SEKOLAH......
Lisa , Rose dan Jisoo hairan sebab beberapa hari si Jennie tak hadir sekolah .
LISA: Manalah si Jennie ?
ROSE: Ada sesuatu terjadikah pada dia ?
JISOO: Aku risau juga ni .Naeun dan Eunji mencari pasal dengan mereka .
NAEUN: Macam ada kurang 1 je ni ?
EUNJI: Mana seekor lagi ? Tak nampaklah .
JISOO: Aku rasakan lalat manalah yang banyak cakap ni , pasti dia baru balik dari tong sampah .
ROSE: Sebab muka lalat dua orang tu sampah , siapa yang berani pikat .Naeun dan Eunji tersentap dengan kata×2 tu . Semua rakan sekelas ketawa sampai keluar air mata . C.Kwang Soo datang tepat pada waktunya .
C.Kwang Soo: Ada sesiapa yang boleh tolong Cikgu hantar buku rekod kat pejabat pengetua ?
JISOO: Saya !
HOSHI: Aku teman .
JISOO: Ok .Ketika mereka berdua masuk , mereka terdengar nama Jennie .
JESICCA: Maaflah , Cikgu . Jennie terpaksa cuti . Dia sakit . Mungkin minggu depan dia sekolah .
C.JAE SUK: Takpe . Pihak sekolah faham . Janji pelajar sihat datang ke sekolah .Jisoo menyampuk .
JISOO: Jennie sakit ?!
JESICCA: Ya . Sekarang ni pun dia masih tidur .
JISOO: Nak alamat dia boleh ? Kami nak melawat dia .
JESICCA: Boleh . Sebab dia memang perlukan teman . Saya takde masa nak jaga dia .
JISOO: Takpe , serahkan pada kami .
JESICCA: Ok !RUMAH JENNIE ......
JISOO: Betul ke ni rumah Jennie ?
LISA: Betul !
ROSE: Cubalah tekan loceng tu .Ting ... Tong ... Ting ... Tong ...
Pintu terbuka .JISOO,ROSE&LISA: Jennie !
JENNIE: Korang buat apa kat sini ?
LISA: Kami nak melawat kau .
ROSE: Kami risau sebab kau tak datang sekolah dalam beberapa hari .
JISOO: Kami rindu kau tau .
JENNIE: Yalah . Masuklah dalam .S
K
I
P
😆JENNIE: Dari mana kau dapat alamat rumah aku .
JISOO: Ada seorang wanita tu cantik sangat . Dia sebut nama kau di pejabat pengetua . Lepas tu aku mintalah alamat rumah kau .
JENNIE: Oh , itu unnie aku .
JISOO: Ooo . Cantik macam kau .
JENNIE: Yalah .
LISA: Macam mana kau boleh sakit ?
ROSE: Yalah . Kau pasti kurang minum air .
JENNIE: Maybe .
LISA: Kau lapar tak ? Kami boleh masakkan
JENNIE: Bolehlah .
ROSE: Ok . Tunggu tau .Jennie berasa bersyukur dapat kawan macam tu . Beruntung Jennie dapat kawan macam Lisa , Rose dan JiSoo . Merekalah kawan yang selalu ambil berat tentang Jennie .
VOTE & COMMENT✔
BERSAMBUNG ......
YOU ARE READING
Don't Wanna Make You Cry{COMPLETE} (~Jennie♡Joshua~)
RomanceSeorang yeoja yang bernama Jennie Kim. Dia suka keseorangan sampailah masuk sekolah menengah , dan dia ada seorang unnie yang bernama Jesicca Kim . Tetapi , semenjak ada beberapa pelajar baru , kehidupannya berubah tanpa dijangka . Siapakah pelajar...