4

124 14 22
                                    

Sunt in biroul meu terminand si ultima modificare pentru schita spitalului pana cand sunt oprita de un ciocanit la usa.

-Intra!

-Mrs.Halston sau ar trebuii sa iti spun mica nebunatica din club?

-Ai timp sa iesi pana numar la 3.

-Mi a placut sa ti-o trag!

-1!

-Ce ai zice sa o repetam aici? Pe biroul asta? Si sa iti dai drumul fix pe schita spitalului care trebuie sa i o dai maine domnului Calipson . Care sa iti poarte mirosul.

-2

-Stii unde ma gasesti. Am camera langa tine nebunatico.

-3

-Am plecat dar gandestete la ce ti am propus.

-Afara javra!

-Ț,ț,ț...asa te a invatat taticul sa vorbesti?

-Tu nu imi spui mie asa ceva! Ai inteles? Acuma fii o potaie ascultatoare si mars dracului din biroul meu pana nu sun la politie si spun ca...

-Ca ce ?

-Ca m ai violat!

-Nu se numeste viol daca si tie ti a placut. Si dupa toate acele sunete pe care le scoteai pot spune ca ti a placut.

-O scutestema si dispari.

-O sa vezi ca o sa ajungem in punctul in care tu o sa ma implori sa ti o trag si eu poate ca o sa vreau sa o fac sau poate ca nu. Mai vedem. Spor la ce lucrai!

Idiot!

Numai am chef de nimica acuma. Ies din birou si ma duc in dormitor schimbandu ma in pijamale  si aruncandu ma in pat .



Simt o mana care imi mangaie parul si doua buze fine care se zdrobesc usor de ale mele pentru cateva secunde apoi dispare totul ca prin vis.

Garda de corpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum