Ne întâlnim cu Darvis,când mă vede,se inervează,Lucas pleacă râzând,asta a vrut,Darvis mă ușă la bătaie,rănile ,rănile dor al draku de tare,ahhh,alte rani noi...După pleacă,mă duc în camera mea,sunt plina de sânge!FUCKKKKK!!!!
(Nu mai țin minte cum îl chema pe spion,cred că Marius.)Marius P.O.V
Ethan mi.a dat câteva poze cu fata,e frumoasa,nu gluma,e la o casa unde sta un curvar,TREBUE sa o scot până nu o va rani,așa mi.a zis Ethan,e în mașina cu mn,suntem în casa.Ethan intra,se duce sa vb cu Darvis ăla,eu mă duc sus pe gem în camera fetei ăleia,o văd pe pat,uitanduse la tavan,o god!e plina de sânge,eu o iau stil mireasa,ea nu se deranjează să reacționeze,sar cu ea pe geam,o pun în mașina,vine SI Ethan,el la omorât pe Darvis in vest timp.Cand intra,se duce direct la făt aia,eu fiind la volan.
Ethan P.O.V
Mi.a fost dor de Kiki!când intru o văd plina de sânge,peste tot,dar absolut peste tot,haine,fata,maini.
Eu-KIKI!!!!CE SA INAMPLAT?!?!!?!
KikiAlo puștu,întâi,unde sunt,vine ești,cine e asta de aici,ce vrei?
Eu-Sunt Ethan!!!
Ea-asa SI?
Eu-nu ți.ai adus aminte..
Mă urc în mașina.
Eu-ce ți.a făcut de când te.a luat?
Ea-Marisa luat,ma tractor pe jos,a dar de câteva ori cu piciorul,a doua zi,mă bătut măr,după,mă băgat intr.o cușcă,unde,probabil am fost violată,știu că am fost biciuită cu un bici cu doua trei lame ascuțite,mai devreme,iar mă bătut măr.
Eu din Marius rămânem șocați
Eu-doamne săracă de tine!
O ducem la sediu,acolo,când intrăm,toți baietii,Sar in sus de bucurie,dar când o văd atât de rănită,se încruntă,se uită cu mila SI dastea.
Eu-Baieti,încă nu ai.a amintit,o duc să își ia un Hașbein(nush daca exista asta)
Ei aprobă,i duc undv sa își ia o pastila,care sa îi aducă aminte tot.
Cobor jos,băieții sar pe mn cu întrebări.
EU-intai tip pe eaKiki P.O.V
Îmi amintesc tot.Cobor jos,rănile dor dar le ignor.
Ai sar pe mn cu întrebări.
Eu-pai,sa va explic , mă torturat pe scurt SI cel mai probabil am fost violată.
Ei raman masca(a da,din recruti a rămas doar Dark,Kai SI Deniz)
Eu-mdah,nu e mare lucru,mă duc să mă curat,mă duc acasă,când intru,Alan,era pe canapea cu doi băieței,el era distrus,îl aud spunând:
Alan-ba,e doar vina mea că a plecat,îmi e dor de surioara mea de mor!
Eu-nu pot sa zic că sentimentul e reciproc Alan...
El se întoarce uimit,când mă vede,începe să plângă,aia doi rămân stana de piatra la propriu.
Alan-Aaliah!!!(i.am schimbat numele...mdeeeeeap ...)
Ce sa întâmplat,unde ai fost,d ce ești așa rănită???
Eu-Am fugit în Paris sa scap de toate,acolo,un prieten mă vândut unui curvar,mă torturat SI probabil violat.
Alan-Aaliah,TREBUE sa vorbim,ei sunt Cristi,SI Seby.
Eu-hey.Hey,e scurt dar nu mai am bate.
Cristi e așa:(Nu ăla cu dungi negre)
Seby:
CITEȘTI
O Luptatoare
Teen FictionUn suflet distrus. Singur. În întuneric. Chinuit. ---------------------- Durere. Suferință. Astea sunt cuvintele care o descriu pe ea.. Când nimeni nu te iubește.. Iar tu ești doar o mucoasa neștiutoare.. Trebuie să înveți ce e aia viața... În adevă...