•Chapter 5•

272 18 6
                                    

*Πάρκαραν το αυτοκίνητο έξω από ένα σπίτι*
(Τινους):Μπαμπά γιατί ήρθαμε σπίτι;
(Βερ):Οου.μαι.ΓΚΑΤΤΤΤΤ.ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ;
(Μαμα Βερ.):Εμμ.Ν-ναι..
(Βερ):ΓΙΕΣΣΣ ΜΑΡΚΟΥΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΑΙΓΚΑΤΤ ΑΙ ΛΟΒ ΜΑΙ ΛΑΙΦ.(Και κάπου εδώ αγκάλιασα τόσο σφικτά τον Μάρκους που δεν μπορούσε να αναπνεύσει)
Ο Μαρτίνους με έβλεπε με μια περίεργη φάτσα αλλά δεν του έδωσα σημασία.Κατέβηκα και η μαμά μου μου έδωσε την βαλίτσα μου η οποία είχε πολύ λίγα πράγματα μέσα γιατί τα υπόλοιπα κάηκαν.Πήγα μέσα στο σπίτι και ο Μάρκους με ξενάγησε😂.Ο πατέρας του μου είπε πως θα μπορούσα να βάψω το δωμάτιο μου και πως η μπογιά είναι στο γκαράζ.
(Μακ):Μαρτίνουςς.
*Καμία απάντηση*
(Μακ):Μαρτίνουςςς.
*καμία απάντηση vol.2*
(Μακ):ΜΑΡΤΙΝΟΥΣΣΣΣ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.
(Τινους):Τι θες άνθρωπε μου;φοράω ακουστικά.
(Μακ):Έλα να βοηθήσεις στο βάψιμο του δωματίου της Βερόνικας.
(Τινους):Έρχομαιιιιι
Ήρθε στο δωμάτιο με την μπογιά και ο Μάρκους πήγε να φέρει ακόμα ένα πινέλο.Ο Μαρτίνους ξεκίνησε να βάφει και καταλάθος πέταξε μπογιά πάνω μου.
(Βερ):ΤΙ.ΕΚΑΝΕΣ.ΜΟΛΙΣ.ΤΩΡΑ.ΕΚΔΙΚΗΣΗΗΗ,είπα και του πέταξα την τριπλάσια.Αρχίσαμε να πετάμε μπογιές ο ένας στον άλλον και έτσι γέμισε το πάτωμα.Γλίστρησα και πήγα να πέσω αλλά με έπιασε και γλίστρησε και εκείνος με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του.Έμεινα εκεί και τον έβλεπα στα μάτια αντί να σηκωθώ απο πάνω του μέχρι που ήρθε ο Μάρκους.
(Μακ):Πιτσουνάκια τι κάνετε εκεί;(😂)
(Βερ):Τ-τίποτα απλά ε-έπεσα πάνω του-συγγνώμη,είπα και σηκώθηκα από πάνω του.
(Τινους):Δεν χρειάζεται🤗
Συνεχίσαμε το βάψιμο μέχρι που τελειώσαμε.Έκανα μπάνιο,άλλαξα ρούχα και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου.Είδα δύο ολόκληρες ταινίες που πήγαινε δύο ώρες η κάθε μια και αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την Ευτυχία(την κολλητή μου).Μιλήσαμε για λίγο αλλά έπρεπε να φύγει γιατί την φώναζαν οι γονείς της.Βαρέθηκα και έτσι κοιμήθηκα γρήγορα.
*2 το πρωί*
Ξύπνησα από ένα θόρυβο στην πόρτα της κουζίνας.Σηκώθηκα και πήγα τρομαγμένη να δω ποιός ήταν.Προχωρούσα και επειδή ήταν πολύ σκοτεινά δεν έβλεπα τίποτα.Μόλις έφτασα στην κουζίνα πήγα να δω ποιος είναι και ακούμπησα κάτι-η καλύτερα κάποιον,έτοιμη να πάθω κανένα καρδιακό.
(Βερ):ΑΛΕΕΞ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕΣ.ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΙΣ 2 ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕΣ ΣΠΙΤΙ;
(Άλεξ):Η μαμά το ξέρει.Και ήμουν απέναντι γι'αυτό σιωπή υστερική αδερφή μου.
Γύρισα στην άλλη μεριά να πάω στο δωμάτιο μου και σε απόσταση αναπνοής ήταν..ο Μαρτίνους.
(Βερ):ΜΑΡΤΙΝΟΥΥΣΣ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕΣ.ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΙΣ 2 ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;
(Άλεξ):Ξέχασες το:τώρα ήρθες σπίτι.
(Βερ):Όχι αυτό δεν ταιριάζ..Μισό με κοροιδεύειςςς;
(Άλεξ):Εε καληνύχτα τα λέμε αύριοο*πήγε στο δωμάτιο του*
Πήγα να φύγω αλλά ο Μαρτίνους με έπιασε απαλά από το χέρι.
(Τινους):Θέλεις αύριο να πάμε παραλία;
(Βερ):ΝΑΙΙΙΙ.Α.Και.Ευχαριστώ για πριν..Ξέρεις..στο σπίτι..με τον δολοφόνο...που ήσουν..τόσο καλός κ-και προσπάθησες να με προστατέψεις.Καληνύχτα.(τον αγκάλιασα και πήγα για ύπνο)
Ξύπνησα η ώρα 10:00 και πήρα το τηλέφωνο μου.Παρατήρησα ότι η Ευτυχία δεν μου έστειλε μήνυμα.Πάντα μου έστελνε καλημέρα.Κάτι δεν πάει καλά..
Ντύθηκα και πήγα στο τραπέζι για να φάω πρωινό με τους άλλους.Μόλις άπλωσα το χέρι μου για να πάρω το χυμό έκανε το ίδιο και ο Μαρτίνους και έτσι έμεινα ακίνητη για λίγα δευτερόλεπτα να τον βλέπω.
(Τινους):Πάρτον εσύ πρώτη.
(Βερ):Όχι εσύ.
(Τινους):Εσυύ.
(Βερ):Εσυυυυυυ.
(Τινους):Εσ..
(Μακ):Σκασμοοοος.Παιδιά τι πάθατε;Χθες στην παραλία είσασταν έτοιμοι να σκοτωθείτε αλλά μετά από αυτό που έγινε είσαστε πολύ αγαπημένοι.
(Μαμά Βερ):Τι εννοείς μετά από αυτό που έγινε;Τι έγινε δηλαδή;
(Τίνους):ΠΑΙΔΙΑ σήμερα θέλετε να πάμε παραλίαα;
(Μπαμπας Μ&Μ):Ωραία ιδέα.
Κτύπησε το κουδούνι.
(Μαμά Βερ):Βερόνικα άνοιξε εσύ.
(Βερ):Πωω γιατί εγωώ;
Μόλις άνοιξα την πόρτα έπαθα σοκ.Είδα...

•{🌻Step siblings|Marcus and Martinus🌻}•Where stories live. Discover now