eu-ah!
El-au piși da vrqgila mai ești!zice el în batjocură,rade,până când vede o pasă mare,foarte mare pe pantalonii albi,pata de sânge
El-Ce draku?
Îmi da pantalonii mai în jos,vede tăietură,eu mai am un pic SI leșin iar,
El-o văi,haide!
Vrea să mă tragă până sus dar eu nu mai rezist SI leșin,adică închid ochii SI mă pierd in negru,dar aud,îmi curge o lacrimă pe obraz....Hey prieteni,am uitată sa va zic,am schimbat poza lu Kiki:
Așa e ea acum!va place?dacă aveți vreo alta poza mai frumoasa sa îmi ziceți!
CITEȘTI
O Luptatoare
Teen FictionUn suflet distrus. Singur. În întuneric. Chinuit. ---------------------- Durere. Suferință. Astea sunt cuvintele care o descriu pe ea.. Când nimeni nu te iubește.. Iar tu ești doar o mucoasa neștiutoare.. Trebuie să înveți ce e aia viața... În adevă...