(Μακ+Ευ):ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΥΤΟ.
(Βερ):Ουψ😂
(Ευ):Εμ τι θα φορέσουμε;
(Βερ):ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑΑ.
(Ευ+Βερ):ΦΥΓΑΜΕΕ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ.😂
Και ενώ τρέχαμε για να φύγουμε η Ευτυχία γλίστρησε και έπεσε στο πάτωμα.Εγώ πνίγηκα από τα γέλια και μόλις την βοήθησε ο Μάρκους να σηκωθεί βγήκα αμέσως έξω.Άρχισα να τρέχω προς το κατάστημα που θα πηγαίναμε και εκείνη έτρεχε πίσω μου.
(Ευ):ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΓΕΛΑΣ😂
Εγώ δεν κατάφερνα να πω τίποτα γιατί πνιγόμουν από τα γέλια και κτύπησα πάνω σε ένα αγόρι έξω από το κατάστημα.
(Βερ):Ουψ συγγνώμηη.
(Άγνωστος):Πρόσεχε λίγο που πηγαίνεις.😒
(Βερ):Σου είπα συγγνώμη έλεος είσαι πάντα τόσο σπαστικός;😒
(Αγν.):Καλά συγγνώμη απλά η μέρα μου δεν ήταν τόσο καλή.Πως σε λένε;
(Βερ):Βερόνικα εσένα;
(Αγν.):Μάριο.Χάρηκα.
(Βερ):Και εγ..
(Ευ):Σε έπιασαα..Ουψ ποιός είναι αυτός;Βασικά δεν με νοιάζει τέλειωνε πάμε να βρούμε ρούχα για απόψε.
(Βερ):Τα λέμεε.
Μπήκαμε μέσα στο κατάστημα και πήραμε από περίπου 10 φορέματα η κάθε μία.
*Λίγες ώρες μετά*
Μόλις φτάσαμε σπίτι.Πήραμε δύο φορέματα η κάθε μία γιατί δεν ξέραμε πιο απο τα δύο να πάρουμε.Έτρεξα να κάνω ένα ντους και μόλις τελείωσα φώναξα στον Τινους να έρθει.Φυσικά,δεν βγήκα από το μπάνιο*το δωμάτιο εννοώ του μπάνιου;🙂* γιατί ήμουν με την πετσέτα και έφτιαχνα το μεικ απ μου στον καθρέφτη.Ενώ πήγα να τελειώσω είδα τον Τινους να μπαίνει μέσα αλλά ούτε καν που με πρόσεξε.Έβγαλε την μπλούζα του και εγώ πάγωσα αλλά μόλις πήγε να βγάλει και το παντελόνι του άρχισα να φωνάζω.
(Βερ):ΟΧΙΙΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ.
(Τ):Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ;😂
(Βερ):Αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή;
(Τ):Εμ ναι;
(Βερ):ΦΕΥΓΩΩ.
(Τ):Κλείσε την πόρταα.
Και έτρεξα έξω από το μπάνιο.Ο Μάρκους και η Ευτυχία με είδαν και άκουσαν τον Μαρτίνους.
(Ευ):Τι.στο.καλό.κάνατε.εκεί.μέσα.
(Βερ):Απλά δεν με είδε και μπήκε μέσα ενώ βαφόμουν(;).
(Μακ):Δικαιολογίες.
(Βερ):Θαα σεε σκοτ..
(Ευ):Πριν τον σκοτώσεις πήγαινε να ντυθείς.
(Βερ):Καλαά..
Πήγα στο δωμάτιο μου και ετοιμάστηκα.Μετά από λίγα λεπτά(ή μήπως ώρες;)τελείωσα.Ετοιμάστηκα:
YOU ARE READING
•{🌻Step siblings|Marcus and Martinus🌻}•
Random*Οι Marcus and Martinus δεν είναι διάσημοι* Σε λένε Βερόνικα,είσαι 16 ετών και έχεις έναν 10χρονο αδερφό,τον Άλεξ.Η κολλητή σου είναι η Ευτυχία.Οι γονείς σου χώρισαν πριν από 3 χρόνια.Έχασες κάθε επαφή με τον πατέρα σου γιατί πήγε στο εξωτερικό και...