•Chapter 14•

254 19 27
                                    

(Τ):Πρέπει να μιλήσουμε.
Εκείνη την ώρα ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί.Λες να είπε τίποτα η Ευτυχία στον Μαρτίνους για αυτό που έγινε;Και τι θα πει ο Μαρτίνους?
(Μ):Μα σας λέει η κοπέλα θέλει να κάνεις ντους αφήστε την στην ησυχία της..
(Ευ):Είναι επείγοννν.
(Τ):Λοιπόν τι έγινε όταν η Βερόνικα πήγε "βόλτα" και γιατί ήρθατε και οι δύο πίσω τρέχοντας;
Τουλάχιστον δεν ρώτησαν τίποτα για το φιλί.Ωραία.
(Μ):Εμείς..δεν...
(Β):ΚΑΛΑ.Λοιπόν είμαι στην ίδια τάξη με την Ιωάννα και τον Μάριο και ο Μάριος με απείλησε ότι αν δεν τον συναντούσα σήμερα χωρίς να σας πω κάτι θα σας έκανε κακό..
(Ευ):ΤΙΙΙΙΙ;
Ο Μαρτίνους ήταν τόσο ήρεμος που τρόμαξα και νόμιζα ότι θα εκραγεί απο λεπτό σε λεπτό..
(Τ):Και τι έγινε στην συνάντηση σας;
(Μ):Μαρτίνους σταμάτα..
(Β):Δεν..
(Τ):ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!
(Μ):Πήγε..να..την..
(Ευ):ΒΙΑΣΕΙ;
(Μ):Σκάσεε..φιλήσει..
Ο Μαρτίνους έτρεξε,πήρε το τηλέφωνο του και πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου..Έτρεξε μέσα στο αυτοκίνητο και κλείδωσε τις πόρτες ενώ εμείς κτυπούσαμε τα παράθυρα και φωνάζαμε για να ανοίξει αλλά έφυγε..
(Μ):ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑΑ.
(Ευ):ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ;
(Μ):ΔΕΝ Ξ...ΤΟ ΒΡΗΚΑ!
Γρήγορα άνοιξε το γκαράζ και έβγαλε τρία ποδήλατα.
Ανεβήκαμε στα ποδήλατα και αρχίσαμε να ψάχνουμε τον Μαρτίνους..
(Ευ):ΕΚΕΙΙΙΙΙ,είπε και έδειξε αρκετά μακριά το αυτοκίνητο του Μαρτίνους..
Μετά απο μερικά λεπτά που τον ακολουθούσαμε,φτάσαμε σε ένα δρόμο που είχε δυο στροφές,αριστερά και δεξιά..
(Μ):Εγώ πάω αριστερά εσείς πηγαίνετε δεξιά..Αν δεν δείτε το αυτοκίνητο κάπου ελάτε στα αριστερά..
Εγώ και η Ευτυχία οδηγούσαμε ακόμα πιο γρήγορα τα ποδήλατα και ψάξαμε όλο τον δρόμο,*απ'ότι φαίνεται έχει διάφορα διαμερίσματα πλούσιων και είναι αδιέξοδο στην άκρη*.Αφού δεν τον βρήκαμε οδηγήσαμε πίσω και πήγαμε στην αριστερή στροφή,*πήγε να με πατήσει ένα αυτοκίνητο*και...
(Βερ):ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕΕ!ΝΑ ΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥΣ.
Αφήσαμε τα ποδήλατα στον χώρο παρκαρίσματος που ήταν και το δικό του Μάρκους και τρέξαμε μέσα στο διαμέρισμα.Κτυπούσαμε την πόρτα και ακούσαμε φωνές να έρχονται απο εκεί μέσα.
Άνοιξε ο Μάρκους και συνέχισε να φωνάζει στον Μαρτίνους,ο οποίος τα χέρια του ήταν γεμάτα αίμα και δίπλα του στο πάτωμα ήταν..Ο Μάριος με ματωμένη μύτη..
(Ευ):ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟΟ;
(Μακ):Ήρθαμε πολύ αργά..
(Ευ):ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕ;
(Μάριος):Όχ..ι..ηλ..ίθ..ια.
Η Ευτυχία πήγε πιο κοντά του και τουν κλώτσησε.
Εγώ και ο Μάρκους είχαμε μείνει με το στόμα ανοικτό,μόνο που εγώ ήμουν έτσι απο την στιγμή που ήρθαμε εδώ μεσα και είδα τον Μαρτίνους να κάθεται στον καναπέ με γεμάτα αίματα χέρια και τον Μάριο στο πατωμα.
Ο Μαρτίνους δεν είχε κουνηθεί εντωμεταξύ από την ώρα που ήρθαμε.
(Μ):ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ;
(Βερ):Πως θες να ξέρω αφού δεν ήμουν εδώ;
(Τ):Στο πόσο άχρηστος είμαι;
(Μ):Α ΝΑΙ.ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ;ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;
(Τ):ΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ;ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΜΑΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ;
(Μ):ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ "ΜΑΜΑ" ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.
(Τ):ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΕΔΩ ΠΕΡΑ.ΑΥΤΗ Η ΑΧΡΗΣΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑΜΑ ΜΟΥ.
(Βερ):ΑΥΤΗ Η ΠΟΙΑ;
(Τ):ΕΙΠΑ ΑΥΤΗ Η ΑΧΡΗΣΤΗ.ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΦΥΓΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ?!ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ..
Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρόταση του γιατί τον χαστούκισα.ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕ.
(Βερ):ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ,ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ,ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕ ΠΑΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΛΕΟΝ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ.
Έκλεισα με δύναμη την πόρτα πίσω μου,πήρα το ποδήλατο μου και έφυγα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•{🌻Step siblings|Marcus and Martinus🌻}•Where stories live. Discover now