Mereka berempat telah janji nak berjumpa di Sport Boling , jam 10 pagi . Sebenarnya Jennie dan Lisa tak nak ikut tapi dipaksa oleh JiSoo dan Rose .
JENNIE: Manalah si JiSoo dan Rose ? Semalam bukan main lagi ajak kita .
LISA: Betul !Akhirnya JiSoo dan Rose tiba . Mereka berempat terus masuk kedalam . Tapi mereka ternampak susuk badan namja seperti kenal . Kenyataan tepat , iaitu Joshua , S.coups , Hoshi , BamBam , Jackson dan seorang perempuan yang kami tak kenal .
BAMBAM: Hai , Lisa !
LISA: Hai !
S.COUPS: Buat apa kat sini ?
ROSE: Memancing ikan . Mestilah main boling .
S.COUPS: Manalah tahu . Maybe nak pikat aku .
ROSE: Ceh , takde masa nak layan kau .Meraka ketawa melihat geligat Rose dan S.coups .
HOSHI: Boringlah . Apa kata kita buat pertandingan antara Yeoja dan Namja ?
S.COUOPS: Aku setuju !
JOSHUA: Yeoja pula ?
JENNIE: Deal !
JACKSON: Kalah jangan nangis !
SINB: We will see about that , oppa .Selama 1 jam mereka bermain . Dengar suara gelak ketawa pun ada . Jadi , keputusan ialah SERI .
JISOO: Kita seri ? So ?
ROSE: Kita nak buat apa ?
SINB: Kalau macam tu , Kita semua sama belanja lah . Yeoja belanja Namja , Namja belanja Yeoja . Setuja tak ?
SEMUA: Setuju !
SINB: Ok ! Kita mulakan dengan Yeoja . Kita nak belanja korang apa ya ?
ROSE: Ha ! Apa kata malam ni kita belanja pergi funfair . Funfair buka malam ni
JISOO: Aku setuju !
JENNIE: Aku ikut je .
LISA: Ok .
SINB: Gembiralah sikit korang berdua .
JENNIE&LISA: Baik !
JISOO: Ok×2 , nampaknya semua setuju .
ROSE: Korang ! Malam ni kami belanja korang pergi funfair , jam 8 malam . Ok tak ?Mereka bersorak gembira tanda setuju .
ROSE: So , jumpa malam ni .
Bambam memangil Lisa .
BAMBAM: Lisa !
LISA: Ada apa , BamBam ?
BAMBAM: Er... boleh tak ... er ... saya jemput awak malam ni ?
LISA: Betul ?*tersipu malu*
BAMBAM: Nak tak ?
LISA: Ok ! Annyeong .*terus lari*
BAMBAM: Nae . Annyeong !
BamBam tersenyum melihat Lisa pergi . Rasa tak sabar dia nak jemput Lisa .
VOTE & COMMENT✔
BERSAMBUNG ......
YOU ARE READING
Don't Wanna Make You Cry{COMPLETE} (~Jennie♡Joshua~)
RomanceSeorang yeoja yang bernama Jennie Kim. Dia suka keseorangan sampailah masuk sekolah menengah , dan dia ada seorang unnie yang bernama Jesicca Kim . Tetapi , semenjak ada beberapa pelajar baru , kehidupannya berubah tanpa dijangka . Siapakah pelajar...