🖊️vypravěčův pohled🖊️
Katie a Error byli přátelé už od dětství. Ale kvůli jedné nemilé situaci se museli odloučit. Katie a její mladší sesrtu Ctystal adoptovali dva kluci ze světa creepypast. Vychovávali je jako své sestry. Obě si našly přátele v cp světě. Ale i nepřátele. Deset let uteklo a obě sestry byly dospělé. Stejně tak byl i Error. U Errora se taky pár věcí změnilo. A to hlavně, že se stal členem bad Sanses. Byl něco jako zástupce jejich šéfa, Nightmara. I Error měl přátele v Nightmarově týmu. A i nepřátele. Zrovna seděl vedle jeho kamarádky z Nightmarova gengu, když se ozval nějáký divný zvuk. Error se lekl, zatím co si Nixy vytáhla mobil z kapsy.
Error: Co to kurva bylo?
Nixy: Můj mobil..... Ejjj! Nová kapitola!
Error se na ni podíval s 'co to kurva' vírazem. Nixy si vytáhla brýle z kapsy.
Nixy: Nová kapitola z creepypasta fandom! Mňáu, do píči!
Error se zarazil. Vzpomněl si totiž na jeho kamarádku z dětství. Katie... Řekl si v hlavě.
Error: Hej Nix, jak dlouho tyto věci čteš?
Nixy: Ummm je to nějákej ten rok zpátky. Proč?
Error: Moje kamarádka z dětství. Je creepypasta.
Nixy: Ta o které jsi básnil?
Errorovi tváře trošku zčervenaly. Už od mala měl malou Katie radši víc než jen kamarádku. Povzdechl si.
Error: Ano, ta o které jsem ti říkal.
Nixy: Proč ji nenavštívíš? Udělat tam portál není tak těžký.
Error se na ni podíval.
Error: Proč jsi to neřekla dřív?!
Nixy: Já myslela, že to víš. Jednou jsem jeden otevřela, ale naměla jsem játra tam jít sama.
Zase si povzdechl. Oba si stoupli. Nixy řekla jejich šéfovi, že jdou do cp světa. Otevřela portál. Oba dva vešli do toho portálu.
Nixy: Errore, máš nějákého oblíbence?
Error: Možná tak Katie, ty?
Nixy: Mmm Laughing Jack.
Trvalo to celkem dlouho než přišli k tomu správnému domu. Errorovou hlavou se linulo tolik otázek. Jako třeba: "Poznám ji?", "Pozná mě?", "Zapoměla na mě?". Ani si nevšiml, že Nixy zaklepala na dveře. Trvalo to chvilku než dveře otevřela překrásná žena. Error si ihned vzpomněl a zčervenal. Katie.
Katie: Um můžu vám nějak pomoct?
Error na sucho polkl. Bylo to tak dlouho, co se naposledy viděli.
Error: Um to jsem já, Error...
Mladé ženě chvilku trvalo než si vzpomněla. Dala si ruku před pusu.
Katie: E-Errore. Jsi to vážně ty?..
Error jen přikývl. Katie ho pevně obejmula se slzami v očích. Error obejmul ji s úsměvem na tváři.
Katie: Myslela jsem, že tě nikdy neuvidím...
Error: Heh. Mě se nezbavíš.
Oba se pustili. Katie se podívala na Nixy, která jí zamávala.
Katie: A ty jsi?
Nixy: Nixy. Ty jsi ta o které Error furt básnil. Katie, že?
Errorovi tváře se zbarvily. Katieiny tváře též. Katie přikývla.
Nixy: Jedna informace. Error je v bad Sanses, stejně tak já. Proto zničil tvé AU.
🌑o měsíc později🌕
Je to už měsíc, co se Katie a Error zase začli stýkat. Byli to zase přátelé. Než jednoho dne Error napsal Katie aby přišla do vodopádů v Undertalu. Když Katie přišla k vodopádům, Error na ni čekal. Seděl u břehu jednoho z jezírek a čvachtal nohama ve vodě. Díval se dolů do vody. Katie si sedla vedle něj. Katieiny tváře se trošku zbarvily, když ji Error vzal za ruku. Ihned se podívala na Errora. Jeho tváře byly trošku žluté, když promluvil.
Error: Katie... Je to dlouhá doba, co jsme byli přátelé... A za všechny své chyby se ti omlouvám...
Podíval se na ni. V očích se mu vytvářely malé slzy.
Error: Mám tě hodně rád. Od mala jsem měl... A stále mám...
Katie byla zaražená. Errorovi tváře byly celé žluté. Najednou Katie políbil. Katiein obličej byl jako rajče. Pomalu zavřela oči a něžně mu odpovídala svím polibkem. Byl to polibek plný lásky a vášně. Po nějaké chvíli se oba odtáhli. Podívali se do z očí do očí tomu druhému.
Error: Katie miluju tě, vždycky jsem měl a vždycky budu.
Katie ho vzala za tvář. Usmívala se.
Katie: Já tebe taky.
Dali si rychlou pusu a opřeli se o sebe. Katie se přitulila k Errorovi, který se přitulil taky. A spokojeně koukali na vodopády.(pro KatietheCreepypaster. Krátký, retardovaný + jsem líná, ale snad se líbí aspoň trošku :3)