11

75 6 0
                                    

Când mă trezesc sunt singură în pat. Imi aranjez tricoul si cobor in living unde dau de Elijah care pare destul de nervos citind ceva pe laptop.

Ma așez lângă el și imi pun capul pe umărul lui. 

-Vee, este aproape ora 11 seara. Tatăl tău o sa intre la bănuieli.

-Nu imi pasă.

-Poate tie, dar eu vreau sa imi pastrez slujba.

-Păi esti împreună cu mine deci poti spune ca esti la slujbă.

-Vee, esti enervantă.

-Nu la fel ca tine dragule.

-Bun si ce ai de gând sa mai faci?

-Hmm, asta.

Spun si ma urc la el in poală 

-Vee?

-Da?

-Ce faci?

-Ce ți se pare?

-Nimic.

-Hmm... Si asta e tot nimic?

Spun si încet încet ma frec de partea lui intimă care se trezeste din somnul lui iar Elijah intra într-o transă până dracu ma pune sa scot un mic geamat. Atât i-a trebuit că imediat si-a dat seama si ma indepartat de pe el.

-Ce dracu crezi ca faci?

-Violet, asta e interzis.

-Oh scuze,  am uitat ca ai 15 ani si ca esti virgin.

-Poftim?

-Elijah,  asa te porti.

-Ma comport ca un om matur. Cea ce ar trebui sa faci si tu.

Si cu asta pleacă in birou trantind si incuind ușa. Minunat. Încearcă omul sa facă ceva bun si hop țop nu e matur. Ca tu esti foarte matur Hoying, ce sa zic.

°°°°°

Mi-am facut rapid un duș și mi-am luat rochita de seara trecută, poseta, sacoul si cand sa dau sa plec un tuset fals ma opreste.

-Unde crezi ca pleci asa?

-Acasă, Hoying.

-Singura?

-Da.

-Vee...

-Pentru dumneavoastră Mr. Hoying, sunt Mrs. Halston.

Spun si cu asta intru in lift si cobor in coridorul hotelului unde totul pare realmente liniștit.

Ma plimb de ceva vreme prin parculetul orasului amintindu-mi de copilaria mea care a fost mai mult sechestrată datorită faimei pe care tata împreună cu mama au avut o. Dar totuși e imposibil sa nu imi amintesc si de clipele frumoase in care iese am seara si ne plimbam.

Mama a murit cand eu am împlinit paisprezece ani. A fost cel mai groaznic lucru de care eram constienta la vârstă aceea. Tata mereu imi spunea ca mami ma vede tot timpul si sa nu imi fac griji deoarece ea are grija de mine de oriunde ar fi ea.

Abea cand am împlinit șaptesprezece ani mi-am dat seama la ce se referea atunci . . .

Deja mici picaturi de lacrimi incepuse sa pice din coltul ochilor mei. Am sunat dupa un taxi ca sa ma ducă acasă deoarece simteam ca ma sufoc daca mai stateam putin aici. Oricum trebuie sa ma gândesc cum o sa neg unde am fost si sa fiu sigură cu Elijah nu o sa ii spună nimic tatălui meu sau oricărei alte persoane. Pentru ca doar atat mai lipseste.

Garda de corpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum