Věnováno: KatietheCreepypaster
🖊️vypravěčův pohled🖊️
V Nightmarově zámku bylo ticho. V kuchyni, jídelně, chodbách i pokojích bylo ticho. Což vyhovovalo vysokému hybridovi, Markovi. Byl ve sklepě, ve své ordinaci. Kontroloval své léky, flašky s kyselinami a lahvičky s jedy. Byl v klidu. Šlo slyšet jen psaní propisky na papír. Jemu to vyhovovalo. Povzdechl si, když slyšel zvuk otvírajícího se portálu. Myslel, že to je Nixy, takže položil deníček s propiskou na stůl vedle něj. Zavřel oči než se otočil.
Marek: Co ziz zaze-
Když otevřel oči, zarazil se. Byla to Nixy, ale s nečekaným hostem. Byla to mladá dívka, patnáct či sedmnáct let. (moc líná popisovat) Její ruka byla zakrvácená. Marek si stále prohlížel tu překrásnou dívku. Po zavrčení si konečně uvědomil, že zírá.
Nixy: Probral ses? Jestli jo tak pomoc tady kámošce.
Nixy pomohla její kamarádce na lehátko.
Nixy: Marky tohle je Crystal, Katieina sestra. Crystal to je Marek, nejlepší doktor ze všech AU.
Marek přikývl. Hned se vydal k léčivím lahvičkám na stole. Měl jich tam hodně, z každého jedu jinak účinnou. Trošku si zasyčel.
Marek: Co ze ztalo?
Nixy: Byly jsme ve skálách v Changetalu. Jsou tam stále zvířata. Hlavně gryfini.
Marek: Gryf? Jaký druh?
Nixy: Sový levhart.
Marek si přikývnul. Tenhle druh je celkem plachý, ale vážně ochranitelský když má mláďata. Crystal mu moc nerozuměla, kvůli jeho výslovnosti.Vzal jednu z lahviček a položil ji magií na stůl vedle lehátka. Když našel pár obvazů, položil je tam taky. Sedl si ke Crystal. Trošku se červenal, když viděl Crystal blíž.
Marek: Ukaž mi tu ruku.
Jak Marek řekl, Crystal udělala. Nalil tekutinu z lahvičky na kousek hadřičky.
Marek: Bude to žtípat, ok?
Crystal přikývla. Marek opatrně ťupkal hadřičkou po ráně na její ruce. Po chvíli se rána začela pomalu hodit. Pomalu Marek zafášoval Crystalinu ruku.
Marek: Nech zi to do večera a zahojí ze ti to.
Crystal chvíli trvalo než přikývla. Stoupla si a s Nixy odešla do portálu. Jak by bylo zvykem, Marek by se vrátil do práce. Ale něco v něm přeskočilo. Zatřepal hlavou. Před očima se mu stále oběvovala Crystal. Po nějákem tom týdnu se s Crystal spřátelil. Marka ale vůbec neopustil divný pocit v jeho 'břiše' když byl s Crystal. Musel to přiznat. Měl ji rád. Zamiloval se. Chtěl jí to říct. Proto ji pozval do svého AU do vodopádů. Byl vážně nervózní. Snažil se uklidnit tím, že si mluvil sám k sobě hadím jazykem. Ale moc mu to nepomohlo. Lekl se, když uslyšel kroky. Bleskově se otočil. Jeho tváře zezelenaly, když viděl, že to je Crystal. Když Crystal přišla blíž, Marek byl jako limetka. Sedly si spolu do trávy. Dívali se jak voda z vodopádů padá dolů, níž a níž, až se stratí v temnotě. Pár minut tak seděli. Než se Marek neodvážil dát svou ruku na tu Crystalinu. Její tváře trošku zčervenaly. Podívala se na vysokého polohada. Zhluboka se nadechl než zasyčel.
Marek: Cryztal... Jzme přátelé... Že jo?
Podíval se na ni. Crystal jen přikývla. Markova duše bila jako o závod. Podíval se do vysoké trávy.
Marek: Já... Tě vidím jako víc...
Crystal se zarazila. Tváře červené.
Marek: U tebe... Mi je lépe... A nechci aby-
Jeho slova se zastaví, když ho Crystal stáhne k sobě a políbí ho. Jakoby se svět zastavil. Přivře oči. Něžně jí začne odpovídat. Po chvíli se odtáhnou. Navzájem se dívají sobě do očí. Než něco Crystal řekne, Marek ji zatáhne do dalšího polibku. Tentokrát je Crystal ta co přivírá oči. Zese se odtáhnou.
Marek: Miluju tě Cryztal.
Usmívající se se Crystal přitulí k Markovi.
Crystal: Já tebe taky.
Úsměv na Markovích tvářích se zvětší. Vzal Ctystal k nim domů. Ale zastaví se, když vidí někoho na gauči pod dekou. Z poddeky vykoukne Nixy s fialovími tvářemi. Na nich ještě růžová rtěnka.
Nixy: Díky bohu vy dva. Taky pár?
Crystal se zasměje a přikývne. Vedle Nixy vykoukne mladá kosti holčička se samím odstínem rtěnky na rtech.
Nixy: Tak my vám necháme gauč.
Vzala dívku v dece a vydala se do svého pokoje. Marek si sedne na gauč, Crystal na klíně. Přitulí se k sobě. Zavřou oči a pomalu usnou, v náručí toho druhého.