Lacrimi

39 2 0
                                    

Aaliah

Doar priveai cum Ethan îl lovea pe Jake...privind asta îmi aduc aminte cum mă laborator SI Jake pe mine...lacrimile reci își fac nesimțită prezenta in coltul ochilor mei.
Alexandru încă mă ține în brațe,se uită la chipul meu observând lacrimile,el mă strânge mai tare,acest gest facanduma sa plâng,ii strâng SI eu la randul meu în brațe că un copil mic,defapt asta sunt,nu?Am doar 16 ani,sunt o puștoaică amarata... poate că am o mafie SI sunt Regina pistelor dar am doar 16 ani SI un trecut îngrozitor...
Alexandru-domne...micuto nu mai plânge...gata...shhh...
Eu mă uit la el cu o fata cam așa:

Rthan-nenorocitule!Cum ai putut face așa ceva! imbecilule!i

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Rthan-nenorocitule!Cum ai putut face așa ceva! imbecilule!i.ai distrus viața înainte de a incepe !A suferit!tu nu vei putea suferi chiar daca te omor în bătaie cum a suferit ea atunci!!!
Eu-gata Ethan...
Ethan-DAR TE.A VIOLAT!!!!
Eu când aud acele cuvinte plâng SI mai rau SI îmi bag capul în pieptul lui Alexandru exact că un copil micut...
Alexandru-Ethan...mai bine facem întâlnirea când va fi mai bine micuța,o duc eu acasă...
Ethan-buna Alexandru,ai grija de ea!
Eu-pa Ethan...zic ei mă duc SI îl iau în brațe acesta pupanduma pe frunte.
Alexandru-AI de data asta conduc eu...nu vreau sa murim.
Eu îi zâmbesc șters.
Ne urcăm în mașina SI începe să conducă
Eu-stai...de unde ști unde locuiesc?
Alexandru-Am adresa.
Eu-De unde?
Alexandru-Am adresele tuturor mafiilor!Acum...am câteva întrebări
Eu-pune fost una acum SI restul acasă,ok?
Alexandru-bine,unde ai fost până acum?Îl cunosc pe Ethan de acum un an,SI el mereu a fost preocupat să găsească o anumită fata,Aaliah,sa cam certat cu iubita lui pentru că era disperat sa te caute,ii era dor de tn,unde ai fost,adică am auzit că mafia ta e cea mai buna...
Eu-Am fost în Paris...cu...
Alexandru-Cu??
Eu-fratele meu SI încă doi prieteni,aici am venit cu alți prieteni...
Alexandru-ou...nu îți imaginezi cat de fericit era Ethan când ți.a găsit Nr de telefon acum cv timp SI ți.a trimis mesaj.Eram lângă el,tu i.ai răspuns SI când a auzit că vii aici aproape a leșinat 😂
Eu-aoleuu...
Alexandru- am ajuns.
Coboram
Alexandru-AI o casa frumoasa.
Eu-multumesc acum haide înăuntru.
Intrăm
Eu-durere ceva de băut sau cv de ronțăit?
Alexandru-Am vrea un suc.
Eu-sigur,stai să văd unde e Andra
Alexandru-cine?
Eu-Am servitori,multi zic că dacă ai servitori ești plină de fițe dar eu am ales sa am servitori pentru că aceștia au fost SI la fosta mea casa SI m.am atașat de ei sunt drăguți SI când am plecat ei nu mai aveau loc de muncă așa că i.am luat aici.
Alexandru-ok...
Eu-Andraaa?
Andra-aici,domnișoara!Ați ajuns!
Eu-Da,dar de cate ori timam mai zis-
Andra-aici nu va mai zic domnișoara,îmi cer scuze,cu ce te ajut Aaliah?
Eu-Am....ce sucuri avem?
Andra-orice suc de fructe sau din comerț.
Eu-Reci,ce alergau Alexandru?
Alexandru-Am....un suc de portocale natural
Andra-deaigur,bine ai ales Aaliah!zice SI îmi face cu ochiul
Eu majesc ochii la ea SI mă înroșesc super tare.
Eu-ANDRAAAAAAAAA ESTI NEBUNA!
Alexandru cichoteste.
Eu-nu te mai rade!
Alexandru-cine daca zici tu!
Eu-hai sus.
Alexaandru-sigur.
Eu-buuunnnnnnn, acum că ți.a ajuns sucul,fate comod,ok?
Alexandru-ok,dar tu chiar te simți comod cu hainele alea pe tine?
Eu-mnu...
Alexandru-Atunci schimbate,nu mă deranjează.
Eu-mss
Mă duc la dulap,îmi iau niste haine după mă duc în baie SI mă schimb in:

Eu-mssMă duc la dulap,îmi iau niste haine după mă duc în baie SI mă schimb in:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si ies, in camera îl găsesc pe....

O LuptatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum