💞Jammy X Fresh(wolftale)💞

183 2 0
                                    

(nejsem si jistá jak se to AU jmenuje, ale myslím, že wolftale. P.J.[Paperjamm] je synem Inka, který bydlí kousek od lesa a Error je myslivec a Fresh je vlk, Jammymu říkají Jammyhood a Jammy říká Freshovi Mr. Vlk [Mr. Wolf] nebo pan vlk, vážně nevím. Jelikož ErrorInk neshipuju tak jsou Error a Ink jen přátelé. Ale miluju ship FreshPaper, někdo říká, že Error, Geno a Fresh jsou bratři tak to dělá trošku incest, ale jelikož tady je Error 'člověk' a Fresh vlk, tak se to nepočítá. A...myslím, že Jammymu je 14 a Freshovi 19... Ale co už! Snad se bude líbit a omlouvám se za chyby. A tohle bude asi trošku znásilnění jak přemýšlím... A Fresh bude na bázi vlkodlaka)

<3 Jammyho pohled <3
Usměju se, když mi moje maminka dá malý košík. Jsem rád, že si můj táta našel Vailly. Je na mě strašně hodná.
Vailly: Jsi si jistý, že to zvládneš sám?
Jammy: Mmhm! Jsem už dost velký, abych chodil do lesa sám.
Táta mě pohladí po hlavě.
Ink: Hlavně buď opatrný.
Jammy: Neboj se, tati. Já půjdu pro maliny na koláč a ty se můžeš starat o maminku, aby už nebyla malá na cestě.
Oba se na mě usmějou. Táta mi dá ještě pusu na čelo než mi otevře dveře ven. Vyběhnu do lesa. Ještě se otočím a zamávám jim, než vběhnu do lesa. Nasadím si kapuci. Broukám si, když jdu po cestičce lesem. Ptáčci zpívají. Kolem cestičky rostou kytičky. Přes koruny stromů prosvicuje sluneční světlo. Musím se usmívat. Nějakou tu dobu jdu po cestičce, dokud nepříjdu na louku. Uprostřed louky šumí potůček. Trošku se leknu, když něco zakňučí. Podívám se na zem. Na zemi leží černá lištička velká jako vlk. Šlápnul jsem jí na ocásek. Rychle dám nohu pryč.
Jammy: Promiň malá.
Dá ocásek k sobě a ožužle si ho. Čupnu si k ní. Pohladím jí po hlavičce opatrně.
Jammy: Neviděl jsem tě.
Olízne mi ruku. Trošku se usměji. Dá hlavičku zpět, kde ji měla. V tu chvíli si všimnu, že něco jí. Podívám se pozotněji. Maliny.
Jammy: Kde jsi je vzala holka?
Podívá se na mě. Pomalu se zvedne. Podívá se na mě a zavrtí ocáskem. Jdu za ní, když se rozejde do lesa. Chvilku jdeme, ale dorazíme ke keříkům s malinami. Usměju se. Pohladím ji po hlavičce a jdu trhat. Ani si nevšimnu, že lištička odejde. Trhám tak dlouho dokud nemám plný košík. Musím se usmát. Jednu malinu ochutnám.
Jammy: Mmm, mňam!
Trošku se leknu jak ucítím něco na mích zádech. Otočím se k tomu. Je to vlk, kostivlk dokonce (idk jestli to tak je ale shh). Podívá se na mě. Je hodně velký.
Jammy: Ou, dobrý den, pane vlku.
Vlk mi začne očuchávat nožičku. Začnu se červenat, když se mi přesune k rozkroku. Odtáhnu se od něj. Pohladím ho. Zavrtí ocáskem. Ani jsem si nevšimnul, že se začalo stmívat. Štěkne na mě. Zapištím, když si najednou stoupne na zadní a přitiskne mě ke stromu. Můj košík spadne na zem. V tu chvíli si všimnou divné věci. Ten vlk už nevypadá jako normální vlk, teď je vysoký jako normální člověk! Červenám se. Začne vrtět ocasem zplašeně.
Jammy: P-pane vlku?
Fresh: Neříkej mi tak prcku. Jsem Fresh, žádný pan vlk.
Jammy: D-dobře. Já jsem Jammy hood, ale přátelé mi říkají jen Jammy.
Fresh kývne. Začne mi očuchávat krk.
Fresh: Krásně voníš.
Mé tělo se zachvěje, když mi olízne krk. Ani si neuvědomím, že mi roztrhá oblečení. Olízne mi krk až k tváři a nakonec i pusu. Červenám se hodně. Otevře mi pusu surově a strčí mi svůj jazyk do pusy. Začne jakoby třít jazyk o ten můj. Je to pro mě divný, nový pocit, ale při tom příjemný. Začnu trošku spolupracovat s ním. Zavrčí a zmáčkne mi zadeček. Leknu se. V tu chvíli si všimnu, že mi roztrhal kalhoty. Trošku mě poškrábal, ale moc to nebolí. Začne mi kousat krk něžně. Začnu mít divný pocit v podbřišku. Neudržím se a udělám divný zvuk. Fresh se na mě podívá.
Jammy: O-omlouvám se...
Fresh: Ne ne, jen pokračuj~
Kousne mě do žeber. Udělám ten zvuk znovu. Pomalu a něžně mi kouše každé žebro jedno po jednom a já dělám ty samé zvuky, akorát hlasitěji. Je to příjemné, i když divné. Podívám se na Freshe jak přestane kousat. Vezme mi boky a zvedne mě. Znervózdním, jak uslyším zip jeho kalhot.
Fresh: Ani jsme nezačely a ty už tu máš tohle?~
Udělám ještě divnější zvuk, když mi vezme do ruky můj rozkrok. Začne hýbat rukou. Dělám ty zvuky dál a dál.
Fresh: Mmm~ Už celý chtivý~ Jak roztomilé~
Odtáhne ruku. Je mi strašné teplo. Co..mi to udělal?.. Přinutil mě udělat ecto-body ani nevím jak... Zavrním, když ucítím jeho 'kamaráda' na svém zadečku. Ale kvůli bolesti, když mi ho tam vrazí, zařvu. Z očí mi stečou slzy. Pohladí mě po boku. Podívám se na něj.
Fresh: Shhhh... Bude ti dobře...
Olízne mi slzy z tváře. Po chvilce mě to přestane tak bolet. Začne se mnou pomalu hýbat nahoru a dolů. Začnu mít stejný pocit jako před tím a udělám ty stejné zvuky. Kousne mi opatrně krk. Každou chvíli zrychluje a hýbe se mnou aby byl hlouběji. Dělám divné zvuky hodně nahlas. V podbřišku mám zase divný pocit. Vypláznu jazyk jak krásný to je pocit. Chytnu Freshova ramena a přitáhnu se k němu blíž. Zdálo se to dlouho, ale nebylo. Hlasitě jsem vykřiknu, když ucítím nejdivnější pocit. V sobě ucítím teplou tekutinu. Fresh i já začneme hlasitě vydechovat. Přitulím se k němu.
Fresh: Heh... Snad jsem ti moc neublížil...
Jammy: Můžeme... To udělat ještě jednou někdy jindy?..

Celou cestu domů se tulím k Freshovi. Nese mě v náručí společně s mím košíkem. Nemůžu chodit jak mě to bolí, ale na to nikdy nezapomenu.

(ani já ne Jammy, ani já ne)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ONESHOTS UT+AUKde žijí příběhy. Začni objevovat