❌ Crossův pohled ❌
Zívl jsem, když jsem si vzpomněl na všechno, co jsem dnes dělal. Boj se Star Sanses, proskoumávání AU co neznám, trénink a lov s Nixy. Celej den byla se mnou a dělala všecko co já. Ráda si se mnou povídá, ale dneska nemá náladu. A teď jsme tady. Ležíme v anti-voidu na podlaze. Oba jsme v klidu a unavení. Ticho. To tu bylo dokuď se můj bratr neopovážil promluvit.
X-Chara: Proč je tu taková nuda!
Nixy byla ticho. Bestak myslela na Nightmara nebo tu Lux o které furt mluví.
Cross: Mmm já nevím. Co ty Nix?
Nixy: Nani? Ummm já nevím... Nudím se, ale jsem v klidu.
Můj bratr jen zavrčel. Není ten typ, co moc odpočívá. Najednou se otevřel portál. Byl zlatý jako Nixin. Najednou z něj vyleze Dream. Ani by si nás nevšiml kdybych si nesedl. Ihned vytvořil svou zbraň a zaujal bojoví postoj. Heh. Rostomilé~
Dream: Vy!
Nixy: Buď ticho Dreame. Já chci klid.
Musel jsem se zasmát, když se Dream zarazil.
Cross: Nechceme bojovat, Dreame. Jen tu odpočíváme.
Párkrát zamrkal. Nixy si sedla a šeptala si s mím bratrem, který se smál. Dream je můj crash a oni to vědí. Dream si sednul kousek od nás.
Dream: Takže-
Nixy: Né, nebudeme dojovat. A ano, Cross tě má rád.
Mé tváře se rozsvítily světle fialovou barvou. Hned jsem se podíval na Nixy.
Nixy: Co? Jen jsem mu odpověděla. Když Markův bratr čte myšlenky, tak já taky. Jsem měnič po tom všem.
Stydlivě jsem se podíval na Dreama. Jeho tváře měly krásnou zlatou barvu. Můj bratr se ke mně přiblížil.
X-Chara: Budu strýc?
Můj obličej se rozsvítil jako žárovka. Nixy se dostala záchvat smíchu. Dream apsolutně nevěděl o co se jedná. Nixy se vspamatovala a z hluboka dýchala.
Nixy: D-Dreame. Já a Cross vidíme jeho mrtvého bratra a-a on se ptal jestli bude strýc! Jelikož oba máte do sebe crash!
A dostala další záchvat společně s mím bratrem. Když jsem se podíval na Dreama, jeho obličej byl zlatější než čisté zlato.
Cross: Hej Nix? Nechceš jít za tou svojí Lux nebo jak se jmenuje?
Nixy: Ou ok.
Stoupla si. Pomocí rukou vytvořila portál. Z portálu šel slyšet holčičí smích.
Nixy: Jo a Lux je vaše dcera z jiného AU. Je nevinná po Dreamovi a fešná po Crossovi. Pa-pá.
A odešla. Já i Dream jsme byly sticha. Ona si určitě dělala srandu. Že? Lekl jsem se, když se Dream oběvil skoro na mém klíně.
Dream: J-je to pravda? Máš do mě crash?
Cross: J-jo....
Čekal jsem facku nebo něco. Ale nic nepřišlo. Dream se koukl jinam.
Dream: Já...mám do tebe taky crash...
Než jsem se vzapamatoval, Dream mě políbil. Byl jsem překvapený. Vzal jsem si ho na klín. Něžně jsem ho začel líbat. Trvalo to dlouho než jsme se odtáhly. Dream se ke mně přitulil.
Dream: Miluju tě.
Cross: Heh. Já tebe víc.
Přitulil jsem se.