Este ora 16:30 iar programul meu pe ziua de astazi sa incheiat. Ma idrept spre parcare de unde imi iau ferrari-ul meu rosu si gonesc pe strazile destul de aglomerate ale New York-ului.
In treizeci de minute am ajuns acasa lasand masina pe mana lui James de la paza. Intru in casa iar primul lucru este sa tip dupa tata...
-Tataaa! Am ajuns!!
Poate ca am eu peste douazeci de ani dar inca ma comport ca o fetita mica si razgaiata...
-In birou!
Okay sa inceapa distractia.
*notă de sarcasm*Intru in birou iar ce vad in fata lui mai ca imi taie respiratia.
📹Flashback📹
Dupa toate acele saruturi avute cu acel misterios tip am urcat cu el in masina neefiind constienta unde mergem.
Dupa cateva minute masina opreste in fata unei cladiri imense. Ma simt ridicata in brate si pusa inapoi pe podea iar la scurt timp imi dau seama ca sunt intr-un lift.
El este cu fata la mine ranjind pervers deja stiind ce va urma. Sunt destul de ametita incat sa imi dau seama cum arata. E inalt ,musculos , brunet si ochii doamne ce ochi negri are.
Numai apuc sa vad si altele ca imediat buzele mele sunt strivite de ale lui si iesim cu pasi repezi din lift aterizand pe canapea.
📹End flashback📹
-Tu esti nenorocitule!
-Vee!? Ce e cu limbajul asta??
-Tata, este un idiot ! Un afemeiat un...ahh mi ai distrus viata!
-Ce se intampla ? Va cunoasteti?
-Nenorocitul asta mi a facut cel mai oribil lucru din viata!
-Elijah? Ce i ai facut?
-Da. Ia spunei ce mi ai facut idiotule!
-Eram pe afara conduceam si la un moment dat fara sa imi dau seama am calcat intr-o baltoaca iar eu fara sa vreau desigut am udato pe fiica dumneavoastra Mr. Halston.
-Atat?!
-Poftim?
-Vee...asta e o nimica toata! Nu inteleg de ce faci atata taraboi cu asta. Puteai sa i o dai Olgai la spalat si gata. Acuma sa revenim.
A mintit! A mintit! El e cel care mi a furat inocenta acuma trei ani. Cat de nerusinat sa fi sa minti in halul asta??! Cat?!
-Vee? Esti aici?
-Da. Ce ai spus?
-Am spus ca Mr Hoying te va insoti oriunde indiferent de ora.
-Nu sunt de accord cu asta!
-Vee! Prea mult deja comentezi. Intelege ca e pentru binele tau. Cat criminalul ala e liber tu nu esti in siguranta. Si un tip vei lua o pauza de la cluburi si petreceri. Si cu asta am incheiat discutia. Mr. Hoying o sa o trimit pe Mrs. Olga sa va ajute cu camera si despachetatu.
Asta nu o sa ramana asa Mr. Hoying. Va asigur...
CITEȘTI
Garda de corp
RomanceCand Vee fata de bani gata a taticului intra in vizorul dusmanilor din mafia neagra nu mai e cale de aparare de una singura asa ca Mr. Halston ii va angaja un bodyguard . Si aici apare Mr. Hoying un barbat inalt frumos si dur dar si cu o latura ma...