7

109 12 4
                                    

E Craciunul! E Craciunul! Heeei
Doamneee deci sunt asa fericita ca astazi este Craciunul!

Stau de ceva timp sa impachetez cadourile pentru tata si Miriam dar desigur si pentru Elijah. Nu puteam sa il scot din calcule pe el.

In plus...de cateva saptamani incepem sa ne intelegem bine. El cu treaba lui, iar eu cu treaba mea. Simpluu!!

Infasc cadourile de pe jos si cobor tiptil incat sa nu ma auda nimeni. Doar nu vreau sa stric magia acestei sarbatori minunate. Si in plus vreau sa isi dea ei singuri seama cine le-a facut cadoul.

***

Dupa masa de pranz ne-am adunat cu totii in jurul bradului si ne cautam cu nerabdare cadourile.

-Ahaaa! Te-am gasit!

Am deschis cadoul cu iutenie inauntru dand de o rochie minunata alba cu brodeu de pietre slipitoare. Era genul ala de rochie ca a lui Elsa doar ca pe alb. E asa frumoasaaa!!!

-Multumesc!!

Baietii si-au deschis si ei cadourile iar dupa toti au plecat dar primul fiind Elijah.

Am mai stat putin cu tata si Miriam si m-am dus si eu in camera pentru a o suna pe Stephanie.

Cand am intrat am ramas putin blocata cand am vazut un cadou pe pat . Jos mi-am dat seama ca ceva nu era la locul lui toti aveau mai multe cadouri dar eu aveam cu unul in minus.

Cand l-am deschis am ramas perplexa. Era o lenjerie  intima din dantela neagra iar langa era un biletel atasat

"Sper sa o porti maine la ziua ta. 
P.S. ne vedem dupa petrecere aici!"

Si cu asta am impachetat cadoul si l-am aruncat in fundul dulapului. Cine se crede si imbufnatul ala sa imi faca asemenea cadouri? Totusi suna tentat. ... O sa ma mai gandesc pana maine dimineata.

Heei ce faceti!
Craciun fericit dragilor!

Garda de corpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum