Ketika keluarga Jennie tengah syok layan cerita . Ada bunyi pintu diketuk .
JENNIE:Biar aku yang pergi buka !
Terus Jennie buka pintu tanpa melihat di cermin . Mulut jennie terus ditutup dengan kain yang berbau . Gelang yang dipakai terus putus sebab cuba untuk melepaskan diri .
(ANGGAP SAHAJA JENNIE YANG GUNAKAN)
Jennie terus ditarik masuk je dalam van tanpa diketahui orang lain .
JIHYO:Mana Jennie ni ? Lamanya buka pintu . Jesicca pergi tengok .
JESICCA:Arasso ! Kacau betullah nak tengok tv . Appa!Omma!
GARY:Apa ! Terjerit2 kat depan pintu . Bukannya kau kena kunci pintu .
JIHYO: Apa?! Mana Jennie ?!
JESICCA:Gelang Jennie putus . Cuba tengok ada bekas kasut kotor .
GARY:Mungkin Jennie kena khawin lari ! OMG!
JIHYO:Ya !! Anak dara kita kena culik lah ! Jennie !
GARRY: Ha ! Mcm mana ni ?! Takkan kita nak berdiam diri ni . JIHYO:Kita cari dia sekarang !
GARY: Sekarang masuk kereta .
JIHYO:Jesicca , call kawan2 dia untuk tolong cari dia sekali .
JESICCA: Arasso omma !
JIHYO:Jennie , di manalah kau sekarang . Omma harap kau tak apa2 sekarang . Apalah salah anak kita tu .
GARY:Jangan risau kita dapat cari dia punya .Sementara itu...
???:Wow! Kita ada tetamu lah .
Jennie: Siapa kau ?! Lepaskan aku .(kepala Jennie dibalut dengan plastik hitam)
???:Takkan dengan suara ayu kami ini kau tak dengar , perempuan murahan !
JENNIE:Ya ! Naeun !
NAEUN:Pandai ! (lalu membuka plastik hitam)
JENNIE:Kau nak apa ha ?! Aku tak ada berhutang apa2 dengan kau lah .
EUNJI:Wait ! Siapa cakap ? Kau sudah rampas kekasih Naeun !
Dasar perempuan tak sedar diri !( terus menampar Jennie)
JENNIE:Sekarang ni kan kau sudah bahagia dengan kau . Aku tak ada pun ganggu hubungan korang .
NAEUN: Bahagia apanya ! Kalau joshua masih ambil berat kat kau !
EUNJI:Sekarang ni kita bagi hukuman saja , Naeun .
NAEUN:Betul daripada buang masa . Kita dera dia sampai puas ! Eunji ! Pukul dia !
JENNIE: Jangan ! Ahhhhh !
NAEUN:Biar puas hati aku ! Biar dia rasakan . Lepas tu kurung dia ! Jangan biar dia lepas .Selama dua hari Jennie hilang . Selama dua hari tu lah , dia didera dan tanpa makan . Keadaan Jennie makin lemah . Keluarga Jennie berusaha mencari dia sampaikan tak tidur demi cari Jennie . Kawan2nya sedaya upaya untuk cari jejak Jennie namun masih belum ada petunjuk .
Masa Di Sekolah ...
LISA:Agak2nya manalah Jennie ni pergi , risau betul aku . Sudahlah dua hari tak jumpa .
JISOO:Entahlah Lisa . Aku pun risau juga . Aku rasa macam ada orang yang tak puas hati dengan dia .
HOSHI:Orang tu nak minta penumbuk .
JOSHUA:Kita perlu jumpa Jennie sampai dapat . Tak tenang hati ku ni .
S.COUPS:Harap2 ada petunjuk untuk kita cari .Tiba2 dua ekor bangkai tu datang .
NAEUN:Hai ! Sambil memeluk tangan Joshua !
JOSHUA:Eee . Lepaslah ! Tak ada masa nak layan kau lah .
NAEUN:Eish ! Buruk sangat ke aku ni ! Susah sangat ke nak sayang aku ha ?! Daripada sayang Jennie yang nak mampus tu ?! Biar Jennie tu mampus baru kau tau rasa seksanya hati aku ni !
EUNJI:Tak guna punya orang ! Berlagak ja lebih !Setelah mereka pergi ...
BAMBAM:Macam ada yang tak kena saje .
SINB:Itulah . Mcm dia saje yang punya dunia .
HOSHI: Joshua ! Apasal diam ?!
JOSHUA: Sekarang ni kita perlu cari Jennie sampai jumpa selepas sekolah .( terus beredar)
SINB:Nampaknya Joshua terlalu sayangkan Jennie .
ROSE:Itulah . Bila sudah terlalu sayangkan .
HOSHI:Woi ! Jomlah pergi nanti Jennie kena makan raksasa T-rex
S.COUPS: Jangan nak mengarutlah . Sudah , jom pergi .BERSAMBUNG...
VOTE✔
COMMENT✔
YOU ARE READING
Don't Wanna Make You Cry{COMPLETE} (~Jennie♡Joshua~)
RomanceSeorang yeoja yang bernama Jennie Kim. Dia suka keseorangan sampailah masuk sekolah menengah , dan dia ada seorang unnie yang bernama Jesicca Kim . Tetapi , semenjak ada beberapa pelajar baru , kehidupannya berubah tanpa dijangka . Siapakah pelajar...