PART. 1
25 decembrie 2018
Este ziua mea într-un final am împlinit 24 de ani!!
Astăzi ziua la birou a fost minunata. Am primit foarte multe cadouri si foarte dar foarte multe flori!
Am ajuns acasă ne având voie sa intru in bucatarie pentru ca Olga pregatea tortul care va fi doar al meu. Deja sunt obișnuita. Dar nu contează. Atâta timp cat am un tort pe care sa il mănânc eu cu tata cu noua lui iubita si acuma si cu Elijah.
Poate ar trebui sa ii dau si lui o șansă. Poate asta seară dupa petrecere. Poate...
Eram in dresing imbracata doar in lenjeria primită de la Elijah care Doamneeee se simtea minunat pe piele.
Si cand ma gândesc ce mi-a zis : "[...] -O sa vezi ca o sa ajungem in punctul in care tu o sa ma implori sa ti o trag si eu poate ca o sa vreau sa o fac sau poate ca nu. Mai vedem.[.. .] "
Realitatea ma traznit el....imi vrea doar corpul. Atâta. Dar lenjeria tot nu o primește inapoi. Se simte prea dumnezeiesc.
Dupa ce am optat pentru o rochie neagra pana la mijlocul coapselor si in picioare pantofi cui cu putina platformă.
Am iesit din dormitor unde tata ma aștepta jos la parter ca de fiecare data.
L-am apucat de mâna si ne-am îndreptat spre masini. Masina in care mergeam eu era condusa de Elijah. Crede am ca nu va veni.
Tata sa dus cu iubita lui iar restul deja sunt acolo.In mașina tensiunea intre mine si el era enorma. Nu știam ce sa zic... Eram muta. La fel si el.
Am ajuns la destinație dar cand am dat sa cobor ma prins de mâna.
-La mulți ani micuțo sălbatică din club.
-Mulțumesc domnule fur virginitatea fetelor care sunt bete.
-Heeei!! In apărarea mea nu am știut ca esti virgină. Dupa cum aratai si dupa cum te mișcai nu pareai.
-Eh... A trecut.
-Daca zici tu. Hai sa ne distram sweaty.
Hei scuze de întârziere. Doar ca am avut câteva probleme cu capitolul acesta wattpad mi-a sters jumatate capitol de aceea e impartit in 2 capitole. Scuze. Daca puteți observat am început capitolul martie seara dar cand am vrut sa intru sa il postez imi apărea doar jumatate. Am reîncărcat sa il fac dar nu iesise ca înainte deci dah...
CITEȘTI
Garda de corp
RomanceCand Vee fata de bani gata a taticului intra in vizorul dusmanilor din mafia neagra nu mai e cale de aparare de una singura asa ca Mr. Halston ii va angaja un bodyguard . Si aici apare Mr. Hoying un barbat inalt frumos si dur dar si cu o latura ma...