Dark soul (Black X Chara)

96 2 4
                                    

💚Chařin pohled💚
Lekla jsem se jak do mě Jirka narazil. Spadly jsme na zem.
Chara: Jau! Jirko dávej pozor.
Jirka: Promiň Char... Jssem jen nervózdní...
Stoupla jsem si než jsem mu pomohla vstát.
Chara: Co se děje?
Jirka: N-no... Všichni až na mě mají partnera... A já jssem ssmutný...
Chara: Awwww pojď sem.
Obejmuly jsme se. Někdo může říct opak, ale chodím s Blackem. Ano s tím Blackem. Nějak se mi povedlo zamilovat do toho bručouna, co všem rozkazuje. Ale hej, aspoň jsem si jistá, že má sestra je v pořádku. Ale mám pro něj překvapení... Sedly jsme si na gauč.
Chara: Vím, že je to pro tebe těžké, ale někoho si najdeš.
Jirka: Nenajdu. Nikdy jssem neměl partnera. Jssem malý, baculatý, vysstupuje mi špičák a k tomu jssem z poloviny had...
Pohladím ho po hlavě.
Chara: Možná nemáš dva metry a nejsi štíhlí jako tvůj bratr, ale jsi vážně rostomilý.
Jirka: V-vážně?
Chara: Mmhm. Omluv mě, musím si skočit do jednoho AU.
Stoupla jsem si. Udělala jsem portál do Swapfell red a skočila do něj. Black říkal, že tam bude. Chladný vzduch mě přiměl se oklepat. Je to dlouho, co jsem neviděla sníh... Nebo Snowdin v ostatních AU. Rychlím krokem jsem šla do Snowdinu, k Blackově domu. Zaklepal jsem na dveře.  ... Po chvíli mi Black otevřel. Vypadal trošku překvapeně jak mě viděl. Pousmála jsem se.
Black: Co tu děláš?
Chara: Jdu jen na návštěvu k mému jezevci.
Black: Ty a tvoje přezdívky. Pojď dovnitř než tu v tom crop-topu zmrzneš.
Zasmála jsem se a vešla dovnitř. Sedla jsem si na gauč. Black donesl dvě sklenky a víno.
Chara: Né díky. Dneska víno nechci.
Black: Nechceš? Vždyť máš ráda červené víno.
Chara: Jenom se...na něj necítím.
Black: Jak myslíš štěňátko.
Nalil si skleničku a napil se trošku. Přitulila jsem se k němu. Pousmál se a pohladil mě po vlasech. Daly jsme si krátký polibek.
Chara: Blacky já... Mám pro tebe dárek...
Black: Proč bys mi dávala dárek?
Chara:Nevím jestli tě potěší...
Dala jsem mu malou krabičku. Chvilku se rozmýšlel, co to bude než to rozbalil. Vytáhl pozitivní těhotenský test. Zarazil se.
Black: Ty jsi... Těhotná?
Chara: Ano... Jak jsi byl opilý z té oslavy minulý měsíc a chtěli jsme si užít, využila jsem toho a trošku si hrála s dušemi...
Podíval se na mě. Světýlka v jeho očích byla pryč. Začla jsem se klepat. On se se mnou rozejde... Nebo mě zmlátí... Byla jsem překvapená jak mě obejmul.
Black: Heh... Nevíš jak moc velkou jsi mi udělala radost...
Chara: T-ty se nezlobíš..?
Black: A proč bych měl? Heh, budu otec!
Stekly mi slzy štěstí. Daly jsme si dlouhý a láskyplný polibek. Přitulily jsme se k sobě.
Black: Od teď už to nebudeme tajit.
Podívala jsem se na něj. V ruce měl červenou krabičku. Z očí mi steklo víc slz jak ji otevřel. Překrásný svatební prstýnek se zaleskl ve světle.
Black: Charo Hybrid, uděláš-
Chara: Ano! Ano! Milionkrát ano!
Znova jsme se políbily.
Chara, Black: Tohle je nejšťastnější den v mém životě.

(tak řekla bych že to bylo cute. A mám tady otázku. Shipneme našeho buclatého hadíka Jirku s někým? Nějáké nápady?
KatietheCreepypaster, Tom765778, Gradient_146)

ONESHOTS UT+AUKde žijí příběhy. Začni objevovat