PART NI MYBE BANYAK SEMUT AKAN LALU YE ATAU SEBALIKNYA :')) AND SEDIAKAN TISU YE HUEHUE :3
MAMA 2018 !!!
❄❄❄❄
Sunyoon's pov
" J-Jimin ? "
" Noona , boleh Woonie hug hug noona ? " rayu budak kecil tu . Aku tersenyum manis kepadanya , mataku beraha ke Jimin yg suka melihat aku melayani budak kecil ni .
Aku angguk dan terus peluk dia. Alah comelnya , anak sape ni ? Aku cubit pipi gebu dia , dia sentuh pipinya pastu malu-malu kucing . Comel gile !! 😢
Dia sempat mencium pipi kanan aku sekilas , lalu berlari meninggalkan aku di bus stop , dipandang oleh Park Jimin guegue .
Aku sentuh pipi balik . Tersenyum malu . Aku nak anak macam budak tu halamak .
" Tanak balik ke wahai Puan Muda Park ? " kata Jimin menghulurkan tangan nya utk mempimpin aku .
Aku pandang dia dan terus peluk dia . Aku pandang sekuntum bunga ros wrna putih , hidu bau bunga tu .
••••
" Sape budak kecik tu ? Ade hubungan ke dengan Woonie ? Eh betul ke nama dia macam tu ? "
" Dia anak sepupu aku , ibu dia cousin aku , dia ade sekali tadi . Aku suruh la dia bagi bunga ni kat kau , suka la tu ade budak lelaki kecil bagi dia bunga sekuntum " , Jimin fokus kepada pemanduannya .
Aku cuma mengohkan dan tersenyum sahaja , patutlah ade nampak sama sikit dengan Jimin huehue . Tah-tah besar nanti muka sebijik dengan Jimin dan Eunwoo ohoho .
" Nak balik terus " aku terus berterus terang . Dia mencebik , mesti nak ajak aku keluar lagi .
" Saya sakit belakang , lenguh tangan , sakit perut dan pening tau masa exam tadi , hampir nazak tadi , saya perlukan masa utk rehat . Kalau nak keluar semata-mata nak order pizza or kfc or mcd , delivery eh ok ? Sorry babe " bohong aku , takkan first day dah sakit-sakit macam tu huehue . Actually aku malas hahaggahahahaah .
••••
Jimin's pov
Aku masuk je terus nampak Sunyoon tidur tanpa selimut , and beberapa buah bantal kecik dan selimut tercampak jatuh dri katil . Bertuah punya budak .
Aku prgi ke arahnya dan mencium dahi dia sekilas . Dia merengek manja , lalu berpusing ke arah yg berlawanan dgn aku . Laki kau kat sini woi .
Aku tutup senyap-senyap daun pintu , terus ke private office .
Aku memasukkan pin dan terbuka . Akukan owner , ofcos la tahu pin huihui .
Aku menuju ke meja komputer , membuka semua CCTV , sambil makan kerepek Sunyoon . Maafkan abe sebab curi satu hehe .
Memandangkan semuanya bekerja dengan baik , aku tidak menghiraukan CCTV tu . Aku membuka record Sunyoon yg tengah study hard dalam bilik bacaan . Fyi , dia taktahu rumah sebesor ni ade CCTV , kecuali bilik aku , bilik tetamu dan bilik bibik .
Time tu , aku tengah stres fikirkan masalah company sampai abaikan Sunyoon . Dia menangis dalam bilik bacaam tu keseorangan , aku tengok ni lagi sedih au haa :(
Diari Sunyoon aku ambil dan menatap tanpa izin dia . Maafkan abe sekali lagi .
Muka surat pertama , pasal biodata dia . Dari nama sendiri hingga habis aku baca . Aku terhenti di satu ayat ni :
YOU ARE READING
[C] " Let Me Love You " - PJM
Romansa" Kahwin terus dengan aku atau orang yg kau sayang akan aku bunuh betul-betul depan kau " - Jimin Park . " Nak taknak , terpaksa . Lagipun , aku tak sengaja jatuh cinta atas dia . Halamek " - bisik Lee Sunyoon . Cast ;; • Park Jimin as Jimin • Lee S...