Λοιπόν πριν να ξεκινήσει το παρτ αυτή είναι η Ιωάννα-το κορίτσι απ'την παρέα του Μάριου:
(Τ):Είσαι ηλίθιος;Δεν είμαι καν αδερφός της.
Είπε και μου έκλεισε το μάτι..
(Μάριος):Ναι καλά..Απόδειξε το..
(Μακ):Μισό εσένα γιατί σε νοιάζει είπαμε;
(Ευ):Όντως,είσαι τελείως περίεργος.
(Μάριος):Είπα ότι με νοιάζει;Εκείνος είπε ότι δεν είναι αδερφός της.
(Μια κοπέλα από την παρέα του Μάριου):Μαρτίνους γιατί δεν μιλάς;Δεν έχεις τι να πεις για να δικαιολογήσεις τα ψεματάκια σου;Δεν σε είχα για τόσο ψέυτη.
(Μαριος):Πάμε να φύγουμε έτσι και αλλιώς λέει ψέματα σίγουρα αδερφ..
(Τ):Βασικά είναι το κορίτσι μου.
Και τότε ο Μαρτίνους με έπιασε από τη μέση,με έφερε πιο κοντά του και με φίλησε.
Ο Μάριος με την παρέα του,η Ευτυχία,ο Μάρκους και η παρέα του Μαρτίνους έμειναν με το στόμα ανοικτό.Εγώ είχα πάθει σοκ αλλά προσπάθησα να φανώ φυσιολογική.Φίλησα τον Μαρτίνους για να το πιστέψουν στα σίγουρα.Ο Μάριος με την παρέα του έφυγαν.
*Σκέψεις Βερόνικας*
Για να το πιστέψουν στα σίγουρα;Είσαι σίγουρη;Βασικά,μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου.Το έκανες επειδή ήθελες.ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ;ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ..
(Βερ):Ε-εγώ..Πάω..Πάω...
Άρχισα να τρέχω προς το μπάνιο χωρίς να πω τίποτα άλλο.
(Ευ):Αφήστε την πάνω μου.
Πήγα σε μια τουαλέτα και κλειδώθηκα.Άκουσα την Ευτυχία να με φωνάζει αλλά δεν απαντούσα.Μετά από λίγο..
(Ευ):ΑΝΟΙΞΕ ΤΩΡΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.
Ξεκλείδωσα και βγήκα από την τουαλέτα.
(Ευ):Τι έπαθες πριν;
(Βερ):Τι έπαθα;
(Ευ):Γιατί φίλησες τον Μαρτίνους αφού σε φίλησε ήδη εκείνος;
(Βερ):Για να σιγουρευτώ ότι θα το πίστευαν.
(Ευ):Μην μου λες ψέματα γιατί το καταλαβαίνω..
(Βερ):Δεν λέ...
Και τότε..ΣΩΘΗΚΑ!Κτύπησε το κουδούνι για να πάμε στην αίθουσα που θα μας έλεγαν σε ποιο τμήμα θα ήμασταν.Μόλις φτάσαμε εκεί είδαμε τα αδέρφια μου και ντράπηκα τόσο γι'αυτό που έγινε πριν που στάθηκα δίπλα στον Μάρκους αντί στον Μαρτίνους*πολύ περίεργο😂* και δεν μιλούσα καθόλου.
*Και καλά έδωσαν οι καθηγητές στον καθένα το πρόγραμμα που έγραφε πάνω και το τμήμα μας*
(Βερ):Σε ποιο τμήμα είσαστε;*είπα προσπαθόντας να μην κοιτάω τον Μαρτίνους*
(Μ):Στο 7!
(Ευ):ΤΙ;ΚΑΙ ΕΓΩ!!
(Τ):Και εγωωωω.Εσύ Βερόνικα;
(Βερ):Στο..στο..5..
(Τ&Μ&Ευ):Τιιιι;ΟΧΙΙΙΙ.
..ΝΑΙ,Η ΕΥΤΥΧΙΑ,Ο ΜΑΡΚΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΤΙΝΟΥΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ.ΥΠΕΡΟΧΑ.
(Διευθυντης):Πηγαίνετε στην τάξη σας τώρα!
(Βερ):Αντίο...
(Ευ):Θα τα πούμε μετά..
Πήγα έξω απι την τάξη μου.Σκέφτηκα ότι μπορεί να μην ήταν και τόσο χάλια.
Η πόρτα ήταν κλειστή..Κτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα..
(Καθηγήτρια):Γεια σου..Κάθησε και μην αργήσεις.
Γύριζα γύρω-γύρω και είδα όλους τους συμμαθητές μου.Και είδα...ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ..ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ.ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ.
(Καθηγήτρια):Θα κάτσεις δίπλα στην Ιωάννα ή στον Μάριο;
(Βερ):Εμ..
(Καθηγήτρια):Α..ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ..
(Βερ):Μα...
(Καθηγητρια):ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑ ΚΑΤΣΕ ΑΜΕΣΩΣ.
Εγώ πήγα σιγά-σιγά και κάθησα δίπλα στον Μάριο.
(Μάριος):Συνάντησε με στην πίσω αυλή μετά το σχολείο και μην πεις τίποτα στον Μαρτίνους ή τους άλλους αλλιώς δεν θα τους ξαναδείς.
Τις επόμενες ώρες απλά σκεφτόμουν αυτό που μου είπε ο Μάριος.Σκέφτηκα και να το πω στους άλλους αλλά δεν ήθελα να πάθουν κακό.
[Skip,μόλις τελείωσε το σχολείο]
(Βερ):Παιδιά πηγαίνετε σπίτι εγώ θα έρθω αργότερα..
(Μ):Γιατί;
(Βερ):Εμ..Θέλω να πάω μια βόλτα..Μόνη...
(Τ):Θα σε περιμένουμε εδώ..
(Βερ):Καλά..αντίο..
Πήγα στην πίσω αυλή και είδα τον Μάριο..
(Βερ):Λοιπόν τι θέλεις;
(Μάριος):Θα δεις.
Ήρθε πιο κοντά μου και ήταν έτοιμος να με φιλήσει αλλά εγώ φώναξα.Ξαφνικά είδα τον Μάρκους να έρχετε προς το μέρος μου και κτύπησε τον Μάριο στην κοιλιά.Μόλις έπεσε κάτω αρχίσαμε να τρέχουμε με τον Μάρκους και πηγαίναμε προς την Ευτυχία και τον Μαρτίνους(εκεί που ήταν δεν μπορούσαν να δουν τον Μάριο).
(Μ):Γιατί πήγες εκεί;
(Βερ):Είναι στην τάξη μου..Κάθεται δίπλα μου και μου είπε πως αν δεν πάω δεν θα σας ξαναδώ.Ευχαριστώ για ότι έκανες..Και σε παρακαλώ μην τους πεις τίποτα.
(Μ):Εμ..Εντάξει.
(Βερ):Δεν με άκουσαν έτσι;
(Μ):Μπα δεν νομίζω αφού εγώ ήρθα πιο κοντά για να δω τι κάνεις και ίσα που σε άκουσα.
(Βερ):Ωραία..
Φτάσαμε εκεί που ήταν ο Τινους και η Ευτυχία...
YOU ARE READING
•{🌻Step siblings|Marcus and Martinus🌻}•
Random*Οι Marcus and Martinus δεν είναι διάσημοι* Σε λένε Βερόνικα,είσαι 16 ετών και έχεις έναν 10χρονο αδερφό,τον Άλεξ.Η κολλητή σου είναι η Ευτυχία.Οι γονείς σου χώρισαν πριν από 3 χρόνια.Έχασες κάθε επαφή με τον πατέρα σου γιατί πήγε στο εξωτερικό και...