Chapt 42 🌸

23 0 0
                                    

OTAK KOSONG TAPI TETAP NAK TULIS FF HUEHUE .

THNKS !!

••••

Pejam celik pejam celik , harini merupakan hari trakhir untuk mereka berhoneymoon di Malaysia setelah seminggu melancong di sana. Sunyoon sibuk mengemaskan beg-beg mereka , Jimin pula check out Hotel Seri Permata di Pulau Langkawi .

Mereka turun dari bilik hotel mewah dan terus menuju ke kawasan lapangan terbang untuk terbang balik ke KLIA 2 Airport .

" Thankyou sebab bawak saya prgi jejalan seminggu ni . Cantik sangat tempat , rasa berat hati pula nak tinggalkan Pulau Langkawi ni " rengek Sunyoon . Jimin tersenyum , tangannya mengusap rambut isterinya itu .

" Lain kali kita pergi pulau lain pula . Janganlah sedih , masa ada banyak lgi tau " dia memegang pergelangan tangan kiri Sunyoon .

••••

KLIA 2 INTERNASIONAL AIRPORT

Jimin memimpin tangan Sunyoon dengan erat selepas melepasi kawasan check . Dia memegang kedua bahu Sunyoon menyuruh isteri itu duduk sementara menunggu ketibaan private flight milik keluarga Jimin itu .

" Tuan Muda , Puan Muda , flight kita akan sampai dalam masa 5 ninit lagi . Puan Muda ade nak pergi mana-mana ? Tandas ke kedai ke ? " tanya Joon . Sunyoon hanya menggeleng dan Joon terus meninggalkan suami isteri itu .

" Sayang nak prgi mana pula ? Malaysia or this is LA ? " Jimin tersengih . Sunyoon memukul lengan Jimin , suami dia ni suka menyakatnya .

" I nak pergi ke Korea dan berjumpa dengan eomma , pastu nak lepak dalam bilik lama huehue "

Jimin memuncungkan mulutnya , Sunyoon menekup pipi suaminya , lahai acah sweet kat airport lak :)

••••

Incheon International Airport

Sunyoon's pov

Aku dipimpin tangan oleh Jimin menuju ke balai masuk kawasan airport . Dengar kata mama tunggu kepulangan kitorang , tak sabarnya nak dating kat Korea ni huihui .

Telefon Jimin berdering lantas dia menjawab panggilan itu .

" Yeobuseyo ? Ade ape hyung ? "

" ...... "

" Bwo ? Dia ada kat mane sekarang ? "

" ...... "

" Maaf hyung , aku baru balik dari Malaysia . Aku rase aku takboleh jumpa korang sekarang , aku dan Sunyoon letih sebab baru sampai sini "

" ....... "

" Baiklah hyung . Jumpa esok "

Punat merah ditekan . Aku memberhentikan langkah aku , terus memandang riak wajah Jimin yang kerisauan .

" Chim , sape call tadi ? Kenapa muka awak nampak risau ni ? "

" Jung-Jungkook ... "

" Kenapa dengan Jungkook ? "

" Jungkook cuba bunuh diri tadi ... "

BAM !!

Riak wajah aku berubah apabila mendengar berita itu . Tak mungkin Jungkook boleh membuat kerja gila seperti itu . Sepasang tangan menekup wajahku . Senyuman terukir di bibirnya. Tanganku dicapai olehnya .

" Jungkook akan tidak apa-apa, aku pasti dia juga tidak akan berbuat demikian, kau janganlah risau sgt, " Aku hanya mampu tersenyum tawar , hanya menuruti kata suamiku .

[C] " Let Me Love You " - PJM Where stories live. Discover now