2

162 12 0
                                    

Ora 06:30

Bip-bip-bip-bi...

-Oh mai taci ceas idiot!

Ma dau jos din pat si ma duc ....defapt nu,nu ma duc mai corect e ma tarasc pana la baie unde incep prin a ma spala pe fata dupa pe dinti iar apoi imi fac un dus unde o lalai vreo zece minute din cauza faptului ca eu cant. Da. Eu cant. Dar....dar doar in baie. Pe bune...cine nu face asta?

Cand am termint cu maimutaritul in oglinda ma indrept spre dresing iar acuma incepe calvarul...

Intr-un final aleg o rochita pana la jumatatea coapselor visinie iar in picioare imi iau cizmele negre joase pana la genunchi.

Ii multumesc celui de sus pentru ca mi a dat picioare inalte ca altfel aratam ca un copil care ii imbraca hainele mamei...

Imi fac un machiaj natural si sunt numai gata de lucru.

Imi iau geanta si ies din dormitor coborand destul de zgomotos treptele casei pana la parter.

-Tata!

-Da.

-Plec la birou. Ne vedem mai incolo.

-Trec la tine in pauza de masa . Avem ceva de discutat.

-Okay. Bye.

-Pa Vee!

Oh...era sa uit eu sunt Violet Halston dar toata lumea imi spune Vee. Am 23 ani si lucrez la firma tatei de constructii iar eu sunt arhitect. Mereu mi a placut arta .

Cand ajung la birou sunt asaltata de o gramada de proiecte de la diferite firme de construtii si nu numai.

-Domnisoara Violet , in douzaci de minute aveti o sedinta cu Mr. Calipson , iar dupa aceea pauza de masa.

-Multumeac Alehandra. Si te rog spunemi Vee.

-Bine.

Alehandra este venita din Madrid este cea mai buna asistenta pe care am avuto vreodata. Nu stiu ce m as face fara ea.


~~~

Dupa cateva contraziceri cu Mr. Calipson am iesit de comun accord in legatura cu noul spital pentru copii. 

-Domnisoara Vee, Mr. Halston este aici.

-Sa intre.

-Ceau Vee!

-Buna tata. Ce vroiai sa vorbim?

-Mai nimic. Cum mai esti. Cum merge pe aici?

-Pai e totul ok. Acuma cateva minute am iesit dintr-o sedinta cu Mr. Calipson iar dupa cateva contraziceri am iesit de accord iar din cate am inteles spitalul va fi gata pana la aprilie 2020.

-Felicitari frumoasa tatei.

-Tu? Cum mai esti tata?

-Nu la fel de bine ca tine. Vee....uite care e problema pentru care am venit

-Sa intamplat ceva?

-Fredd a scapat de la inchisoare. Si e pornit sa te gaseasca. De asta mi am permis sa iti angajez un bodyguard care sa fie non-stop langa tine.

-Poftim?!

-Vee...

-Nu. Normal ca nu. Doamneee...pe bune? Uite tata nu am chef de glume idioate.

-Halston Violet! Asta nu e nici o gluma. Fie ca vrei , fie ca nu. Dansul acela va fi non stop langa tine. Chiar si la toaleta daca e nevoie. Deci nu ma enerva. Si apopo sa nu intarzii deseara. Vine sa ia cina cu noi.

Si cu asta iese val vartej din birou... Okay.... L am infuriat prea tare...


Eu -scuze tati :))

Mesaj trimis✔

Garda de corpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum