14

78 7 6
                                    

M-am ridicat din pat începând sa imi strâng hainele de pe jos imbracandu-ma cu ele rapid si plecand spre casă.
Era in jur de cinci dimineața si eu atunci am sunat după Uber dar in locul acelei masini am dat de un Elijah care a oprit brusc in fata cașii.

-Violet Halston, ai dat de dracu!

Imi spune el dupa ce ajunge in fata mea imediat fiind lipita de portiera masinii si un Elijah nervos dar al naibii de sexi care se presa de mine.

Cu zece ore în urmă

Mi-am luat o rochiţă neagră mulata cu jumătate de palmă sub fund iar în picioare mi am luat botinele mele preferate cu toc. O sa ii demonstrez eu lui cine e Violet Halston și o sa se ia singur cu mâinile de cap cand va vedea defapt pe ce pacoste de copil ă ajuns sa slugareasca.

Mi-am lăsat părul desfăcut pe spate mi am luat geanta doar cu ceva cash pentru ca la ce se va întâmpla în noaptea asta nu o sa mai am timp sa imi caut sa vad daca mai am buletinul sau cardurile.

Am plecat spre periferia orașului unde se petreceau cele mai murdare lucruri. De la traficul de droguri la traficul de persoane. Totuși nu e nimic ce sa ma sperie . Cei de acolo imi sunt ca o familie.

Cand am coborât jos din uber Steven si Freddy Krueger m-au și întâmpinat la intrarea în club. Cei doi sunt gemeni dar daca Steve nu ar avea mai tot timpul ceva rupt nu i as putea deosebi.

Cu toate cele spuse m-am așezat la bar iar tipu de acolo clar era nou pentru ca habar nu avea cu ce se mănâncă barul ăsta .

-Frumuselule? Vreau si eu o bere.

-Nu stiam ca doamnele de teapa ta beau bere.

-Auzi la el...doamnele de teapa mea...

-Uite dragutule nu sunt fetita aia sfânta de bani gata a taticului si nu iti permit sa vorbesti asa. Acum dă-mi dracului berea aia daca nu vrei probleme.

-Gata doamna , gata . Poftim berea si nu ma mai innebuni!

Mi-am luat berea si am plecat de la bar. Idiot...auzi la el fetita lui tati
M-am aseazat afara pe balansoar si imi savuram berea pana cand un domn de aproximativ treizeci de ani sa asezat lângă mine.

-Deranjez?

-Am..nu.

-Cum de o doamna ca tine asa frumoasa e singură.

-Cu talent.

-Auch...esti dura

-Mulțumesc știam.

-Ok...cred ca am inceput cam prost eu sunt Alihan Tașdemir.

-Oh ,nu sunteti de aici.

-Nu scumpete. Sunt prieten bun cu patronul si am venit in vizita pe aici si cand am vrut sa plec te-am zarit aici singurica parca rupta dintr-o altă lume.

-Nici chiar asa.

-Zici tu ?

-Da.

-Cum te numesti?

-Violet Halston dar puteti sa imi spuneti Vee.

-Ne güzel bir isim.

-Nu am înțeles...

-Am spus ce nume frumos.

-Oh...

-E complicata limba mea.

-Dar si frumoasă...

-Dar foarte grea.

-Eh...

-Si...ai de gand sa stai aici toata noaptea?

-Nu.

-Vi cu mine?

-Unde ?

-La un hotel ,benim peri.

-Nu ma mai lua cu turca ca nu inteleg.

-Ți-am zis zana mea. Chiar nu sti turca deloc?

-Stiu ceva.

-ce?

-Dar nu stiu ce înseamnă ...

-Spune-mi si iti spun ce inseamna.

-Seni seviyorum salak.

-Asta inseamna te iubesc idiotule.

-Pe bune?

-Da. Mergem?

-Ah...da.

Am plecat spre hotel impreuna cu Alihan si da, stiu ca nu il cunosc dar vreau sa ii dau o lectie lui Elijah. Vreau sa vada ca nu se poate pune cu una ca mine.

Cand am ajuns Alihan mi a dat o pereche de pantaloni scurți si un tricou mi-am aruncat hainele prin camera si m-am pus in pat.

La scurt timp a venit si el si am mai stat la povesti pana am ațipit.

Pe la ora cinci dimineața m-am dat jos din pat căutându-mi hainele care erau destul de sifonate m-am îmbrăcat rapid si am plecat.

Pe scări am sunat după un uber si mai dadeam scrol prin telefon vazand ca am peste douazeci de mesaje doar de la Elijah.

Cand am iesit si am vazut masina am vrut sa ma indrept spre portiera, soferul a fost mai agil decat mine si am fost lipita de portiera.

-Unde crezi ca umbli , hă? Mai nou esti curva de lux ?

Atat a trebuit sa aud ca palma mea a si facut contact cu obrazul lui.

-Nu iti permit sa vorbești asa cu mine idiotule!

Si cu asta am fugit pana la taxiul de langa

Garda de corpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum