Horrorlust

230 6 3
                                    

(tohle nebude Lemon, ale jestly budete chtít tak udělám i Lemon třeba Yandere Horror. Užíte si četbu micky~)
🏳️‍🌈Lustův pohled🏳️‍🌈
Já a Horror jsme si lehly vedle sebe po naší 'srandičce'. Nechápu jakto že nikoho memá! Je tokoví zvíře, je tak sexy, je i milí.! Aspoň na mě. Je jediný kdo nikoho nemá z Nightmarova gengu. Proto máme po několikáté 'srandu' spolu. Ok přiznávám to! Zamiloval jsem se do něj! A nelituji toho~. Ale on mě ne. Většina monstra se mnou mají sex jen proto že je opustil milenec nebo milenka. Nebo když jsou vystresovaní. Horror je hodně vystresovaný a ani se mu nedivím. Otočil jsem se k němu a snažil se ignorovat jak mě bolí zadek. Horror se hned unaveně podíval na mě.
(💜=Lust. 💔=Horror)
💜 "Horrore?"
💔 "Mm?"
💜 "Proč jsi tak vystresovaný? Chápu jestli mi to nechceš říct"
💔"Mm. Jestly sis všiml tak jsem jediný z Nightmarova gengu co nikoho nemá a začínám se za to stydět"
💜"Mmhm"
💔"Mám někoho rád. Hodně rád, ale nevím jestli má rád i on mě."
💜"No, nejsem vztahoví poradce, ale skus mu to říct."
💔"O-ok. L-Luste mám tě rád. M-miluju tě"
V tu chvíli mi zrůžověl celí obličej, zatím co Horrorův byl rudý jako jahoda.
💜"T-ty máš rád m-mě?"
💔"Mmhm"
💜"awww~Horrore~ Hádej co."
💔"C-co?"
Natáhl jsem se k němu a dal mu velkou pusu na rty(ano kostlivci mají rty). Vypadal překvapeně, ale vzal mě za boky(that ass) a pevně mě objemu.
💔"Miluju tě Lusty"
💜"A já tebe taky ty jednooký trdlo~"
💔"Můžeme být víc než kamarádi s výhodami?"
💜"Proč né~. A co druhá jízda?~"
🖤"Buďte sticha vy dva! Nikdo vás dva nechce slyšet šukat!"
🐅"Děte píchat k Lustovi nebo spěte jako normální monstra!"
Já i Horror jsme se začaly smát. Opřel jsem se o Horrorovu hruď a pomalu usínal. Milenci~. To je sladké~
KONEC
(omlouvám se za zlá slovíčka, ale o proti tomu co říkám ve škole to je slabí. Je to krátký, ale snad se bude líbit. 🖤 byl Nightmare a 🐅IS me. Děkuju za vás čas a dobrou noc Micky~)

ONESHOTS UT+AUKde žijí příběhy. Začni objevovat