Part 2
Petrecerea era in toi. Tortul sosise si el la fel ca si acel morman de cadouri cu care m-am obișnuit deja de câțiva ani încoace.
In momentul de fata dansam impreuna cu Daniel, cel mai bun prieten din copilarie. Pot spune ca am ramas surpinsa cand l-am văzut la fel ca si pe ceilalți din gașcă. In urma cu trei ani gasca noastra sa spart din cauza slujbelor noastre, altii si-au întemeiat deja o familie nu au treabă.
Tata a facut cea mai tare petrecerea din întreaga viață.
Era in jur de ora 3:30 a.m, musafirii încet încet plecase si ei mai ramasesem doar eu cu prietenii mei, tata si iubita lui. Dar.... Elijah, unde este?
Cand am vrut sa ma duc la tata sa il întreb de Elijah atunci a apărut Daniel sa ma intre e daca nu vreau sa mutam petrecerea ca pe vremuri la LUX clubul nostru preferat ce o data era Lady's.
Stiind ca urma sa nu ii mai vad am acceptat dar desigur cu o urma de regret. Mi as fi dorit ca Elijah sa fie si el aici. Poate venea si el. Doar ala a fost clubul in care el ma “agățat” pentru prima data, nu?
Poate ca are dreptate. Poate ca a fost si vina mea. Eram destul de constienta incat sa ma pot opune. Dar nu am facut-o. Oh si la naiba.... Aveam douăzeci de ani.... Crede am ca pot rămâne virgină toată viața?!
Eh... Măcar am facut-o cu un tip sexi.
Stai.... Tocmai l-am facut pe Elijah sexi?!
Se pare ca da.Conștiință idioată...
Fara sa imi dau seama deja eram la LUX paharele erau pe masa pregatite pentru a fi golite si umplute la loc.
Orele treceau iar eu abea de m-am atins de pahar.
Era ora 5:00 a.m.
Vina ma rodea pe interior deoarece l-am lăsat pe Elijah baltă. Atunci m-am trezit. Mi-am luat ramas bun de la prietenii mei promițând vi toții ca ne vom revedea curând.
Am luat un taxi si am mers pana la hotelul la care auzisem ca sta el.
Ajunsa la recepție doamna de acolo se uita foarte dar foarte suspicios la mine.
-Bună!
-Bună și tie.
-Ăm... Am nevoie de ajutor.
-Doamne, dar tu nimic nu stii sa faci? Zi?
-Il caut pe Elijah Hoying.
-De ce?
-Ca sa intrebi tu. Acuma?
-Cine estscuzar
-Domnisoara Halston!
-Oh... Ma scuzati domnișoară Halston. Nu v-am recunoscut.-Cu siguranta. Acuma spune mi, unde este Elijah Hoying?
-Etajul zece apartament 1000.
-Mulțumesc.
Deci Elijah are atati de multi bani încât isi permite sa inchirieze sa stea la ultimul etaj al acestei clădiri? Ce mai e el? Agent FBI? Etajul zece este defapt doar o camera.... Adica un apartament care e cat un palier cu alte zece camere incluse....
Om bogat.
Am ajuns si cu greu am reusit sa ciocan la ușa.
O data, de doua ori iar a treia oară a fost cu noroc.
Dar si socul lui a fost destul de mare.
-Domnișoară Halston, ce va aduce aici?
-De ce ai dispărut de la petrecere Elijah?
-Ai fost acasa?
-Nu.
-Oh.
-Am venit direct aici.
-Abea acuma ți ai dat seama ca lipsesc?
-Nu. Mi-am dat seama demult. Dar am crezut ca te intorci.
-Mi-ai promis ca dupa petrecere ne vedem la tine.
-Deja plecasei.
-Si te-ai gândit sa vi aici?
-Stii? Da. Chiar asta am facut. Si nu regret nimica. Defapt da. Regret ca m-am imbrat cu rochia asta si ca mi-am luat aceste cuie in picioare.
-Vrei ceva mai comod?
-Daca ai. Sigur.
-Imediat.
Intre timp am scăpat si de pantofi si de rochie.
-Imi place lenjeria domnișoară Halston
-Mulțumesc.
I-am luat tricoul din mâna si l-am imbracat.
-Acuma darling, unde e patul?
-Măi...
-Vreau sa dorm perversule.
-Ț, bine.
Am intrat in dormitor iar primul lucru facut a fost sa ma arunc in patul rece si primitor. Elijah venise si el prin spate si ma luase in brațe. I-am simtit buzele in spatele urechii mele si am adormit instant la el in brațe.
Este ora 5:05 am cand postez asta deci scuze pentru greșeli.
CITEȘTI
Garda de corp
RomanceCand Vee fata de bani gata a taticului intra in vizorul dusmanilor din mafia neagra nu mai e cale de aparare de una singura asa ca Mr. Halston ii va angaja un bodyguard . Si aici apare Mr. Hoying un barbat inalt frumos si dur dar si cu o latura ma...