(Μητ.Βερ):Θέλω να σου πω κάτι.Αποφασίσαμε με τον πατέρα σου και τον Άλεξ να πάμε ένα ταξιδάκι στην εξοχή.Θα γυρίσουμε σε τρείς βδομάδες.Σε δύο ανοίγουν τα σχολεία και θα ενημερώνομαι από τον διευθυντή για το αν πηγαίνεται.
(Βερ):ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.Δηλαδή,ωραία μαμά θα μου λείψεις τα λέμε.
*κλείνω το τηλέφωνο.*
(Βερ):ΠΑΙΔΙΑΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΟΜΓΓ.
(Ευ):ΑΛΗΘΕΙΑΑ;ΛΥΠΟΘΗΜΩ.
(Βερ):Όχι δεν θα σε πιάσω.Άντεε πηγαίνεται να φορέσετε μαγιό.Πάω να το πω στον Μαρτίνουςς.
Πήγα στο δωμάτιο του Μαρτίνους και τον είδα με τα ακουστικά του στο τηλέφωνο και έτσι δεν με άκουγε.
(Βερ):Μαρτίνους.Μαρτίνους σου μιλάω.ΜΑΡΤΙΝΟΥΣΣΣ.
Τον πλησίασα και έβγαλα τα ακουστικά του.
(Τινους):ΜΑΡΚ..Αα γειαα συγγνώμη νόμιζα πως ήσουν ο Μάρκους.
(Βερ):ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΧΙΚΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣΣ.
(Τινους):Αλήθεια;
(Βερ):ΝΑΙΙΙΙ.ΦΟΡΕΣΕ ΜΑΓΙΟ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ
(Τινους):Εντάξει.
Βγήκα από το δωμάτιο του και πήγα στο δικό μου για να αλλάξω.Άλλαξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα και έτρεξα κάτω στο σαλόνι.
(Ευ):Α τελείωσες επιτέλους;
(Βερ):Έλεος δεν άργησα.
(Ευ):Ναι ρε μόνο 20 λεπτά.
(Βερ):Τιι;Ε..Εε..Που είναι ο Μαρτίνους;
(Μακ):Δεν ξέρω πάω να δώ..
(Βερ):ΟΧΙ πάω εγώ.
Έτρεξα στον πάνω όροφο και πήγα έξω από το δωμάτιο του Τίνους.
Η πόρτα ήταν λίγο ανοιχτή και τον είδα στο κρεβάτι με το μαγιό του και κρατούσε το τηλέφωνο του.Απομακρύνθηκα λίγο από την πόρτα.
(Βερ):Μαρτίνουςς.Είσαι έτοιμος;
(Τινους):Εε ναιι.
Σηκώθηκε και εγώ έμεινα εκεί να βλέπω τους κοιλιακούς του.Φόρεσε μια μπλούζα.Φυσικά πριν να την φορέσει ήταν καλύτερα για μένα αλλά..
Βγήκε από το δωμάτιο και με είδε να στέκομαι έξω από την πόρτα του βλέποντας τον.Ή καλύτερα παρακολουθόντας τον.
(Τινους):Εμ
(Βερ):Ε.Εγώ ήρθα για-για να..Να..Να...
(Τινους):Πάμε;*είπε γελόντας*
Κατεβήκαμε στον κάτω όροφο.
(Μακ):Φύγαμεεε;
(Βερ):Ν-ναι.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και μπροστά κάθισε ο Μάρκους με την Ευτυχία και φυσικά αναγκάστικα να κάτσω πίσω δίπλα στον Μαρτίνους.Όχι πως με πείραζε αλλά ήταν πολύ άβολα μετά από αυτό που έγινε.Τον έβλεπα και προσπαθούσα να μην το καταλάβει αλλά απ'ότι φαίνεται το κατάλαβε επειδή με έβλεπε και εκείνος.Ο Μάρκους κάτι ψυθίριζε στην Ευτυχία και άρχισαν να γελάνε.
(Ευ):Ναιι όντως ταιριάζουνν.
(Βερ):Τι;Ποιοί;
(Μακ):Να μην σε νοιάζει.
(Βερ):Ευχαριστώ για την υποστήριξη Μάρκους.😑
(Τινους):Και εγώ θέλω να μάθω για ποιους λέτεεε.
(Ευ):Δεν θα σας πούμε.
*Λίγα λεπτά μετά,μόλις φτάσαμε στην παραλία*
Αυτό ήταν το παρττ συγγνώμη που είναι τόσο μικρό απλά αντί να μην ανεβάσω τίποτα αποφάσισα να ανεβάσω αυτό:)
YOU ARE READING
•{🌻Step siblings|Marcus and Martinus🌻}•
Random*Οι Marcus and Martinus δεν είναι διάσημοι* Σε λένε Βερόνικα,είσαι 16 ετών και έχεις έναν 10χρονο αδερφό,τον Άλεξ.Η κολλητή σου είναι η Ευτυχία.Οι γονείς σου χώρισαν πριν από 3 χρόνια.Έχασες κάθε επαφή με τον πατέρα σου γιατί πήγε στο εξωτερικό και...